Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciul Universitatea Cluj - Steaua

 
LIGA CAMPIONILOR - PARTIZAN BELGRAD - STEAUA BUCURESTI
LIGA CAMPIONILOR - PARTIZAN BELGRAD - STEAUA BUCURESTI

AUDIENŢE. Universitatea Cluj - Steaua (0-1), meci care a calificat Steaua în optimile Cupei României, a ţinut în faţa televizoarelor peste 1,1 milioane de români.

Publicitate

Partida difuzată de Pro TV a fost pe prima poziţie pe intervalul de difuzare, pe toate cele trei targeturi: naţional, urban şi comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele partidei U Cluj - Steaua:

NAŢIONAL. Peste 1,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la partida de pe Pro TV. În top au urmat Kanal D (840.000 de persoane cu serialul turcesc Un destin la răscruce), Antena 1, Antena 3 şi TVR 1.

URBAN. La oraşe, audienţa meciului câştigat de Steaua a fost de 720.000 de telespectatori. Pe acest segment, locul al doilea a fost al Antenei 1 (cu Burlăciţa), la distanţă de aproape 300.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Meciul de fotbal a avut o medie de 375.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Antena 1 şi de Prima TV.

Audienţa posturilor TV joi, 24 septembrie, pe intervalul meciului U Cluj - Steaua  (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share (%)
1 Pro TV 1.113.000 6 12.9
2 Kanal D 839.000 4.5 9.7
3 Antena 1 737.000 4 8.5
4 Antena 3 490.000 2.7 5.7
5 TVR 1 331.000 1.8 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV joi, 24 septembrie, pe intervalul meciului U Cluj - Steaua  (20.30 - 22.30), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share (%)
1 Pro TV 718.000 7.1 14.5
2 Antena 1 447.000 4.4 9
3 Kanal D 445.000 4.4 9
4 Antena 3 321.000 3.2 6.5
5 Prima TV 209.000 2.1 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV joi, 24 septembrie, pe intervalul meciului U Cluj - Steaua  (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share (%)
1 Pro TV 375.000 7.4 17.8
2 Antena 1 259.000 5.1 12.3
3 Prima TV 130.000 2.6 6.2
 3 Kanal D 119.000  2.4  5.7
 3  Euforia  71.000  1.4  3.4
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ionuț Ionuț
    Se cunoaște că mai mult bătrânele se uită pe Kanal D la "serialele" lor, pe comercial pică rău de tot, pe 4!
  • Iulian Iulian
    De cand pana cand am fost eu fan ProTV?=)))))))))
  • ștefan ștefan
    Pînă acum Popa Horia Iulian era un mic fan protv dar dacă nu amai fost plătit acum îi cam înjură
  • marian marian
    Mai Iulian dar tu nu ai altceva de facut decit sa stai la cotitura sa vezi ce afacut PRO sa critici uitate tu la la...na si taci
  • Iulian Iulian
    Slaba audienta.. Pun pariu ca DigiSport a fost lider.

Trimite un comentariu

sus