
AUDIENȚE. Filmul de animație Frozen, difuzat de Antena 1, a adus un record pentru stația Intact. Producția Disney este filmul cu cea mai mare audiență înregistrată pe targetul comercial 18-49 de ani de Antena 1, în ultimul an.
De la 1 ianuarie 2015 și până la Frozen, doar două emisiuni speciale date de Antena 1 în ultima zi din an - Revelionul starurilor și Chef de râs - au avut cifre mai mari pe comercial decât Frozen. Niciun film dat de Antena 1 nu a avut însă performanța animației pe targetul 18-49 de ani.
La nivel național, Frozen a fost la egalitate absolută cu Roata norocului, de pe Kanal D. La orașe, cifrele animației s-au apropiat de un milion, iar Antena 1 a fost pe prima poziție.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV duminică seara pe intervalul Frozen (20.00-22.00):
NAȚIONAL. Animația Disney a fost urmărită pe Antena 1 de 1,7 milioane de români, în fiecare minut. Frozen a fost la egalitatea absolută cu Kanal D, care difuza Roata norocului: același număr de persoane, același rating și același market share. Locul al treilea pentru Pro TV, cu 1,62 milioane de telespectatori.
Vârf național: 2,26 milioane de telespectatori (12,4 rating și 20% market share), la 20.48
URBAN. La orașe, Frozen a avut o medie de 960.000 de telespectatori pe minut. Prima poziție pentru Antena 1, urmată de Pro TV, cu 910.000 și Kanal D, cu 610.000
Vârf urban: 1,23 milioane de telespectatori (12,3 rating și 20,6% cotă de piață), la 20.46
COMERCIAL. Audiența Frozen pe targetul comercial 18-49 de ani fost, cu Frozen, mult peste media stației pe acest segment. O medie de 560.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Antena 1. Postul Intact a fost pe prima poziție pe inteval, pe acest target.
De la 1 ianuarie 2015 și până la Frozen, niciun film nu a atras o audiență apropiată de animația Disney. Singurele emisiuni cu cifre mai mari au fost două programe speciale date în ultima zi din an - Revelionul starurilor (cu o medie de de 850.000 de telespectatori pe acest target) și Chef de râs (650.000).
Cifre bune pe targetul comercial a avut și Cartea junglei (săptămâna trecută), cu peste jumătate de milion de telespectatori din segmentul comercial.
Vârf comercial: 701.000 de telespectatori (14,5 rating și 29,3% market share), la 21.45
Audiența posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul Frozen, la nivel NAȚIONAL (20.00-22.00):
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.705.000 | 9.3 | 15.4 |
2 | Kanal D | 1.705.000 | 9.3 | 15.4 |
3 | Pro TV | 1.620.000 | 8.8 | 14.6 |
4 | Prima TV | 721.000 | 3.9 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 549.000 | 3 | 5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul Frozen, la nivel URBAN (20.00-22.00):
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 960.000 | 9.6 | 16.4 |
2 | Pro TV | 908.000 | 9.1 | 15.5 |
3 | Kanal D | 612.000 | 6.1 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 362.000 | 3.6 | 6.2 |
5 | Prima TV | 341.000 | 3.4 | 5.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV duminică, 28 februarie, pe intervalul Frozen, pe publicul COMERCIAL (20.00-22.00):
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 558.000 | 11.6 | 23.7 |
2 | Pro TV | 476.000 | 9.9 | 20.2 |
3 | Kanal D | 162.000 | 3.4 | 6.9 |
4 | DigiSport 1 | 146.000 | 3 | 6.2 |
5 | Prima TV | 125.000 | 2.6 | 5.3 |
Citește și:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Mai Prostalaule, Frozen (150 milioane $) a fost de 6 ori mai scump decat Taken (25 milioane $). Sursa imdb.com
Bafta.