Skip to main content

România TV, peste Antena 3 după media pe zi la nivel naţional. Situaţie inversă la oraşe

 
capturi stiri TV
capturi stiri TV

AUDIENŢE. Cifre în scădere pentru toate staţiile de ştiri în luna aprilie, fără nicio excepţie. Sunt însă schimbări în clasament, în funcţie de numărul de telespectatori cu care a scăzut fiecare staţie.

Publicitate

România TV trece în faţa Antena 3 după media pe zi la nivel naţional. A mai fost în această situaţie în ianuarie, dar postul Intact a revenit peste România TV în lunile care au urmat. În Prime-Time, la nivelul întregii ţări, Antena 3 a fost în faţa România TV.

La oraşe, Antena 1 este cel mai urmărit post de ştiri, atât după media pe zi, cât şi după audienţa în Prime-Time (intervalul de maximă audienţă (19.00-23.00). România TV se apropie însă de postul Intact şi în mediul urban.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele staţiilor de ştiri în luna aprilie 2016, comparativ cu martie:

Posturile de ştiri în aprilie, în Prime-Time (19.00-23.00):

  • Antena 3. La nivelul întregii ţări, postul Intact a avut în aprilie o medie de 350.000 de telespectatori, un minus de 50.000 de telespectatori. Postul Intact scade şi după media la oraşe.
  • România TV. Chiar dacă postul scade, la nivel naţional se micşorează distanţa faţă de Antena 3. Motivul: scăderea a fost mai mică decât în cazul Antena 3. În martie, postul Intact avea în faţa România TV 60.000 de telespectatori. În aprilie, avansul Antena 3 este de 30.000 de români. Tendinţa este vizibilă şi la oraşe.
  • B1 TV. Scădere mai vizibilă la nivel naţional în Prime-Time, dar mai uşoară la oraşe (practic stagnare în
  • Digi 24 şi Realitatea TV îşi împart locurile patru-cinci între staţiile de ştiri. Realitatea stă ceva mai bine la nivel naţional, Digi 24 are o pondere mai bună a publicului de la oraşe.

După MEDIA PE ZI:

  • România TV. Canalul de ştiri trece în faţa Antena 3 după media pe zi la nivel naţional, a doua oară în ultimele luni. Şi România TV, şi Antena 3, au scăzut, dar postul Intact a pierdut ceva mai mulţi telespectatori decât România TV. La oraşe, Antena 3 îşi menţine însă poziţia în faţa România TV, dar la o diferenţă mai mică decât în martie.
  • Antena 3. Scădere câteva zeci de mii de telespectatori şi la nivel naţional, dar şi la oraşe. După România TV la nivelul întregii ţări (la 11.000 de telespectatori distanţă), dar peste la oraşe (un plus de 11.000 faţă de avansul de 30.000 din martie).
  • B1 TV. Public mai stabil pentru B1 la oraşe. La nivel naţional, un minus de 13.000 de telespectatori..
  • Digi 24 şi Realitatea. Situaţie asemănătoare cu ce se întâmplă în prime-time: diferenţe mici între cele două staţii (aproape la egalitate), cu Realitatea mai bine poziţionată la nivel naţional, iar Digi 24 la oraşe.

Audienţa posturilor de ştiri în lunile februarie, martie şi aprilie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00):

URBAN
FEBRUARIE Nr. persoane (Rtg%) MARTIE Nr. persoane (Rtg%) APRILIE Nr. persoane (Rtg%)
1 Antena 3 324.000 (3,3) Antena 3 271.000 (2,7) Antena 3 245.000 (2,5)
2 Romania TV 196.000 (2) Romania TV 202.000 (2) Romania TV 192.000 (1,9)
3 B1TV 63.000 (0,6) B1TV 56.000 (0,6) B1TV 53.000 (0,5)
4 Digi 24 57.000 (0,6) Digi 24 54.000 (0,5) Realitatea TV 47.000 (0,5)
5 Realitatea TV 55.000 (0,6) Realitatea TV 53.000 (0,5) Digi 24 45.000 (0,5)

NATIONAL
FEBRUARIE Nr. persoane (Rtg%) MARTIE Nr. persoane (Rtg%) APRILIE Nr. persoane (Rtg%)
1 Antena 3 472.000 (2,6) Antena 3 402.000 (2,2) Antena 3 349.000 (1,9)
2 Romania TV 328.000 (1,8) Romania TV 344.000 (1,9) Romania TV 318.000 (1,7)
3 B1TV 100.000 (0,6) B1TV 94.000 (0,5) B1TV 81.000 (0,4)
4 Realitatea TV 83.000 (0,5) Realitatea TV 83.000 (0,5) Realitatea TV 69.000 (0,4)
5 Digi 24 69.000 (0,4) Digi 24 67.000 (0,4) Digi 24 54.000 (0,3)

Audienţa posturilor de ştiri în lunile februarie, martie şi aprilie, după MEDIA PE ZI:

URBAN
FEBRUARIE Nr. persoane (Rtg%) MARTIE Nr. persoane (Rtg%) APRILIE Nr. persoane (Rtg%)
1 Antena 3 179.000 (1,8) Antena 3 149.000 (1,5) Antena 3 128.000 (1,3)
2 Romania TV 121.000 (1,2) Romania TV 119.000 (1,2) Romania TV 117.000 (1,2)
3 B1TV 54.000 (0,5) B1TV 47.000 (0,5) B1TV 40.000 (0,4)
4 Digi 24 38.000 (0,4) Digi 24 33.000 (0,3) Digi 24 30.000 (0,3)
5 Realitatea TV 31.000 (0,3) Realitatea TV 28.000 (0,3) Realitatea TV 26.000 (0,3)

NATIONAL
FEBRUARIE Nr. persoane (Rtg%) MARTIE Nr. persoane (Rtg%) APRILIE Nr. persoane (Rtg%)
1 Antena 3 265.000 (1,4) Antena 3 221.000 (1,2) Romania TV 193.000 (1,1)
2 Romania TV 210.000 (1,1) Romania TV 204.000 (1,1) Antena 3 184.000 (1)
3 B1TV 84.000 (0,5) B1TV 76.000 (0,4) B1TV 64.000 (0,4)
4 Realitatea TV 49.000 (0,3) Realitatea TV 46.000 (0,3) Realitatea TV 39.000 (0,2)
5 Digi 24 46.000 (0,3) Digi 24 43.000 (0,2) Digi 24 36.000 (0,2)

Citeste si:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • dana dana
    cei de la b1 n-au fost inspirati cu stirile din ora in ora unde se repeta la nesfirsit acelasi lucruri. Si l-au adus si pe Nistorescu. Nu mai avea loc la A3 sau care a fost ideea?
  • an an
    Care e treaba cu Maruta - inregistrari peste inregistrari, program redus si acum si fara platou...?!
  • Dani Dani
    Petrisor, poate faceti o comparatie luna la luna cu anul trecut sau poate cu ultimi 2-3 ani se observa o scadere a consumului de TV indiferent de luna, comparat luna cu luna media pe zi.

    Am gasit pe site, voi puneti la audientele lunare doar media pe zi as fi curios de ceva cifre mai amanuntite de ex ALL TV in fiecare luna, sau prime time in fiecare luna, se poate vedea mai bine daca este real sau nu acest trend de care spuneam de scadere a consumului de TV.
  • Ciobanul Bucur Ciobanul Bucur
    Oricat de infect ar fi postul Romania TV, tot e bine ca-i depaseste pe cei de la A3. Haita de la A3 are totusi avantajul ca se comporta dupa regulile oricarei haite, adica ataca organizat, dupa cum ii conduce masculul Alfa. Si mai e ceva: observati ca si atunci cand au invitati, prima opinie e exprimata tot de un membru al haitei, care astfel ii obliga pe invitati sa-i urmeze opinia, altfel nu-i mai invita si alta data.
  • Iuli Iuli
    Degeaba ne dati audientele daca targetul important este COMERCIALUL
  • mile mile
    comercialul nu se uita la politica , ele se finanteaza politic
  • geo geo
    Interesante cifre.
    Lipseste totusi ceea ce ii intereseaza pe publicitari : comercialul.

Trimite un comentariu

sus