Skip to main content

Ultima semifinală Românii au talent. Audienţele ediţiei

 
Ultima semifinală Românii au talent. Audienţele ediţiei

Ultima semifinală Românii au talent a scăzut sub pragul de două milioane de telespectatori. Ediţia de aseară a show-ului de talente de pe Pro TV a fost urmărită de aproape 1,9 milioane de telespectatori din intreaga ţară, in scădere cu peste 300.000 de români faţă de săptămâna trecută.

Publicitate

Tendinţa este asemănătoare cu sezoanele trecută, când ediţiile difuzate în direct au fost sub preselecţii.

Show-ul de pe Pro TV a avut cifre aproape duble faţă de Kanal D, la nivel naţional şi de mai bine de două ori mai mari decât cele de la nivel urban. Iar pe publicul comercial, Pro TV a avut audienţe de trei ori mai mari ca Antena 1, aflată pe locul al doilea.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri seara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent (20.30-00.44):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,9 milioane de români s-au uitat la Românii au talent, în medie, în fiecare minut din cele patru ore ale emisie. Faţă de săptămâna trecută, sunt cu peste 300.000 de telespectatori mai puţini.

Locul doi a fost al Kanal D, care a difuzat "Bahar: viaţă furată" şi "Vacanţa mare, best of". Canalul turcesc a avut o audienţă de aproape un milion de români. Antena 1, care a mizat pe filmul "Van Helsing", a fost pe locul trei, la mare distanţă de primele două locuri, cu 569.000 de telespectatori pe post.

Vârf NAŢIONAL Românii au talent: 2.689.000 de persoane (14,6 rating şi 31,9% cotă de piaţă) la 22:43.

URBAN. La oraşe, media emisiunii jurizate de Andra, Andi Moisescu, Mihaela Rădulescu şi Florin Călinescu a fost de peste 1,1 milioane de telespectatori, cu aproape 200.000 de persoane sub săptămâna trecută. Locul doi pentru Kanal D, cu aproape 500.000 de telespectatori şi trei pentru Antena 3, care a fost urmărită de 249.000 de orăşeni.

Vârf URBAN Românii au talent: 1.667.000 de persoane (16,7 rating şi 35,4% cotă de piaţă) la 22.17.

COMERCIAL. Distanţa dintre Pro TV şi celelalte posturi TV a fost mai mare pe publicul comercial, dar şi aici este o scădere considerabilă faţă de săptămâna trecută. Emisiunea de talente a pierdut peste 100.000 de telespectatori cu vârste cuprinse intre 18 şi 49 de ani. Pro TV a avut cifre de trei ori mai mari decât Antena 1 şi decât Kanal D, ocupatul locului trei in topul audientelor pe targetul comercial.

Cifrele Românii au talent pe publicul 18-49 de ani: 511.000 de telespectatori, cu 116.000 sub săptămâna trecută.

Vârf Românii au talent la nivel COMERCIAL: 720.000 de persoane (14,9 rating şi 40,3% cotă de piaţă) la 22.17.

Audienţa posturilor TV vineri, 27 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.44), la nivel NAŢIONAL:

National Nr persoane Rtg Share%
1 Pro TV 1.870.000 10.2 26.2
2 Kanal D 969.000 5.3 13.6
3 Antena 1 562.000 3.1 7.9
4 Romania TV 399.000 2.2 5.6
5 Antena 3 390.000 2.1 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 27 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.44), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg Share%
1 Pro TV 1.143.000 11.5 29.5
2 Kanal D 484.000 4.9 12.5
3 Antena 3 249.000 2.5 6.4
4 Antena 1 243.000 2.4 6.3
5 Romania TV 207.000 2.1 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 20 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.44), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg Share%
1 Pro TV 511.000 10.6 34.7
2 Antena 1 148.000 3.1 10.1
3 Kanal D 142.000 2.9 9.7
4 National TV 37.000 0.8 2.5
5 Romania TV 36.000 0.8 2.5

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Postati si audientele serialelor, filmelor si emisiunilor tv pe luna aprilie 2016.
  • Pentru Daniel

    Chiar voiam sa postez ceva asemanator cu cometriul tau.
    Trebuie sa fii cel putin DILIU sa bagi in seama pe cel ce-si zice "mile" si care uita mereu sa-si ia la timp medicamentele recomandate de medic.
  • @ mile : ai probleme. antena nici nu emite hd si tu vrei sa o compari cu posturi occidentale? :)) cineva trebuie sa iti ia telecomanda. nu pentru ca iti plac programele antenei, dar pentru ca tu vezi ceea ce nu e acolo. cum poti sa vorbesti despre mizeriile celorlalte posturi, cand antena 1 are zilnic cam 50% scandal cu mireasa, acces si un show pacatos? prefer sa nu imi aduc aminte de antena stars sau antena 3. :))

    in sfarsit. te las in continuare sa te bucuri de succesele antenei la articolul asta unde antena 1 e pe 3 pe national, 4 pe urban si 2 pe comercial.
  • dupa voi , iuli si f, tv trebuie sa ofere doar mizerii , voi ati vazut cum arata o tv din franta , italia , pro tv si kanal d nu au nimic in comun cu ele , antena isi respecta telespectatorii , sa va reamintesc ca 60 % din privitorii kanal sunt batrani , iar ai antenei doar 30 %, ai citit tabelele iuli bine , tu ne vorbesti de programe proaste , privitorul de telenovele turcesti ne vorbeste de programe de calitate , educatia
  • Nu inteleg de ce raspunde toata lumea lui mile. Clar are ceva probleme sau e platit sa faca asta. E pe calapodul lui Voiculescu. Poate sint si rude ca prea seamana :) daca il ignoram nu o sa mai fie platit sa posteze. Daca nu e platit si face asta..ii facem un bine,medical vorbind
    #ignoremile
  • @mile, ori esti prost ori iti bati joc:)))) cum sa zici ca ProTv si Kanal D doar viseaza la emisiuni de vara? Astia isi incheie sezoanele de la emisiuni din motiv ca publicul pleaca in vacanta, doar batranii (CARE SE UITA SI LA ANTENA 1+3) mai raman acasa.
    De ce ar risipi bani pe emisiuni cand pot sa difuzeze filme/seriale care sa fie pe 1? Antena 1 investeste dar ramane cu buza umflata, tot pe 2/3 o sa fie si in vara asta.
    Kanal D are potential sa mute Antena 1 pe locul 3 in lunile iunie-iulie-august, cum a fost si in 2015.

    Om trai si om vedea, dar sigur o sa pice Antena pe locul 3.
  • @ mile : tu mori de ciuda si te bucuri in acelasi timp pentru locul 2 cu 0,2% mai mult. :)) eu nu am de ce. e foarte bine daca antena va investi intr-o grila de vara ofertanta. sper ca marea grila nu se va limita la splash sau blondele, doua emisiuni care se chinuie sa faca audienta si fara concurenta. in conditiile de non-concurenta majora care se anunta, poate vor investi si ei in ceva mai curat sau original.
  • f , stiu ca mori de ciuda , dar antena este o tv cu continut si va va avea emisiuni si in timpul verii , celelalte pot doar sa viseze la asemenea productie , nu vor fi niciodata ceilalti la fel de tari
  • @mile: logout and restart.10 ani de ProTV HD in Romania ! Mereu departe si mereu cu nuntasi :)
  • @ mile : cate scuze si vedenii. :)) daca tu insisti sa lauzi antena pentru audiente, nu poti decat cu acces direct. restul e sub. insula iubirii este sub ferma pe comercial si sub ferma si bahar pe national si urban. bate doar stirile protv de noapte. nimeni nu opreste antena sa isi inceapa programul de la 20:00 si in timpul saptamanii, cum face si in weekend. nu o vor face ca le e frica de concurenta directa. se gandesc la tine sa iti ofere bucurii. :))
  • expertule , eu te intreb altceva , tu ai intorso cu targeturi , majoritatea de la antena sunt tinerii , deci batranii nu prefera antena , sunt mai multi la pro tv , kanal d incepe mai devreme la 8 seara, dar pe toata seara kanal nu va fi niciodata pesta antena , da, r insula iubirii este si peste pro tv , sa nu vorbesc de day time
  • Kanal D daca aduce seriale mai bune sau la fel de bune ca Bahar, o sa fie pe locul 2 pe Natioanl si urban. Antena 1 scade de la o luna la alta
  • @ mile : tu nu vrei sa intelegi ca antena are alt target de atins. kanal d a facut ce a facut si a ajuns la o audienta constanta 6 zile pe saptamana, fara variatii mari cauzate de concurenta. antena s-a descurcat mai bine si ea sezonul asta, dar marile succese din capul tau au fost doar mici succese, cu diferente minuscule fata de protv, mai ales pe comercial, cauzate de semi-esecuri precum Bake off ( Ferma a linistit Chefi la cutite in ultima luna) sau Atletico ( care tot a fost lider pe comercial) sau din lipsa de concurenta ( filmele din weekend deseori au batut emisiunile antenei pe comercial). faptul ca uneori kanal d reuseste sa bata antena pe comercial ( joi - intervalul Bahar) sau e foarte aproape ( cifrele de aseara) e foarte rau. de aceea insistenta cu care te bucuri de *victorii* pe 2 cu diferente de 0,2% fata de 3 pe comercial e ciudata rau.
  • expertule , kanal d are 140 000 de tineri din 480 000 total orase , iar antena are 140 000 din 240 000 , deci la antena publicul comercial este cam 60 % din total , iar la kanal d doar cam 30 % comercial , conteaza , deci e azil de batrani

Trimite un comentariu

sus