Skip to main content

Bahar, noul Suleyman. Jumătate de milion de români diferenţa dintre Kanal D şi locul doi

 
Bahar, noul Suleyman. Jumătate de milion de români diferenţa dintre Kanal D şi locul doi

În primele zile din februarie, serialul turcesc Bahar, în combinaţie cu WowBiz, a adus Kanal D prima poziţie, două zile la rând, atât la nivel naţional, cât şi la oraşe. Situaţia a fost asemănătoare şi săptămâna trecută.

Publicitate

Luni şi marţi, intervalul 20.00-24.00 a fost al turcilor de la Kanal D. Aseară, diferenţa pe targetul naţional a fost consistentă. La nivelul întregii ţări, Kanal D a avut jumătate de milion de telespectatori pe minut peste locurile doi şi trei. Pe segmentul comercial, Kanal D a fost pe poziţia a doua.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară (marţi, 2 februarie), pe intervalul 20.00-24.00:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,6 milioane de români s-au uitat la Kanal D în intervalul 20.00-24.00. Postul a fost pe prima poziţie, urmat de Antena 1 (cu 1,1 milioane) şi de Pro TV (1,05 milioane).

URBAN. Pe targetul urban, Kanal D a avut o medie de 810.000 de telespectatori, fiind urmat de Pro TV, cu 585.000. Antena 1, Antena 3 şi România TV au completat topul.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Kanal D a fost pe poziţia a doua, dar diferenţa faţă de primul loc - Pro TV, a fost mai mică decât în mod obişnuit. Astfel, Pro TV a numărat 360.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani în intervalul 20.00-24.00. La Kanal D s-au uitat cu 70.000 mai puţini, adică 290.000. Locul trei pe acest target pentru Antena 1.

Audienţa posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.596.000 8.7 18.2
2 Antena 1 1.097.000 6 12.5
3 Pro TV 1.046.000 5.7 11.9
4 Antena 3 401.000 2.2 4.6
5 Prima TV 386.000 2.1 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 813.000 8.2 16.6
2 Pro TV 585.000 5.9 11.9
3 Antena 1 514.000 5.2 10.5
4 Antena 3 293.000 2.9 6
5 Romania TV 210.000 2.1 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 2 februarie, pe intervalul 20.00-24.00, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 358.000 7.5 18.1
2 Kanal D 290.000 6.1 14.6
3 Antena 1 267.000 5.6 13.4
4 Prima TV 77.000 1.6 3.9
5 Antena 3 68.000 1.4 3.4

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus