Skip to main content

FOTO. Cupa României are o identitate vizuală şi sponsori noi. Cine s-a ocupat de rebranding

 
FOTO. Cupa României are o identitate vizuală şi sponsori noi. Cine s-a ocupat de rebranding

La revedere, Cupa României Timişoreana. Din acest sezon, numele sponsorilor-parteneri nu vor mai fi integrate în numele Cupa României. Totodată, competiţia are şi o nouă identitate vizuală, realizată de agenţia Brandient.

Publicitate

„Cupa României înseamnă autenticitate, spectacol sportiv, bucuria jocului, pasiune, comuniune şi apropiere socială. Sub semnul acestor valori, propunem o nouă identitate vizuală precum şi o reconfigurare a acestei competiţii care îşi redobândeşte, astfel, statutul distinct”, se arată într-un comunicat al Federaţiei Române de Fotbal (FRF).

Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal: „În comunităţile de care suntem legaţi, fiecare dintre noi ne dorim să retrăim bucuria minunată a fotbalului prin sentimentul apartanenţei, atât la comunitate, cât şi la valorile perene ale sportului, care adaugă valoare vieţii noastre.Fotbalul este un liant şi o sărbătoare, aşadar Cupa României îşi recapătă simbolurile şi identitatea în acest sens.”

În plus, tot astăzi, Federaţia a anunţat noii parteneri ai Cupei României, după ce Timişoreana, unul dintre cei mai vechi sponsori ai competiţiei (din 2006), s-a retras, după cum a anunţat recent Sport.ro. Astfel, Kaufland şi UPC România se alătură Cupei din acest an.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Interesant.
    S-a băgat UPCul. Oare de ce?

Trimite un comentariu

sus