Skip to main content

PRINT. Trei foşti jurnalişti MoneyExpress lansează NewMoney

 
PRINT. Trei foşti jurnalişti MoneyExpress lansează NewMoney

Revistă nouă de business pe piaţa de print, începând din toamnă. Trei foşti jurnalişti ai publicaţiei Money Express (dispărută de pe piaţă) lansează un nou titlu – NewMoney.

Publicitate

Ionuţ Ancuţescu, Mona Dîrţu şi Mimi Noel sunt cei trei fondatori ai NewMoney.

„NewMoney îşi propune să recupereze, într-o formulă proaspătă, spiritul şi calitatea revistei Money Express care de patru ani a dispărut de pe piaţă din lipsă de finanţare”, a declarat Ionuţ Ancuţescu pentru Paginademedia.ro.

Mona Dîrţu, fostul redactor-şef al Money Express, va fi consultant şi va face traininguri de jurnalism cu echipa redacţională a viitorului New Money.

”Roul meu în noul proiect NewMoney va fi acela de consultant extern, nu de membru permanent al echipei editoriale. Mai precis, voi face training-uri de jurnalism de business pentru redactorii NewMoney”, a declarat Mona Dîrţu pentru Paginademedia.ro.

Ionuţ Ancuţescu, pentru Paginademedia.ro despre noul proiect editorial:

  • "Revista NewMoney va avea, pentru început, 66 de pagini full-color şi va avea frecvenţă săptămânală."
  • "Primul număr al revistei va fi publicat în cursul lunii septembrie. Totodată, revista va avea şi o personalitate online, prin site-ul NewMoney.ro."
  • "Din echipa iniţială a Money Express vor contribui la actualul proiect Ionuţ Ancuţescu, Mona Dîrţu şi Mimi Noel. Echipa redacţională va reuni atât profesionişti cu experienţă, cât şi mulţi tineri pasionaţi de jurnalism."
  • "Revista este finanţată de un fond privat de investiţii."
  • "Ideea de a investi în print în condiţiile în care mantra momentului spune că ”viitorul este în online” poate părea nebunească. Dincolo de suportul în sine, NewMoney reprezintă o investiţie pe termen lung în conţinut relevant, riguros alcătuit şi redactat de jurnalişti care respectă regulile profesiei. Aceste atribute ale conţinutului reprezintă, de altfel, şi principalii diferenţiatori ai proiectului jurnalistic."
  • "Noi, fondatorii proiectului, credem că acesta este singurul gen de proiect care poate rezista în timp şi care se poate impune pe o piaţă aparent aglomerată."
  • "Ne propunem ca peste un an sau doi să devenim cea mai influentă revistă de business din România."
  • "De asemenea, luăm în calcul posibilitatea de a prelua articole de la una dintre cele mai importante publicaţii de business din lume."

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Oamenii astia nu au facut bicio afacere toata viata lor, sunt niste amploaiati, care au tocat bani ***, cel putin Ancutescu. 4 numere e mult.
  • cum sa fie credibili niste jurnalisti de business care nu stiu sa faca business?
  • nu vor scoate nici 4 numere din revista, o luna. print-ul este mort, adio.

Trimite un comentariu

sus