Skip to main content

Din trei meciuri ale Naţionalei, Pro TV şi-a acoperit peste jumătate din banii daţi pe Euro

 
Din trei meciuri ale Naţionalei, Pro TV şi-a acoperit peste jumătate din banii daţi pe Euro

BANI. Cele trei meciuri ale Naţionalei au adus audienţe consistente pentru Pro TV, astfel că încasările din publicitate au fost pe măsură: din doar trei meciuri, Pro TV şi-a acoperit peste jumătate din banii daţi pe Euro 2016.

Publicitate

Estimările Paginademedia.ro pe cele trei meciuri ale României la Euro 2016 se ridică la aproximativ 1,3 milioane de euro. Meciul România – Franţa a adus cel mai mult. Ultimul meci, cel cu Albania, a atras încasări din publicitate sub meciul cu Franţa, dar peste cel cu Elveţia

Pro TV a cumpărat drepturile de difuzare pentru 23 de meciuri (cele mai importante din grupe, plus fazele principale). A plătit aproximativ 2-2,2 milioane din euro. Aproximativ 1,3 milioane a scos numai din cele trei meciuri ale Naţionale.

Estimările au luat în calcul doar meciul, nu şi programele speciale generate de partidele de la euro, care au adus, de asemeneam încasări din publicitate.

Detalii, în continuare:

România – Franţa: aproape jumătate de milion de euro

Meciul România – Franţa, deschiderea Campionatului European, a adus un record de cotă de piaţă pe comercial: 71%, cel mai ridicat din istoria măsurătorilor de audienţă.

Datele s-au văzut şi în încasări. Cu calupurile pline de publicitate, rezultatele au fost pe măsură: estimările Paginademedia.ro se duc spre jumătate de milion de euro.

Meciul a punctat o categorie de clienţi în general puţin prezentă pe TV: site-urile de pariuri. Şapte site-uri au ţinut un sfert din pauza meciului:

România – Elveţia: 300.000-350.000 de euro

Al doilea meci al Naţionalei, cel cu Elveţia, a avut cifre sub partida de deschidere, cu Franţa. Ca încasări, Paginademedia.ro estimează 300.000-350.000 de euro.

De notat că, fiind difuzat la ora 19.00, meciul nu a avut parte de clienţii din zona site-urilor de pariuri.

România – Albania: 350.000-400.000 de euro

Partida decisivă cu Albania a crescut interesul pentru meci, astfel că audienţele au fost peste România – Elveţia. La fel şi încasările.

Estimările Paginademedia.ro se ridică la o cifră din publicitate spre 400.000 de euro din al treilea meci al Naţionalei - şi ultimul – la campionatul European din Franţa.

Brandurile care şi-au făcut publicitate în meciul România – Albania (în ordinea difuzării spoturilor):

Înainte de meci:

Coca-Cola
Betfair
Asigurări sănătate NN
eFortuna
KFC
Ulei Eneos
Casa pariurilor – Casa mobile
Bilka
Winmasters
MagneB 6
Head&Shoulders
Bergenbier
Altex
LG
Unibet
Coca-Cola
Orange – Zidane
Carton
Continental

În pauza meciului:

Coca-cola
Orange
Kia
Orange
Banc Post
Penny
Bergenbier
Betano
Pepsi
NetBet
Borsec
Essentiale Forte
Golden Brau
eFortuna
Domeniile Sâmbureşti
SportingBet
Continental
Coca-Cola
Winmasters
Antinevralgic
eFortuna
Orange
NetBet
Stalinskaya
Altex
Casa Pariurilor
M&M’s
Nivea Men
SportingBet
Carrefour
UniBet
Magnum
Carlsberg
Mc Donald’s
Coca-Cola

După meci:

Coca-cola
Continental Tyres
Vodafone
Neumarkt
Emag
Stalinskaya

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • d d
    Fara numar! :)) Are procentaj si Esca? =))
  • Gabi Gabi
    Doar atât?!
    Și cand or trage linie... Cât?

Trimite un comentariu

sus