Skip to main content

Orange, sub ţinta de 300.000 de abonati TV propusă anul trecut. Cât mai are până la pragul vizat

 
Orange, sub ţinta de 300.000 de abonati TV propusă anul trecut. Cât mai are până la pragul vizat
Orange România a anunţat numărul de abonaţi TV la care a ajuns până la sfârşitul lunii martie 2016. Cifra este aproape de pragul pe care compania şi l-a propus încă de anul trecut: câteva mii de abonaţi şi ţinta ar fi fost atinsă.
Publicitate
Compania de telecomunicaţii Orange Romania a ajuns la 294.000 de abonati TV la 31 martie 2016, un numar care este in continuare sub tinta de 300.000 de abonati TV asumata pentru sfarsitul anului 2015 si care ii confera pozitia patru pe piata TV prin satelit dupa Telekom, RCS&RDS si UPC.

Pe de alta parte, veniturile operatorului au crescut in primele trei luni din acest an cu 6,5% pana la 235,5 milioane de euro, impulsionate de serviciile mobile si intr-o masura mai mica si de serviciile TV si vanzarile de echipamente mobile, se arata in raportul grupului Orange.

La 31 martie 2016, Orange avea un numar total de 10.009.000 de utilizatori (SIM-uri valabile), cu 355.683 de utilizatori mai putin decat in aceeasi perioada din 2015. Pe de alta parte, in aceeasi perioada de referinta, veniturile operatorului mobil au crescut cu 6,5% pana la 235,5 milioane de euro, impulsionate de serviciile mobile si intr-o masura mai mica si de serviciile TV si vanzarile de echipamente mobile, dupa cum se arata in raportul grupului francez de telecomunicatii.

Orange Romania a ajuns la sfarsitul primului trimestru din acest an la 1,2 milioane de clienti 4G, de 2,6 ori mai multi decat in aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce
serviciul Orange TV a înregistrat 294.000 de abonaţi, cu o creştere de 54,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Alte informatii din comunicatul de presa al Orange Romania:

- Serviciul Orange TV a înregistrat 294.000 de abonaţi, cu o creştere de 54,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar la Orange TV Go numărul de descărcări şi actualizări ale aplicaţiei a ajuns 1,8 milioane, în creştere cu 11% faţă de sfârşitul lui 2015.
- În trimestrul întâi din 2016, traficul de internet pe mobil s-a dublat faţă de primul trimestru al lui 2015, iar traficul de date 4G a crescut de 4 ori în aceeaşi perioadă, această evoluţie fiind susţinută şi de vânzările de 2 ori mai mari de tablete comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Peste 60% dintre clienţi au optat acum pentru o tabletă 4G.
- În primul trimestru s-au vândut cu 30% mai multe smartphone-uri decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, ceea ce înseamnă că ponderea clienţilor care preferă să achiziţioneze telefoane inteligente a crescut de la jumătate, la peste 75% în 2016. În ceea ce priveşte ponderea telefoanelor 4G în totalul smartphone-urilor vândute, la sfârşit de Q1 2016, 75% erau dispozitive compatibile 4G, faţă de Q1 2015 când ponderea telefoanelor 4G era de 50%.
- În prezent, reţeaua Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 72,1% din populaţia totală şi 96,2% din populaţia urbană a României. Acoperirea 4G+ este în continuă creştere, cu 13 oraşe în prezent.

Orange Romania a inregistrat anul trecut venituri in valoare de 947 milioane de euro, din care 250 milioane de euro in ultimul trimestru. La finalul anului 2015, Orange avea 10.177.000 de clienti (n.a SIM-uri valabile), numarul abonatilor fiind in crestere cu 4% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Serviciul Orange TV a inregistrat peste 275.000 de abonati, cu o crestere de 75,4% comparativ cu perioada similara a anului trecut, dar sub tinta de 300.000 de abonati asumata pentru sfarsitul lui 2015.

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eu, ca om "sarac" asa cum ii place "bogatului" Mile sa spuna, ma uit la documentare interesante pe Digi World/Life/Animal World, posture care nu se vad pe Telekom. Iar Digisport are destul continut comparabil cu Dolce.
  • geo , ce legatura are calitatea programelor cu audienta , la pro s-au dat doar semifinalele toate , dar doar la dolce puteai sa vezi toate meciurile din grupe , patru pe seara , la sport ro doar unul pe saptamana , a fost si digi odata pe an lider si o ti cu asta o luna , tit stai la digi doar pt e ieftin , asta inteleg , cat despre antena , sti ca duminica iar a invins pro tv cu imor , 10,2 la 8,9
  • Mile, Liga Campionilor, semifinalele tur-retur sunt la Pro TV in direct.
    Iar nu se uită mai nimeni la Telekom.
    Și prea puțini la A 1.

    PS - Dacă nu ai remarcat, cu o acoperire mult mai mică, Digisport 1 a luat, de cîteva ori, fața A 1, în această primăvară. Așa că *** în continuare.
  • geo , liga campionilor este la telekom si nu la digi , doar cei saraci sunt la digi
  • Geo si Mile,
    Digi nu a scos decat Antenele si Discovery. Discovery e super slab si mult sub Digi World/Life.
    In plus singurul Discovery mai k lumea nu e pe Orange: Discovery World fiindca probabil costa mai mult. Iar fostul Discovery Travel & Living a fost transformat de Discovery in total neinteresantul TLC

    Da, Telekom are cea mai buna grila dar si pretul cel mai mare
  • Orange TV se ridică ușor-ușor cu o grilă destul de bună la un preț mediu - puțin peste Digi Satelit - asta dacă ești abonat al telefoniei Orange și mult sub Telekom.
  • Adica locul 4 = ultimul loc. Locul 4/4

    Comparativ calitate (umplutura multa) / pret (destul de mare) isi merita locul. Ma intreb cine sunt cei 294.000 de fraieri care s-au abonat, probabil influentati de mirajul celor 7-12 luni gratuite

Trimite un comentariu

sus