Skip to main content

Finala Insula iubirii, lider de audienţă pe urban şi comercial

 
Finala Insula iubirii, lider de audienţă pe urban şi comercial

Câţi români au urmărit finala emisiunii Insula iubirii? Postul Antena 1 a fost lider de audienţă la nivel urban şi comercial cu ultima ediţie a show-ului filmat în Thailanda.

Publicitate

La nivelul întregii ţări, Kanal D a fost lider, pe intervalul show-ului Insula iubirii, cu Bahar: Viaţă furată şi Wowbiz.


Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa televiziunilor pe intervalul emisiunii Insula iubirii, care s-a încheiat aseara.

NAŢIONAL. Kanal D a fost lider de audienţă cu telenovela turcească Bahar şi emisiunea lui Mădălin Ionescu. Pe intervalul emisiunii Insula iubirii, televiziunea trustului Dogan a fost urmărită de peste un milion de telespectatori.

Pe locul doi s-a aflat Pro TV, care a difuzat Las Fierbinţi şi filmul Gaşca nebună, cu o audienţă de 921.000 de privitori

Antena 1 s-a clasat pe locul trei la mică distanţă de Pro TV. Show-ul Insula iubirii a fost urmărit de 920.000 de telespectatori din întreaga ţară.

URBAN. La oraşe, Antena 1 a urcat pe prima poziţie, fiind urmărită de 541.000 de persoane. Kanal D s-a aflat pe locul doi, cu 519.000 de telespectatori, urmat de Pro TV, cu o audienţă de aproape jumătate de milion de persoane.

COMERCIAL. Televiziunea generalistă a trustului Intact a fost prima în preferinţele telespectatorilor cu vârste cuprinde între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a ţinut în faţa micilor ecrane 350.000 de telespectatori din publicul comercial. Pe locul doi s-a aflat Pro TV, urmat de Kanal D.

Audienţa televiziunilor pe intervalul finalei Insula iubirii (20.30-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.067.000 5,8 16,1
2 Pro TV 921.000 5 13,9
3 Antena 1 920.000 5 13,9
4 Romania TV 360.000 2 5,4
5 Antena 3 348.000 1,9 5,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa televiziunilor pe intervalul finalei Insula iubirii (20.30-23.40), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 541.000 5,4 14,7
2 Kanal D 519.000 5,2 14,1
3 Pro TV 495.000 5 13,4
4 Romania TV 235.000 2,4 6,4
5 Antena 3 219.000 2,2 5,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa televiziunilor pe intervalul finalei Insula iubirii (20.30-23.40), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 350.000 7,2 23,8
2 Pro TV 279.000 5,7 19
3 Kanal D 157.000 3,2 10,7
4 DigiSport 1 66.000 1,4 4,5
5 Prima TV 43.000 0,9 2,9

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    Stai ca tu te referi la nea marin care parcă a avut doar reluări anul ăsta. :)) anul trecut s a descurcat binisor. A batut stirile de la 22:30. mare vara are antena.
  • F F
    @ mile : nea marin e film. :)) nu exista date pentru mireasa. Emisiunea Gabriel cristea o duce bine și teoretic și vorbeste lumea se descurca bine. Vara asta antena antena doar reluări și eșecuri în afară insulei care nu a făcut fata pe parcursul campionatului european care la protv a fost evenimentul tv al verii.
  • mile mile
    nu este adevarat, iumor , nea marin , in puii mei , miresele sunt buni la comercial dar nu la national si urban , tinerii sunt atrasi de aceste emisiuni si nu babele , ele sunt canal , oricum antena este tv cu cel mai consistent program in romania , iar vara singura , celelalte sunt de nimic , nu ai ce sa vezi la ele , sunt departe de tarile dezvoltate ca italia , spania
  • F F
    @mile : iar visezi? :)) Da se mai întâmplă ca sa ajungă pe 1 comercial capatos . Doar se lupta cu seriale. Dar chiar și așa are nevoie de o insula iubirii înainte. :)) sa știi ca și kanal d a dat comunicat luni ca a fost pe 1 pe toate targeturile cu wowbiz. Învață o data pentru totdeauna sa nu mai generalizezi o întâmplare. Verifica audientele din ultimul an de la showuri precum te cunosc blondele next star și altele ca sa vezi de câte ori au prins un 1 pe național sau urban dar erau pe 2 sau 3 pe comercial. De aia insula iubirii e de păstrat pentru ca antenei I a ieșit minunea în sfârșit. Au făcut o emisiune care a prins mai bine la publicul tânăr.
  • mile mile
    atunci si vara ispitelor era o mizerie vrei sa spui
  • marian marian
    Daca era pe pro alte emisiuni mai bune si nu reluari nu facea mare branza vara ispitelor ., . oricum e o mizerie , si bine ai reveni mile . , unde te ai ascuns pe perioada C E de fotbal
  • mile mile
    toate emisiunile de la antena stau mai bine la comercial , capatos fiind peste pro tv miercuri la comercial , urmeaza sezonul 3
  • F F
    Sa înțelegem ca prima parte din finala nu s a descurcat îndeajuns de bine încât antena sa dea cifrele? :)) oricum antena sa tina de emisiunea asta. Cred ca e singura care se descurca mai bine pe comercial decât pe național sau urban.

Trimite un comentariu

sus