Skip to main content

VIDEO. Reclamele lunii iunie: O campanie Mastercard made in România cu Buffon în rol principal, Corso şi NN

 
VIDEO. Reclamele lunii iunie: O campanie Mastercard made in România cu Buffon în rol principal, Corso şi NN

Membrii Art Directors Club au decis cele mai creative campanii ale lunii iunie: Campania Mastercard, semnată de McCann Erickson România, Corso, realizată de Graffiti BBDO şi „Colecţia de pupici” (NN), creată de agenţiile Headvertising şi Skepsis.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cele mai creative campanii ale lunii iunie:

LOCUL 1. Campania realizată de McCann Erickson România pentru brandul Mastercard se numeşte “Gianluigi Buffon gives a Priceless Surprise to his #1 fan”. Fanul lui Buffon, unul dintre cei mai buni portari din lume, îşi tatuează faţa idolului său din fotbal. Reclama prezintă momentul în care Buffon îi oferă acestuia supriza vieţii sale. Numărul de vizualizări pe YouTube a trecut de 90.000. Conceptul este semnat de Costin Bogdan, Senior Copywriter McCann Erickson România.

“Multe branduri se îngrămădesc pe fotbal şi muzică pentru a crea o asociere relevantă pentru audienţă. Şi puţine reuşesc să facă ceva interesant şi memorabil. Când un fotbalist ca Buffon îşi tatuează pe braţ chipul unui fan e ceva nemaipomenit, aparte - în linie cu madnessul de care vorbeşte brandul Mastercard. O experienţă de brand puternică. Bravo Mastercard şi "nebunilor" care au propus şi implementat aşa ceva”, declară Ema Priscă, Independent Creative Director & membru ADC*RO.

LOCUL 2. Corso a lansat campania „Of Corso că eşti Corso", care este prima semnată de Graffiti BBDO de la câştigarea contului de creaţie. Campania cuprinde cinci spoturi cu acelaşi concept creativ. Dintre acestea, „Păsările” şi „Şarpele” au obţinut locul al doilea în topul ADC*RO. Ambele au fost vizualizate de câte 200.000 de ori pe YouTube.

Echipa de creaţie este formată din Cristina Panaitescu, Irina Iliescu, Răzvan Alexandrescu // Art Director şi Ionuţ Iordache, Alex Badarau, Monica Felea // Copywriter.

LOCUL 3 - „Donatorul de pupici”. Agenţiile Headvertising şi Skepsis au dezvoltat pentru NN ideea „Colecta de pupici”, cu care câştigă locul al treilea în top. Ca parte a campaniei de lansare a asigurării de sănătate, NN a amplasat în Băneasa Shopping City din Bucureşti o instalaţie de donat pupici în beneficiul copiilor din orfelinate şi al celor aflaţi în prag de separare de familie, de care are grijă Hope and Homes for Children. Pentru fiecare pupic donat de vizitatori, NN va dona la rândul său câte 1 euro Fundaţiei. Andrei Beşliu, Art Director, şi Rafaela Beldie, Copywriter, de la Headvertising & Skepsis sunt oamenii din spatele campaniei.

Alte menţiuni

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înfiinţat în 2008 şi reprezintă o asociaţie non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitate.Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus