Skip to main content

AUDIENŢE. Finala Cupei Ligii dintre Steaua şi Concordia Chiajna: 640.000 de români. Pro TV, lider cu Motivat să ucidă

 
 Foto: Mediafax, Alexandru Dobre
Foto: Mediafax, Alexandru Dobre

AUDIENŢE. Finala Cupei Ligii a atras în faţa micilor ecrane puţin peste 640.000 de români. Dintre aceştia cei mai mulţi au urmărit partida dintre Steaua Bucureşti şi Concordia Chiajna la Digi Sport 1, care s-a clasat pe locul patru după Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

Publicitate

Dolce Sport a fost pe zece în topul audienţei la nivel naţional, canalul de sport al Telekom fiind urmărit de 164.000 de telespectatori din întreaga ţară.

Pe intervalul meciului difuzat de Digi Sport 1, Dolce Sport şi Look TV, lider de audienţă pe toate target-urile a fost Pro TV care a avut în program filmul american Motivat să ucidă, Gerard Butler şi Jamie Foxx. La nivel naţional, pelicula a fost urmărită de peste un milion de români.

Pentru Look TV nu există cifre de audienţă.

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul finalei Cupei Ligii, care s-a jucat între Steaua şi Concordia Chiajna (scor 2-1, după prelungiri):

NAŢIONAL. Partida în care Steaua a învins-o pe Concordia Chiajna cu 2-1 (0-0, 1-1), la finalul prelungirilor, a fost urmărită de 641.000 de români. Dintre aceştia, 477.000 au urmărit meciul pe Digi Sport 1 şi 164.000 pe Dolce Sport.

Lider de audienţă la nivel naţional a fost Pro TV, care a obţinut o cifră de peste un milion de telespectatori cu pelicula Motivat să ucidă.

URBAN. Finala Cupei Ligii, care a început aseară la ora 20.00, a fost urmărită de peste 440.000 de telespectatori din mediul urban. Cei mai mulţi au vizionat partida pe canalul Digi Sport 1 (385.000), care s-a clasat pe locul doi în topul audienţei la nivel urban, pe intervalul meciului. Dolce Sport a ţinut în faţa micilor ecrane doar 59.000 de telespectatori.

Şi în privinţa orăşenilor Pro TV a fost lider. La nivelul acestui public staţia a obţinut o audienţă de 734.000 de privitori.

COMERCIAL. Partida dintre Steaua şi Concordia Chiajna a avut 164.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Meciul a fost urmărit de 145.000 de persoane pe canalul Digi Sport 1 (locul trei în top) şi de 19.000 pe Dolce Sport (locul 16).

Pro TV a atras 390.000 de persoane din target-ul comercial cu pelicula americană.

Audienţa posturilor TV duminică, 17 iulie, pe intervalul meciului Steaua - Concordia Chiajna (20.00 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.060.000 5.8 14.6
2 Kanal D 845.000 4.6 11.7
3 Antena 1 661.000 3.6 9.1
4 DigiSport 1 477.000 2.6 6.6
5 Prima TV 469.000 2.6 6.5
6 Antena 3 393.000 2.1 5.4
7 Romania TV 386.000 2.1 5.3
8 National TV 284.000 1.5 3.9
9 TVR 2 175.000 1 2.4
10 Dolce Sport 164.000 0.9 2.3
11 AXN 152.000 0.8 2.1
12 TVR 1 130.000 0.7 1.8
13 Antena Stars 126.000 0.7 1.7
14 B1TV 124.000 0.7 1.7
15 Acasa 105.000 0.6 1.5
16 Disney 102.000 0.6 1.4
17 Cartoon Network 98.000 0.5 1.4
18 Disney Junior 88.000 0.5 1.2
19 Happy Channel 87.000 0.5 1.2
20 Realitatea TV 78.000 0.4 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 17 iulie, pe intervalul meciului Steaua - Concordia Chiajna (20.00 - 22.30), la nivel URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 734.000 7.4 17.3
2 DigiSport 1 385.000 3.9 9.1
3 Antena 1 373.000 3.7 8.8
4 Kanal D 360.000 3.6 8.5
5 Antena 3 293.000 2.9 6.9
6 Romania TV 242.000 2.4 5.7
7 Prima TV 196.000 2 4.6
8 TVR 2 116.000 1.2 2.7
9 National TV 114.000 1.1 2.7
10 Antena Stars 88.000 0.9 2.1
11 AXN 67.000 0.7 1.6
12 B1TV 65.000 0.7 1.5
13 TVR 1 64.000 0.6 1.5
14 Disney 62.000 0.6 1.5
15 Dolce Sport 59.000 0.6 1.4
16 Realitatea TV 54.000 0.5 1.3
17 Disney Junior 54.000 0.5 1.3
18 Happy Channel 50.000 0.5 1.2
19 Diva 47.000 0.5 1.1
20 Acasa 46.000 0.5 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 17 iulie, pe intervalul meciului Steaua - Concordia Chiajna (20.00 - 22.30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 390.000 8 24.1
2 Antena 1 190.000 3.9 11.7
3 DigiSport 1 145.000 3 9
4 Kanal D 133.000 2.7 8.2
5 Prima TV 88.000 1.8 5.5
6 TVR 2 50.000 1 3.1
7 Disney Junior 32.000 0.7 2
8 National TV 30.000 0.6 1.9
9 Romania TV 24.000 0.5 1.5
10 Disney 24.000 0.5 1.5
11 Antena 3 23.000 0.5 1.4
12 AXN 22.000 0.4 1.3
13 Digi 24 22.000 0.5 1.4
14 Acasa 21.000 0.4 1.3
15 B1TV 19.000 0.4 1.2
16 Dolce Sport 19.000 0.4 1.2
17 Realitatea TV 17.000 0.4 1.1
18 Boomerang 16.000 0.3 1
19 Antena Stars 14.000 0.3 0.9
20 Cartoon Network 14.000 0.3 0.9

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mileu mileu
    Se pare ca telespectatoarele Happy nu au bani sa iasa in oras sau sa mearga in vacanta . Asadar stau si se uita ca tristele la tv , Iuli Voiculescu .
  • Stela Stela
    Cand mai postati audientele serialelor tv pe aprilie, mai si iunie 2016 ?
  • Iuli Iuli
    Scade Acasa, creste Happy. Cel putin pe urban
  • Alex Alex
    Din cate se vede in prime time, postul Acasa sta foarte prost cu audienta telenovelei mexicane. Se pare ca Pana la capatul lumii este telenovela cu cea mai mica audienta difuzata vreodata la orele 20 - 22.
  • Stela Stela
    Postati si audientele serialelor tv pe luna iunie 2016.

Trimite un comentariu

sus