Skip to main content

AUDIENŢE. Finala Insula iubirii: a fost pe primul loc pe comercial, dar locul doi la oraşe şi pe naţional

 
Insula iubirii finala
Insula iubirii finala

AUDIENŢE. Ultima emisiune Insula iubirii, de pe Antena 1, a avut cea mai mare audienţă dintre toate ediţiile acestui sezon. Totuşi, Antena 1 a fost pe primul loc cu finala doar pe segmentul comercial. La nivel naţional şi la oraşe, postul TV a fost pe poziţia a doua, după Pro TV.

Publicitate

Emisiune de pe Antena 1 a început la 20.30 şi s-a terminat după miezul nopţii. Pe intervalul de difuzare, Pro TV a avut, până la 23.00, filmul Red 2 - Greu de pensionat 2, apoi un film cu Steven Segall.

Pe intervalul comun Red 2 - Insula iubirii, Pro TV a afost pe prima poziţie pe toate cele trei targeturi. Pe intervalul Insula iubirii, emisiunea de pe Antena 1 a fost, ca medie pe primul loc pe comercial, dar pe locul doi pe celelalte segmente: naţional şi urban.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul finalei Insula iubirii:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, emisiunea Insula iubirii a avut o medie de 936.000 de telespectatori în medie pe minut. Pe intervalul emisiunii, Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV, post care număra peste un milion de români pe post.

URBAN. Diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost mai mică la oraşe: 565.000 de telespectatori pentru finala Insula iubirii şi 609.000 pentru Pro TV.

COMERCIAL. Finala de pe Antena 1 a depăşit Pro TV pe targetul comercial. O medie de 403.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Insula iubirii şi 341.000 pentru Pro TV.

Audienţa posturilor TV duminică, 12 iulie, pe intervalul finalei Insula iubirii, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.015.000 5.5 14.6
2 Antena 1 936.000 5.1 13.5
3 Antena 3 495.000 2.7 7.1
4 Kanal D 364.000 2.0 5.2
5 Romania TV 348.000 1.9 5
6 Prima TV 307.000 1.7 4.4
7 TVR 1 259.000 1.4 3.7
8 National TV 206.000 1.1 3
9 Acasa 197.000 1.1 2.8
10 B1TV 163.000 0.9 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV duminică, 12 iulie, pe intervalul finalei Insula iubirii, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 609.000 6 15.2
2 Antena 1 565.000 5.6 14.1
3 Antena 3 313.000 3.1 7.8
4 Romania TV 208.000 2.1 5.2
5 Kanal D 162.000 1.6 4
6 Acasa 145.000 1.4 3.6
7 Prima TV 141.000 1.4 3.5
8 National TV 134.000 1.3 3.3
9 TVR 1 123.000 1.2 3.1
10 B1TV 97.000 1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV duminică, 12 iulie, pe intervalul finalei Insula iubirii, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 403.000 7.9 23
2 Pro TV 341.000 6.7 19.5
3 National TV 65.000 1.3 3.7
4 Antena 3 59.000 1.2 3.4
5 Acasa 59.000 1.2 3.4
6 Kanal D 49.000 1.0 2.8
7 Prima TV 49.000 1.0 2.8
8 Romania TV 46.000 0.9 2.6
9 TVR 1 38.000 0.8 2.2
10 Digi 24 38.000 0.8 2.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ștefan ștefan
    Poate în toamnă bre
  • Iulian Iulian
    Antena1 a redeschis casting-ul pentru "INSULA IUBIRII". Emisiunea o sa se difuzeze tot in aceasta vara(august - durata filmari: 15 zile) pana la sfarsitul lunii septembrie - http://casting.a1.ro/insula-iubirii

Trimite un comentariu

sus