Skip to main content

Starcom a lansat o divizie de performance marketing

 
alexandra_iavorschi_starcom
alexandra_iavorschi_starcom

Starcom MediaVest Group a lansat divizia de performance marketing, SMG Performance, în cadrul căreia a prezentat şi primul SMG Experience Map din România, un consumer journey research pe categoria de smartphone-uri.

Publicitate

"SMG Performance înseamnă strategie şi implementare pentru campaniile de media digitale orientate către obţinerea unor rezultate specifice, având ca obiectiv o acţiune clară, realizată de un consumator în mediul digital", potrivit unui comunicat de presă al Starcom.

SMG Experience Map reprezintă analiza categoriilor de comportament de cumpărare şi traseul acţiunilor unui client de la intenţie, căutare de produs, până la achiziţie şi post-achiziţie

La bază, există o configuraţie de research testată şi validată de reţeaua SMG în mai multe ţări, având ca scop principal echilibrarea eforturilor de comunicare prin: identificarea unor profile de cumpărători/ consumatori în funcţie de comportamentul pe care aceştia îl au în raport cu o anumită categorie, maparea poziţionării brandurilor în categorie, identificarea factorilor care influenţează decizia de cumpărare (criterii, bariere, motivaţii, surse de informare), maparea şi cuantificarea paşilor făcuţi în vederea achiziţiei unui produs sau serviciu, precum şi acţiunile aferente fiecărui pas.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus