Skip to main content

Omnicom a lansat o carte despre Inteligenţa Artificială

 
Sentience Book (1)
Sentience Book (1)

Omnicom Media Group lansează Sentience: The Coming AI Revolution and the Implications for Marketing, un demers editorial ce evaluează impactul pe care îl va avea Inteligenţa Artificială asupra marketingului.

Publicitate

“Impactul Inteligenţei Artificiale va genera un proces radical de reorganizare pentru marketing şi publicitate. Implicaţiile pe care le aduce Inteligenţa Artificială vor contribui la o schimbare de paradigmă în marketing. În viitor brandurile nu vor mai comunica direct consumatorilor, ci se vor baza în primul rând pe algoritmi.”, a declarat Mike Cooper – CEO PHD/Omnicom Media Group Worldwide.

Sentience rezumă istoria Inteligenţei Artificiale, răspunde la întrebările esenţiale: ce este, de unde a început totul, şi până unde s-a ajuns astăzi în acest domeniu şi creionează imaginea de ansamblu a viitorului din perspectiva “intelligence”, oferind un preambul pentru lumea guvernată de Inteligenţă Artificială a anului 2029 şi pentru implicaţiile marketingului potenţat de aceasta.

Lansarea Sentience a fost anunţată în avanpremieră la Festivalul Cannes Lions din luna iunie, în acord cu tema seminarului la care a participat ca invitat special Sir Tim Berners-Lee, inventatorul Internetului, care a prezentat viziunea sa privind impactul pe care îl va avea Inteligenţa Artificială asupra societăţii şi a lumii de business.

Sir Tim Berners-Lee se alătură personalităţilor marcante precum Stephen Hawking, Elon Musk, Bill Gates sau Steve Wozniak care şi-au expus în ultima perioadă opiniile legate de impactul pe care Inteligenţa Artificială îl va avea, altfel spus, potrivit lui Stephen Hawking, “ar putea fi cel mai mare eveniment din istoria omenirii (şi) … ar putea fi şi ultimul, dacă nu învăţăm să evităm riscurile.”

În cadrul prezentării de la Cannes Lions, Sir Berners-Lee a precizat că “pentru a face parte din lumea afacerilor, trebuie să fii creator de informaţie”, prezicând un viitor în care Inteligenţa Artificială va fi motorul decizional în majoritatea corporaţiilor.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus