Skip to main content

Românii au văzut Negru de Revelion. Cea mai mare diferenţă din istoria măsurătorilor dintre Antena 1 şi Pro TV: Dan Negru, audienţă de zece ori mai mare

 
Românii au văzut Negru de Revelion. Cea mai mare diferenţă din istoria măsurătorilor dintre Antena 1 şi Pro TV: Dan Negru, audienţă de zece ori mai mare

AUDIENŢE REVELION. Revelionul lui Dan Negru, al 16-lea prezentat consecutiv, a dominat fără drept de apel programele dintre ani, la mare distanţă de celelalte posturi TV.

Publicitate

Antena 1 a avut cifre de aproape zece ori mai mari decât Pro TV la nivel naţional, cea mai mare diferenţă dintre cele două posturi din istoria măsurătorilor de audienţă. Şi la oraşe, cifrele Antenei 1 au fost de aproape zece ori mai mari decât Pro TV. De altfel, Pro TV - fără program special, doar cu filme - a fost la nivel naţional şi la oraşe pe poziţia a şasea în top. Pro TV a stat mai bine pe targetul comercial, unde a fost pe locul al treilea.

Până acum, recordul diferenţei dintre Antena 1 şi Pro TV a fost anul trecut, când cifrele de la Revelionul lui Negru au fost de şase ori mai mari.

Topul nopţii dintre ani 2015-2016 a avut pe prima poziţie Revelionul Starurilor, de pe Antena 1, la mare diferenţă de celelalte posturi. Pe toate targeturile, locul doi a fost al programului special al Kanal D, filmat în platoul WowBiz. Postul public a fost pe poziţia a treia la nivel naţional şi la oraşe şi pe locul patru pe targetul comercial.

Locuri bune pentru Naţional TV (cinci la oraşe şi pe targetul comercial) şi pentru România TV (singurul post de ştiri cu program special, axat pe muzică populară). România TV a fost pe locul patru la oraşe şi cinci la nivel naţional.

Ca în fiecare an, a intrat în top şi Etno TV - locul patru la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00:

NAŢIONAL. Revelionul Starurilor cu Dan Negru a mers pe acelaşi concept ca şi anul trecut - cu mască, fără mască. Rezultatul: aproape 3,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Antena 1, o cifră foarte apropiată de rezultatul anului trecut. O treime din românii care se uitau la televizor în noaptea dintre ani erau pe Antena 1 (33% cotă de piaţă). Pe locul al doilea a fost Kanal D, cu WowBiz de Revelion: peste 900.000 de români media pe minut.

TVR 1 a fost pe locul trei la nivelul întregii ţări, urmat de Etno TV şi de România TV.

Fără un program special - filme şi, de la miezul nopţii, un concert cu Loredana - Pro TV a fost pe locul şase, cu o medie de 325.000 de români pe post, de aproape zece ori mai puţini decât Antena 1.

URBAN. Revelionul de pe Antena 1 a avut, la oraşe, aproape 1,7 milioane de telespectatori în faţa televizoarelor (aproape la fel ca anul trecut). La mare distanţă, pe locul doi a fost Kanal D, cu 313.000 de telespectatori. Locul trei pentru TVR1, patru pentru România TV şi cinci pentru Revelionul cu Corina Chiriac de pe Naţional TV.

Cifrele Pro TV au fost şi la oraşe de aproape zece ori mai mici decât ale Antenei 1: o medie de 176.000 de telespectatori, faţă de 1,7 milioane de Revelionul lui Dan Negru.

COMERCIAL. Cotă de piaţă de aproape 40% pentru Revelionul de pe Antena 1, ceea ce înseamnă că 40% dintre publicul între 18 şi 49 de ani care avea televizoarele deschise se uita la show-ul lui Dan Negru. În număr de persoane: aproape 820.000 de telespectatori din segmentul comercial la Antena 1. Locul doi pentru Kanal D, cu 165.000 şi trei pentru Pro TV, cu 122.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe intervalul 22.00-2.00.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 3.081.000 16.7 33
2 Kanal D 922.000 5 9.9
3 TVR 1 612.000 3.3 6.6
4 ETNO 436.000 2.4 4.7
5 Romania TV 427.000 2.3 4.6
6 Pro TV 325.000 1.8 3.5
7 National TV 305.000 1.7 3.3
8 Antena Stars 266.000 1.4 2.8
9 TVR 2 255.000 1.4 2.7
10 Antena 3 217.000 1.2 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.678.000 16.6 35.7
2 Kanal D 313.000 3.1 6.7
3 TVR 1 244.000 2.4 5.2
4 Romania TV 199.000 2 4.2
5 National TV 181.000 1.8 3.8
6 Pro TV 179.000 1.8 3.8
7 ETNO 155.000 1.5 3.3
8 TVR 2 141.000 1.4 3
9 Antena 3 138.000 1.4 2.9
10 Antena Stars 123.000 1.2 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 816.000 16.1 38.2
2 Kanal D 165.000 3.2 7.7
3 Pro TV 122.000 2.4 5.7
4 TVR 1 83.000 1.6 3.9
5 National TV 60.000 1.2 2.8
6 TVR 2 57.000 1.1 2.7
7 Antena Stars 54.000 1.1 2.5
8 ETNO 39.000 0.8 1.8
9 Digi 24 37.000 0.7 1.7
10 Romania TV 36.000 0.7 1.7

Citeşte şi:

GALERIE FOTO. Capturi din Revelionul TV 2016

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Georg Georg
    Mult zgomot pentru nimic. O data n an, PRO TV nu a mai fost pe primul loc. Ei,si???
  • georgian georgian
    ma intreb, oare ce fel de ratati se uita la televizor de Revelion :)) Cat de trist trebuie sa fii sa nu ai altceva mai bun de facut decat sa stai cu nasul in TV.
  • david david
    De remarcat numarul analfabetilor si cocalarilor care consuma numai Jeg TV. Este de ordinul milioanelor.
  • Ion Ion
    Aici vorbim de business, nu evaluam fericirea romanilor. Castigatorii sunt Kanal D si Pro, care au scos scoruri decente cu investitii minime. Antena s-a scos pe imagine, au cu ce se lauda diseara la Turnator. Sau Observator, cum ii zice.
  • MRG MRG
    @DinuCozma
    Dar Antena1 de cate ori s-a facut de cacat cu pseudo-divertismentul ei? Atunci nu ziceai nimic, fiindca iti iei salariul de la Jilava, la Felix Motanul sa lauzi televiziunea lui esuata.
  • thomas thomas
    Cea mai mare diferenta din istoria masuratorilor. O pata pe care ProTv nu o mai poate sterge. De unde si armata de postaci prezenti la datorie in prima zi din an :))
  • F F
    nu vad de ce e o comparatie cu Protv in titlu, avand in vedere ca postul a ales sa nu aiba vreun program special, iar Kanal D este postul tv care e pe 2 pe toate targeturile. altfel, nu e ceva neasteptat ce s-a intamplat. nu vad de unde comentariile astea. eu totusi sper ca la anul, Protv va incerca sa faca un program mai special, de dragul diversitatii. am urmarit vreo 10 minute din Revelionul starurilor si mi s-a parut foarte invechit. incerc sa folosesc termeni neutri. in conditiile astea de non-concurenta, putea si Antena sa incerce altceva prin anumite parti.
  • MRG MRG
    Antena 1 a fost sediul cocalarilor in noaptea de Revelion, cu acelasi "divertisment" rasuflat care-l difuzeaza mereu. E normal ca PRO TV sa nu bage bani in astfel de pseudo-productii, ci sa lase si ei televiziunea turnatorului sa castige o seara, nu? Parerea mea este ca TVR1, National TV, Ghita Tv, Kanal D, au avut programe ne-cocalarizate, si mult mai atractive decat televiziunea care baga mii de euro in productii manelizate!
  • andrei-constantin andrei-constantin
    tvr 1 cifre foarte bune pentru un program curat fara zberieturi si manele ,dar unde este prima tv a vazut o cine pe undeva ????
  • dragos dragos
    Ok, si-a luat bataie Pro-ul. Intrebarea e: Cat a castigat din publicitate Antena 1? Lucrez in presa si va pot spune ca sunt prea putini cei care isi doresc sa aiba reclame in noaptea de revelion, asa ca masura Pro-ului de a nu baga bani intr-un show care oricum nu-si scoate banii, e mai mult decat binevenita. Credeti-ma ca li se rupe ca au luat bataie de la antene. Uitati-va la posturile tv din occident. Cati au programe de revelion? In 2-3 ani o sa renunte si Antena sa mai bage bani pe care nu-i scoate. Noaptea de revelion este pentru distractie, nu pentru susanale de 2 lei.
  • George George
    Toata lumea se plange de mizeriile de la tv, manelisti asistente etc uite ca in noaptea dintre ani tot asta au ales. Cei de la Pro sunt convins ca nu aveau asteptari mari. Ne plangem de mizerie dar alegem tot mizeria.
  • Adi Adi
    Comparația este lipsita de sens. Pe ProTV nu-i mai interesează noaptea de Revelion de multi ani. Au pus program de umplutură ieftin. Antena a băgat mulți bani într-o producție babană, nerentabilă, doar pentru orgoliul de a avea o seară audiență. Să bagi zeci de mii de euro într-o producție care să-ți aducă doar 800 de mii de telespectatori importanți (comercialul), ei bine, asta nu este delor o afacere!
  • iulian iulian
    Mult PROtestatori pe aici:)))
    Ho ba, ce ati patit? A luat Pro bataie si nu va mai vin banii in conturi? Asa ceva..

    Bravo ANTENA 1, a meritat sa fie pe 1 aseara.

    @Mihaiescu dobitocii se uita la Antena 1, bine ca te-ai uitat tu desteptu pe Canal de. Bafta *desteptule..*
  • Cristi Cristi
    Am fost la un cumnat si astfel am fost "obligat" sa ma uit la A1, la ei televizorul nu se schimba niciodata de pe antena...Ceva mai de prost gust si asa slab program nu am crezut ca exista. Manele, tigani, măști si iar manele. Mai sunt si Români printre noi? Ne mai miram de nivelul de cultura al masei de votanți.
    După parerea mea TVR a avut cel mai frumos program.
  • Penibil Penibil
    Si cand te gandesti ca oamenii faceau misto de PRO TV, ca aveau emisiuni cu manelari, ca au facut imnul manelizat, ca nu stiu ce, ca nu stiu cum... Acum, ca nu au mai avut emisiuni de genul, tot fac bascalie oamenii.
    Lasa, sa se bucure si Antena 1, ca bat o zi din an PRO TV.

Trimite un comentariu

sus