Skip to main content

Reorganizare. Toţi angajaţii Radio Tanănana sunt în preaviz. Directorul postului: “proiectul continuă cu siguranţă”

 
Reorganizare. Toţi angajaţii Radio Tanănana sunt în preaviz. Directorul postului: “proiectul continuă cu siguranţă”

UPDATE. Contactat de Paginademedia.ro pe subiectul schimbărilor de la Tanănana, Vlad Craioveanu a declarat: "Indiferent de reorganizare, dezorganizare, neorganizare, eu aleg să plec".

Publicitate
Măsuri de reorganizare la Radio Tanănana. Toţi angajaţii radioului au fost anunţaţi că sunt în preaviz. Măsura vine în urma rezultatelor slabe de audienţă de la ultimul val de măsurare, iar oficialii postului spun că “proiectul Tanănana continuă” şi că parte din cei aflaţi în preaviz vor fi reangajaţi.
Directorul staţiei, Liliana Georgescu, a explicat pentru Paginademedia.ro că o decizie finală legată de angajaţi nu a fost luată şi că “proiectul continuă.” Mai exact: postul a comandat un studiu pentru a se stabili “unde am greşit”, iar abia apoi se va decide cine mai rămâne şi cine nu după perioada de preaviz.
Ce se întâmplă cu foştii Guerrilla, printre care Vlad Craioveanu şi Ciprian Muntele?
Liliana Georgescu, director general Tanănana pentru Paginademedia.ro:
“Analizăm fiecare om în parte şi vedem cine şi cu ce continuăm, după perioada de preaviz.
Din punctul meu de vedere, toată lumea este în preaviz. Toată lumea a fost înştiinţată că rezultatele au fost sub aşteptări şi că există posibilitatea reorganizării staţiei.”
Radio Tanănana a apărut în aprilie anul trecut. La vremea respectivă Activ EFEM s-a transformat în Tanănana, cu oameni care au lucrat la Radio Guerrilla în echipă: Vlad Craioveanu, Ciprian Muntele, Călin Gheorghe, Mircea Oculeanu Bogdan Şerban.
Numele Tanănana a fost propus de agenţia de publicitate The Secret Service, spune Liliana Georgescu în interviu.
Potrivit ultimelor rezultate de audienţă (toamna 2015), Radio Tanănana are o medie de 9.200 de ascultători în Bucureşti. La avalul anterior (aprilie – august), audienţa postului era de peste 20.000 de ascultători în Bucureşti.
Interviul acordat Paginademedia.ro de Liliana Georgescu, director general Tanănana:
Paginademedia.ro: Ce se întâmplă cu Radio Tanănana?
Liliana Georgescu: Proiectul continuă. Este adevărat, nu au fost rezultate spectaculoase, dar proiectul continuă.
Datele de audienţă nu au ieşit foarte bine şi era normal să iau nişte măsuri.
Sunt restructuraţi?
Nu am luat încă o decizie în legătură cu echipa. Din punctul meu de vedere, toată lumea este în preaviz. Toată lumea a fost înştiinţată că rezultatele au fost sub aşteptări şi că există posibilitatea reorganizării staţiei.
Ce veţi face?
Datele de audienţă nu sunt suficiente pentru a lua o decizie. Am comandat studii care să arate posibile cauze ale acestei situaţii. În radio, pot fi de vină muzica, discursul prezentatorilor sau corelarea dintre muzică şi discurs.
În urma acestor studii vom decide cine rămâne şi cine nu după această perioadă de preaviz.
Angajaţii ce fac?
Pot spune că se pot considera în preaviz. După rezultatele studiilor, vom vedea cine rămâne. Cert este că proiectul continuă, este şi normal. Vorbim de o investiţie de 1,5 milioane de euro în acest post de radio.
Există posibilitatea ca posibilitatea să fie reangajaţi, în alte condiţii. Deocadată nu este încă final stabilit. Ceva am greşit, dar ne reorganizăm şi mergem mai departe. Nu cred că este singurul post de radio care nu performează şi care trebuie să ia măsuri.
Matinalul cu Vlad Craioveanu şi Ciprian Muntele rămâne după expriarea preavizului?
În momentul aceste nu pot pune, pentru că nu ştim încă unde am greşit. Am stabilit că am greşit, îmi asum greşeala, rămâne să vedem unde este problema şi să ne organizăm.
Analizăm fiecare om în parte şi vedem cine şi cu ce continuăm, după perioada de preaviz. Chiar din perioada de preaviz încercăm, pe baza informaţiilor pe care le avem, să ne reorganizăm. Vor fi şi oameni noi în echipă.
Renunţaţi la numele Tanănana?
Proiectul continuă, nu schimbăm numele şi nici orientarea muzicală.
În echipă sunt oameni care au fost la Guerrilla (Vlad Craioveanu, Ciprian Muntele etc). Cum veţi face un concurent pentru Guerrilla, fără ei?
Tanănana nu este un concurent pentru Radio Guerrilla, nu şi-a propus niciodată acest lucru. Sunt oameni care au fost la Guerrilla, asta e adevărat, dar asta nu înseamnă că Tanănana se poziţionează ca un concurent.
Care sunt următorii paşi?
În momentul de faţă nu este o decizie finală luată. Cel puţin o lună continuăm aşa. Până la sfârşitul lui februarie nu va fi nicio schimbare în echipă.
Acum toţi sunt în preaviz. Voi lua o decizie legată de oamenii cu care continuăm după rezultatele studiilor comandate de noi.
Aţi spus de o investiţie de 1,5 milioane de euro. Când a fost făcută?
Este investiţia din ultimul an. Totul a fost retehnologizat. Acum avem costuri operaţionale foarte mari în raport cu performanţele postului de radio, iar proiectul trebuia reevaluat.
Cine sunt investitorii?
Cei care sunt acţionari: Marcal Avram şi Romcrativ Consulting, unde acţionar este Adrian Georgescu.
Cine a ales numele Tanănana?
A fost un pitch cu mai multe variante de nume. Eu l-am ales, după ce a fost propus de o agenţie de publicitate.
Care?
Agenţia se numeşte The Secret Service. Ei au venit cu mai multe variante iar noi am ales Tanănana. Decizia finală a fost la mine. E o alegere care mi s-a părut cu potenţial, pe care mi-o asum. Cred în continuare în acest brand.
Probabil una dintre greşeli a fost lipsa de comunicare pe brand. Până acum am dorit să verificăm organic potenţialul acestui post.
Decizia mea, în momentul de faţă, este că vom continua proiectul. Suntem în faza de evaluare. E doar o etapă în dezvoltarea postului, dar proiectul continuă cu siguranţă.
Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Muntele e OM de STIRI, nu de FUN.

    Ce zic, sper sa nu se intoarca la Guerri...lla...dupa ce a plecat de doua ori pentru $$$ prin alte parti.

    SALaaa'
  • Cred că disponibilizările ar trebui să înceapă cu Liliana Georgescu, cea care chiar în momentul a ales numele, a pus radioul pe o direcție greșită.
  • o jenanta care si-a dat masura talentului.
    asa e cu oamenii trecuti de o varsta care tin sa se bage si sa isi asume, cu toate ca le lipsesc multe. mai bine angaja specialisti care sa o faca in locul ei
  • Fără nici măcar un site minimalist după un an de zile, în care să poți vedea măcar cum se cheamă melodia care e onair, ce mai poate fi de spus despre strategia de marketing?
  • Cu numele asta ma mir ca are 9000 de ascultatori! Sa faci o greseala , e una. Sa persisti inseamna ori prostie ori incompetenta. Simplu.

Trimite un comentariu

sus