Skip to main content

PRINT. Trei foști jurnaliști MoneyExpress lansează NewMoney

 
PRINT. Trei foști jurnaliști MoneyExpress lansează NewMoney

Revistă nouă de business pe piața de print, începând din toamnă. Trei foști jurnaliști ai publicației Money Express (dispărută de pe piață) lansează un nou titlu – NewMoney.

Publicitate

Ionuț Ancuțescu, Mona Dîrțu și Mimi Noel sunt cei trei fondatori ai NewMoney.

„NewMoney își propune să recupereze, într-o formulă proaspătă, spiritul și calitatea revistei Money Express care de patru ani a dispărut de pe piață din lipsă de finanțare”, a declarat Ionuț Ancuțescu pentru Paginademedia.ro.

Mona Dîrțu, fostul redactor-șef al Money Express, va fi consultant și va face traininguri de jurnalism cu echipa redacțională a viitorului New Money.

”Roul meu în noul proiect NewMoney va fi acela de consultant extern, nu de membru permanent al echipei editoriale. Mai precis, voi face training-uri de jurnalism de business pentru redactorii NewMoney”, a declarat Mona Dîrțu pentru Paginademedia.ro.

Ionuț Ancuțescu, pentru Paginademedia.ro despre noul proiect editorial:

  • "Revista NewMoney va avea, pentru început, 66 de pagini full-color și va avea frecvență săptămânală."
  • "Primul număr al revistei va fi publicat în cursul lunii septembrie. Totodată, revista va avea și o personalitate online, prin site-ul NewMoney.ro."
  • "Din echipa inițială a Money Express vor contribui la actualul proiect Ionuț Ancuțescu, Mona Dîrțu și Mimi Noel. Echipa redacțională va reuni atât profesioniști cu experiență, cât și mulți tineri pasionați de jurnalism."
  • "Revista este finanțată de un fond privat de investiții."
  • "Ideea de a investi în print în condițiile în care mantra momentului spune că ”viitorul este în online” poate părea nebunească. Dincolo de suportul în sine, NewMoney reprezintă o investiție pe termen lung în conținut relevant, riguros alcătuit și redactat de jurnaliști care respectă regulile profesiei. Aceste atribute ale conținutului reprezintă, de altfel, și principalii diferențiatori ai proiectului jurnalistic."
  • "Noi, fondatorii proiectului, credem că acesta este singurul gen de proiect care poate rezista în timp și care se poate impune pe o piață aparent aglomerată."
  • "Ne propunem ca peste un an sau doi să devenim cea mai influentă revistă de business din România."
  • "De asemenea, luăm în calcul posibilitatea de a prelua articole de la una dintre cele mai importante publicații de business din lume."

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu