Internauţii, cu ochii pe reclamele Antenei 3. Discuţiile ample şi contradictorii pe subiectul Antena 3, purtate în online, au ajuns la faza "pe publicitate".
După scrisoarea Oanei Stancu adresată unei minore de 10 ani (fiica jurnalistului Dan Tăpălagă), au apărut în online voci care spun că televiziunea de ştiri ar trebui taxată acolo unde o doare mai tare: la publicitate. Tonul a fost dat de un om din industrie: Şerban Alexandrescu, de la agenţia Headvertising:
„Cred că ar trebui să facem nişte liste cu advertiserii care bagă publicitate pe Antena 3; şi după aia să-i întrebăm insistent de ce cred ei că e o idee bună să facă asta”, a remarcat publicitarul Şerban Alexandrescu într-o postare pe Facebook.
„Mesh-ul ăla total neinspirat al lui Pepsi e o nimica toată faţă de grozăvia sponsorizării acestei injecţii toxice”, a argumentat Alexandrescu.
După postarea lui Alexandrescu, Cosmin Alexandru a venit cu o listă a câtorva mărci care îşi fac reclamă la televiziunea de ştiri a familiei Voiculescu. „De la unele dintre brandurile astea chiar aveam aşteptări să nu-i mai finanţeze salariul oanei Stancu şi restului specialiştilor în linşaj prin publicitatea plătită Antenei 3”, a remarcat Cosmin Alexandru (link, AICI).
Pe Facebook a apărut şi o pagina creată special pentru reclamele de pe postul de ştiri al Intact, Obey Antena 3, pe care apar periodic reclamele din pauzele publicitare ale canalului.
După discuţiile din ultimele 24 de ore pe subiectul publicităţii de pe Antena 3, una dintre mărcile care se promovează pe TV, inclusiv la postul familiei Voiculescu, Zuzu, a venit şi cu o reacţie, după ce a fost în atenţia postărilor de pe Facebook.
„Sunt Zuzu si exist de peste un deceniu pentru TOTI consumatorii romani, indiferent de culoarea politica, de preferintele sportive, de apartenenta religioasa sau culturala, de optiunile media, de varsta, de inaltime, de greutate, de venituri”, au scris pe Facebook cei de la Zuzu.
O menţionare care a adus inclusiv comentarii ironice la adresa brandului de lactate: "promit că, dacă iese de pe Antena 3, trec de pe Napolact pe Zuzu", a scris un comentator.
Buna sa va fie inima! Sunt Zuzu de la Albalact, sunt un brand suta la suta romanesc, exist de peste un deceniu, ma...
Posted by ZUZU on Thursday, February 25, 2016
Totusi, cred ca ar trebui sa facem niste liste cu advertiserii care baga publicitate pe Antena 3; si dupa aia sa ii...
Posted by Serban Alexandrescu on Wednesday, February 24, 2016
Citeşte şi: Şerban Alexandrescu:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Pe bune, mulți se uită, puțini recunosc. Așadar, degeaba discreditați imaginea unui brand şi a unui trust.
Acțiunea lor este infantilă, lipsită de rațiune şi vădit rea-intenționată. Nicidecum nu-i democratică, deoarece într-o democrație aveți libertatea de a alege la ce post să vă uitați.
Dacă nu vă plac televiziunile trustului Intact, nu vă uitați! Nimeni nu vă obligă. Aveți telecomandă! Şi nimeni nu vă obligă să cumpărați ceva! :)
http://www.economica.net/mobile/realitatea-media-si-adevarul-digital-media--in-top-10-firme-in-insolventa-pentru-care-statul-a-platit-salariile_103349.html
Ar fi mai castigati daca nou ceilalti, publicul comercial am cumpara produsele lor .
Ori daca ii vom boicota nu ii vad bine ....
E bine sa ai cativa cumparatori cu putere de cumparare mica (publicul Antena3) sau mai multi cumparatori cu putere de cumparare mare (cei care nu se uita la Antena3 ) ?
Zuzu , e management simplu aici .