Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, peste săptămâna trecută: plus de câteva sute de mii pe naţional şi 50% cotă de piaţă pe comercial

 
AUDIENŢE. Românii au talent, peste săptămâna trecută: plus de câteva sute de mii pe naţional şi 50% cotă de piaţă pe comercial

AUDIENŢE. Românii au talent a avut un plus de audienţă la ediţia de aseară, comparativ cu săptămâna trecută.

Publicitate

La nivelul întregii ţări, emisiunea de pe Pro TV a avut un plus de câteva sute de mii de români pe minut. O creştere a fost şi pe targeturile urban şi comercial.

Pe publicul între 18 şi 49 de ani, audienţa a sărit de un milion media pe minut, iar cota de piaţă a fost de peste 50%. Cu alte cuvinte, peste jumătate dintre românii între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri serara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent (20.30-23.15):

NAŢIONAL. O medie de peste 3,6 milioane de români pentru show-ul jurizat de Andra, Mihaela Rădulescu, Andi Moisescu şi Florin Călinescu. Cifra este cu 200.000 de telespectatori peste săptămâna trecută. Cu Românii au talent, audienţa a fost de aproape trei ori mai mare decât a locului doi - Kanal D, şi de şase ori peste Antena 1.

Locul patru pentru TVR 1, cu O dată-n viaţă.

Vârf Românii au talent la nivel NAŢIONAL: 4,46 milioane de persoane (24,3 rating şi o cotă de 42,3%), la 21.40

URBAN. La oraşe, audienţa Românii au talent a sărit de două milioane de telespectatori, de trei ori mai mulţi decât locul doi (tot Kanal D) şi de aproape şapte ori peste Antena 1.

Vârf Românii au talent la nivel URBAN: 2,5 milioane de persoane (25,3 rating şi o cotă de 44,2%), la 21.43.

COMERCIAL. Publicul comercial a stat aseară pe Pro TV: peste un milion de români între 18 şi 49 de ani pe minut la Românii au talent şi o cotă de piaţă de 50%. Următoare patru locuri, însumate, au strâns mai puţin de jumătate din audienţa Pro TV.

Vârf Românii au talent pe COMERCIAL: 1,28 milioane de persoane (26,5 rating şi o cotă de piaţă de 55,1%), la 21.42 de minute.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 3.628.000 19.8 37.7
2 Kanal D 1.340.000 7.3 13.9
3 Antena 1 671.000 3.7 7.0
4 TVR 1 419.000 2.3 4.4
5 Romania TV 345.000 1.9 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.15),în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.073.000 20.8 39.3
2 Kanal D 705.000 7.1 13.4
3 Antena 1 312.000 3.1 5.9
4 Romania TV 219.000 2.2 4.2
5 Antena 3 213.000 2.1 4.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.074.000 22.2 50.3
2 Kanal D 215.000 4.4 10.1
3 Antena 1 136.000 2.8 6.4
4 Prima TV 47.000 1.0 2.2
5 National TV 44.000 0.9 2.1

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus