Skip to main content

ULTIMA ZI DE CONCURS. 10 premii. Cum poţi câştiga un bestseller internaţional: „Connected” – puterea reţelele sociale şi „Crowdsourcing”, la un click distanţă

 
Connected
Connected

UPDATE. Concursul s-a încheiat. Câştigătorii, aici.

Publicitate

10 cărţi pentru 10 cititori, într-un concurs pentru Paginademedia.ro. Titluri de succes la nivel internaţional, despre tendinţele momentului – reţelele sociale şi crowdsourcingul - sunt oferite cititorilor de către Curtea Veche Publishing.

Despre ce cărţi este vorba şi cum se pot câştiga, în continuare:

Titlurile, care fac parte din colecţia Outliers, lansată de Curtea Veche Publishing sunt „Connected” de dr. Nicholas A. Christakis şi dr. James H. Fowler şi „Crowdsourcing” de Jeff Howe.

MECANISMUL: Spune într-un comentariu la acest articol pe care dintre cele două volume îl preferi şi de ce, iar cartea poate fi a ta: prin tragere la sorţi, zece cititori paginademedia.ro (câte 5 pentru fiecare volum) vor primi gratuit cartea aleasă!

Connected – despre puterea reţelelor sociale

Connected se referă la puterea surprinzătoare a reţelelor sociale şi felul în care ne modelează viaţa

Connected 2Bestseller internaţional, tradusă în peste 20 de limbi, recunoscută cu premiul Books for a Better Life şi considerată cea mai bună carte a anului în topul Business Week din anul ce a urmat lansării (Best Innovation and Design Books), Connected este una dintre acele cărţi care îţi schimbă modul de a înţelege lumea.

Autorii studiază cum reţelele sociale ne determină aproape fiecare aspect al vieţii şi propun Regula celor trei trepte de influenţă. Ne imaginăm că suntem indivizi care îşi controlează singuri destinele, însă nu suntem decât nişte celule în sistemul nervos al unei creaturi cu mult mai mari.

Dr. Nicholas A. Christakis a fost inclus de revista Time în topul celor mai influenţi 100 de oameni din întreaga lume, în vreme ce Dr. James H. Fowler face parte din topul Foreign Policy al celor mai importanţi gânditori ai lumii.

Mai multe detalii referitoare la această carte, AICI.

Crowdsourcingde ce viitorul în afaceri e determinat de puterea maselor

CrowdsourcingJeff Howe, unul dintre cei mai cunoscuţi redactori ai revistei Wired, a propus conceptul de crowdsourcing pentru a descrie procesul prin care, activând puterea transformatoare a tehnologiei actuale, puterea celor mulţi poate fi direcţionată către atingerea unor performanţe rezervate odinioară numai grupurilor restrânse de specialişti. Howe demonstrează că efortul colectiv este o sursă puternică de creativitate şi un motor pentru economie, analizează cum funcţionează fenomenul de crowdsourcing şi ce implicaţii are el asupra întregii societăţi.

Crowdsourcingul, fenomen acum emergent, va deveni în scurt timp modul predilect de lucru, aducând schimbări dramatice asupra economiei, culturii, afacerilor şi politicii.

Pentru mai multe informaţii referitoare la acest volum, AICI.

CÂŞTIGĂ UNUL DIN CELE 10 PREMII. Spune într-un comentariu la acest articol pe care dintre cele două volume îl preferi şi de ce, iar la sfârsitul lunii cartea poate fi a ta: prin tragere la sorţi, zece cititori paginademedia.ro (câte 5 pentru fiecare volum) vor primi gratuit cartea aleasă!

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Neofotis Andreea Neofotis Andreea
    Connected”- deoarece este o carte in care lumea este privită cu alti ochi si sunt foarte curioasa de modul in care ma va face sa privesc si sa inteleg lumea altfel.
  • Daniela Daniela
    Mi-ar plăcea foarte tare să citesc cartea „Connected”, pentru că rețelele sociale au un rol din ce în ce mai important în zilele noastre.
  • Dani Dani
    Connected, ma intereseaza subiectul, retelele sociale sunt pezentul dar mai ales viitorul.
  • Georgiana Georgiana
    Mi-ar plăcea să citesc "Connected" pentru că studiez domeniul jurnalismului, iar reţelele sociale sunt în strânsă legătură cu această profesie. Sunt sigură că m-ar ajuta mult la facultate.
  • Cristina Scacun Cristina Scacun
    Connected. Prefer puterea rețelelor sociale pe care am simtit-o de nenumărate ori
  • Cristina Scacun Cristina Scacun
    Connected. Prefer puterea rețelelor sociale pe care am simtit-o de nenumărate ori
  • elena elena
    Connected
  • Réka Réka
    Ma intereseaza Connected, doarece ma intereseaza cum retelel sociale ma determina, cum funtioneaza influentarea. Suna interesant tematica volumului.
  • Klaus T Klaus T
    "Connected" - Deoarece retelele sociale au o putere foarte mare in orice nisa, iar daca sti cum sa o exploatezi la maximum poti sa ai rezultate nemaintalnite.

    Datorita acestui fapt eu personal as dori sa castig aceasta carte pentru ca sunt sigur ca ma va ajuta sa imi fac campaniile de promovare pe retelele sociale mult mai mai placute si mult mai educative pentru fiecare utilizator care imi va vedea reclama.
  • Cosmin Cosmin
    Connected. Sa fiu sincer, mi le-as dori pe amandoua. Ambele sunt interesante si utile, dar aleg Connected, doarece cred ca explica foarte bine mediul virtual in care traim in aceste vremuri si cum vom fi afectati in continuare de acesta.
  • Claudiu Claudiu
    Connected - pentru ca viitorul nostru se bazeaza pe conexiuni, pe big data in general. Felul in care ne conectam unii cu altii s-a schimbat si de aceea este important sa intelegem ce se intampla de fapt in spate.
  • Adrian C. Adrian C.
    Prefer cartea 'Crowdsourcing' fiindca ma intereseaza subiectul tratat.
  • Razvan Razvan
    Connected :)
  • Bogdan Bogdan
    Retelele sociale (generic vorbind) si cu predilectie Facebook s-au insinuat deja de multa vreme in viata noastra. Cu bune si cu rele. Ne informeaza, ne faciliteaza comunicarea cu un numar impresionant de oameni, ne ofera un loc in care sa ne exprimam. In aceeasi masura, ne pot intoxica cu informatii a caror veridicitate este greu de stabilit, ne prezinta uneori povesti si vieti idilice, care nu sunt sustinute de realitate si ne indeparteaza de comunicarea directa cu ceilalti. In oricare dintre aceste situatii, retelele sociale ne influenteaza viata si actiunile. Mi-as dori sa aflu din Connected mai multe despre modurile in care suntem influentati de aceste retele sociale.
  • Andreea Andreea
    As prefera cartea Crowdsourcing deoarece este interesant cum masele de oameni pot controla corporatii puternice.

Trimite un comentariu

sus