Skip to main content

SpotON. Firicel şi Celentano încing un grătar cu micii de la Penny. Ce spoturi au mai apărut în ultima vreme

 
SpotON. Firicel şi Celentano încing un grătar cu micii de la Penny. Ce spoturi au mai apărut în ultima vreme

SPOTON. Campaniile ultimelor două săptămâni. Brandul Penny anunţă că "a reînceput sezonul grătarelor fierbinţi" printr-un spot publicat pe Facebook în care apar Firicel şi Celentano, cele două personaje din serialul românesc de la Pro TV, interpretate de Cuzin Toma şi Adrian Văncică.

Publicitate

În ultima vreme la TV au apărut reclame pentru branduri precum: Always, Bucovina, Audionova, Carmol, Fanta, Lay's, Rompetrol şi Vodafone.

"Ia uite, Firicele, micii mei de la Penny. Ce m-a mai votat lumea! Pe tine nu prea" spune Celentano. Firicel în răspunde: "Hai, poate îţi dau una după ceafă". "Ai luat ceafă?", întreabă Celentano apoi. Dialogul este surprins în noul spot pentru lanţul de magazine Penny.

Vodafone continuă seria spoturilor "Bye, bye WiFi" cu o reclamă dedicată "prizonierilor de restaurante" şi "turiştilor pierduţi", care caută conexiunea la internet de tip wireless.

Always a lansat campania "Continuă să lupţi #caofată". Spotul vorbeşte despre increderea pe care fetele trebuie să şi-o păstreze în continuare.

"Junghiurile te îmbătrânesc? Carmol te pune pe picioare", spune un spot al produsului farmaceutic.

Sprite şi Fanta le spun consumatorilor cum pot câştiga o pereche de ochelari de realitate virtuală sau un smart watch.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare spoturile din ultimele săptămâni, într-o rubrică realizată cu sprijinul companiei de monitorizare MediaTRUST:

Always

Audionova

Bucovina

Campanie TVR

Carmol

Corina Caragea zambeste romania Aquafresh


Dorna

Sprite, Claudia
Fanta
Hochland
Lay's
Penny
Pepsi
Rompetrol
Sennalax
Vodafone

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adi Adi
    Ați uitat de reclama la Arco cea membrana bituminoasă.
  • Mihaela Mihaela
    Azi sunt critica! Satula de mizerii la tv! Penny nu putea prezenta o familie fericita ci doar doua personaje ce interpretaeza roluri de, exact. Cati bani dai! Carmol aduce in primplan cosmarul romanilor, trasul de curent, neintalnit niciunde in alta parte. Cum asta ar fi o reactie la racelile netratate, ma intreb colegiul medicilor ce face? Nu vede enormitatea din reclama?
  • Iuli Iuli
    Vai dar ce interesant, nimeni dintre cititorii vostri nu puteau sa doarma noaptea daca nu citeau acest articol.

Trimite un comentariu

sus