Skip to main content

DERAPAJ. Ceara din urechi, varianta Wow Biz cu Anca de la Strehaia. Emisiunea, plină de reclame. Lista clienţilor

 

Publicitate

Motto: „Ce fel de continut media, ce fel de atitudini si limbaj sustinem cu bugetele noastre? Fiecare în parte, am putea să avem o atitudine responsabilă în ceea ce priveşte emisiunile şi orice alt tip de conţinut media cu care ne asociem." Mihai Bârsan, preşedinte IAA, către publicitari, luni.

Marţi, ceara se întoarce. Dacă acum aproape trei ani Acces Direct prezenta rezultatul igienei din urechile Ioanei Tufaru, cât tot ecranul, o altă emisiune tabloidă, WowBiz, a mărit miza marţi seară, adaptând-o la serialul de şatră, cu Anca de la Strehaia. Ca şi acum trei ani, rezultatul igienei (acum mult mai impresionant, graţie unei alte terapii, mai avansată decât clasicul beţigaş) a fost arătat în toată ...splendoarea.

Zeci de reclame au fost difuzate în emisiune (unele de la mari clienţi), multe în ton cu "reportajul" şi cu programul în general: parte din spoturi erau pentru medicamente împotriva tulburărilor digestive, de combătut greaţa, de dureri de cap, pentru calmarea nervilor sau care previn infarcturile.

Ce s-a întâmplat în emisiunea tabloidă de marţi, 17 noiembrie, dar şi care au fost clienţii care au avut reclamă în emisiunea cu Anca de la Strehaia, în continuare:

"E o terapie naturală care n-o să păţeşti nimic", a asigurat-o "Doamna Margareta" pe Anca de la Strehaia (fosta soţie a lui Leo), într-un reportaj la un salon de cosmetică, unde era supusă diverselor intervenţii sub "ochii" camerei de filmat. "Doamna Margareta îţi propune să îţi cureţi şi să îţi desfunzi urechile", a asigurat-o şi reporterul Kanal D. "Îţi pune ceva la ureche, îţi dă foc şi se topeşte tot ce e înăuntru."

Procedura a fost filmată în detaliu. La fel, într-un cadru care a umplut ecranul, rezultatul operaţiunii, astfel încât telespectatorii s-au putut bucura de o imagine completă a efectului terapiei naturale. "Nu vreau să o mai văd e cât un vierme", a exclamat pacienta, uimită la rândul ei de rezultat.

O emisiune plină de reclamă până peste urechi. Mare grijă la tulburările digestive

Cine şi-a făcut publicitate în emisiune? Din zecile de reclame date de WowBiz în ediţia cu ceara, multe vizau branduri din categoria pharma, din toată gama de afecţiuni posibile ale publicului telespectator.

Pentru combaterea tulburărilor digestive sau a greţurilor au fost prezente în calup patru mărci: Colebil, Espumisan, MezymForte şi Linex. Pentru cei mai agitaţi a fost Nervocalmin. Pentru durerile de cap şi de tot felul şi-au făcut reclamă Nurofen, No Spa şi clasicul Antinevralgic. Iar pentru cei slabi de inimă a fost în pauzele publicitare şi Aspenter.

Într-o perioadă în care încărcarea staţiilor cu reclame este maximă, şi ediţia WowBiz de aseară a numărat zeci de spoturi. Pe lângă mărcile de medicamente în lista clienţilor se regăsesc şi branduri din rândul marilor advertiseri, precum Coca Cola, McDonald’s, Orbit, Engie, NN Asigurări de viaţă, Western Union, Duracell şi Orange.

Brandurile care au avut reclamă în ediţia WowBiz cu noul episod ceara din urechi:

Brand Advertiser (Companie)
1 7 Days Chipita
2 Almette Hochland
3 Amigo Strauss
4 Antinevralgic Zentiva
5 ArtroFlex Terapia
6 Aspenter Terapia
7 AXN Sony Europe
8 Baneocin Sandoz
9 Bixtonim Biofarm
10 Bucegi Conserve Scandia Sibiu
11 Catena Catena
12 Citroen Citroen Romania
13 Coca-Cola Coca Cola HBC
14 Colebil Biofarm
15 Colgate Colgate Palmolive
16 Coseli Coseli
17 Covalact Covalact
18 Domestos Unilever
19 Duracell Procter & Gamble
20 Engie GDF Suez
21 Espumisan Berlin Chemie
22 Fairy Procter&Gamble
23 Farmaciile Dona Siepcofar
24 Fixodent Procter&Gamble
25 Haribo De Silva
26 Head&Shoulders Procter&Gamble
27 Ibusinus Solacium Pharma
28 Lacalut Zdrovit Romania
29 Linex Sandoz Pharma
30 Maggi Nestle
31 Magne B6 Sanofi Aventis
32 Maretti Ficosota Sindez
33 McDonald's McDonald's
34 Merci De Silva
35 Mezym Forte Berlin Chemie
36 Milde Ficosota Sintez
37 Mr Muscle Johnson Wax
38 Nervocalmin Biofarm
39 Nivea Beiersdorf
40 NN Asigurari de Viata NN Asigurari de Viata
41 No Spa Sanofi Aventis
42 Nurofen Reckitt Benckiser
43 Oly-Nal Johnson&Johnson
44 Olynth Pfizer
45 Orange Orange Romania
46 Orbit Wrigley
47 ParaSinus Europharm
48 Prostamol Berlin Chemie
49 Pur Henkel
50 Savex Ficosota
51 Silan Henkel
52 Skittles Wrigley
53 Strepsils Reckitt Benckiser
54 Tedi Tymbark
55 Theraflu Novartis
56 Toffifee De Silva
57 Twix Mars Romania
58 Urinal Walmark
59 Western Union Western Union

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Binggle Network Binggle Network
    sa nu stergeti acest articol!
  • vasilica vasilica
    Nu acceptati ca poporul e idiot? Ca e plin de cretini care se uita la cretinismele astea? Ce vina are wow biz, ce vina au firmele alea ca faca reclama acolo? E data lista de parca ar fi lista rusinii... scrie mai degraba un articol despre cat de idioti pot fi idiotii care urmaresc emisiunea aia, ai tupeu sa te legi de "popor", de "alegatori"?? Hai, Petrisor, sa te vad!
  • antip antip
    emisiuni pentru pitecantropi. produse tot pentru ei. la asa public, asa realizatori si asa branduri. unii vand apa colorata si indulcita pe post de fericire, altii leacuri universale, e bine ca cineva ii contabilizeaza ca altfel unele produse mai puteau scapa in cosul meu. o sa am mai mare grija de acum. oricum , ideea e sa nu cumperi produsele la care se face reclama, deoarece platesti in plus si banii cu care te prostesc prin cheltuielile de difuzare.
    dar cati stiu asta. v-o spune unul cu state vechi in industria publicitara.
  • Huhuhuuhuuuu Huhuhuuhuuuu
    Eu dau mail la Sony Europe si Heinken sa le explic ce se intampla cu imaginea lor in Romania. Cine ce alti clienti acopera?

    Eu propun sa dam macar zece mailuri pe client cu subiectul "reputation management crisis in Romania". Sau poate are cineva un subiect mai bun. Spor la curatenie.
  • PTR HERJEU PTR HERJEU
    HERJEU SAU CUM IL CHEAMA PE ALA DIN CNA NU MAI IESE ACUM CA SA EXPLICE. EMISIUNE INCHISA
  • Alin Alin
    59 de reclame ?!?!
    In cat timp? 2 ore?
    Trebuie sa fii dus cu mintea la plimbare ca sa poti sa stai in fata televizorului la asemenea mizerii 2 ore. Asa se explica de ce Kanal D are cota mare pe National (locul 2-3) si mica pe Comercial (locul 5-10). Banuiesc ca si minutul de reclama este mai ieftin pe Kanal.

Trimite un comentariu

sus