Skip to main content

AUDIENŢE. Supravieţuitorul, aproape la egalitate cu Antena pe comercial. Pe acest target, Chefi la cuţite a avut primul loc pe intervalul lor

 
AUDIENŢE. Supravieţuitorul, aproape la egalitate cu Antena pe comercial. Pe acest target, Chefi la cuţite a avut primul loc pe intervalul lor

AUDIENŢE. Date interesante la primul episod din Supravieţuitorul, show-ul prezentat de Dragoş Bucurenci la Pro TV. Dacă pe publicul naţional şi la oraşe Pro TV a avut un avans de câteva puncte de rating, pe segmentul comercial 18-49 de ani show-ul de Supravieţuire a fost aproape la egalitate cu Antena 1, care difuza Chefi la cuţite.

Publicitate

Chefi la cuţite a fost mai lung cu o oră decât Supravieţuitorul, iar pe tot intervalul emisiunii lor, foştii MasterChefi au depăşi Pro TV pe segmentul comercial.

Pe intervalul Supravieţuitorul (20.30-22.35), Pro TV a avut 387.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, iar Antena 1 a numărat 375.000. Diferenţa a fost mai mare la nivelul întregii ţări şi la oraşe.

Antena 1 a recuperat pe acest target după finalul Supravieţuitorul, emisiunea Chefi la cuţite fiind mai lungă cu o oră decât Survivor. Pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-23.30), Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea au atras pe Antena 1 aproape 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, cu aproape 50.000 mai mulţi decât Pro TV. Antena 1 a fost pe prima poziţie pe acest segment. La nivel naţional şi la oraşe, a fost pe poziţia a doua, cu cifre apropiate de cele de pe intervalul Survivor.

Audienţa posturilor TV la prima ediţie Supravieţuitorul:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,3 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la emisiunea de pe Pro TV. Antena 1 a fost pe intervalul Supravieţuitorul pe poziţia a doua, cu o medie de 950.000 de români, la egalitate cu postul Kanal D.

URBAN. O medie de 760.000 de telespectatori pe minut pentru emisiunea prezentată de Dragoş Bucurenci. Pro TV a fost urmat de Antena 1, cu 580.000 de persoane. Locul trei pentru Kanal D.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Supravieţuitorul a fost aproape la egalitate cu foştii MasterChefi, acum Chefi la cuţite la Antena 1. O medie de 387.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Pro TV şi de 375.000 pentru Antena 1.

Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supravieţuitorul, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.299.000 7.2 16.5
2 Antena 1 953.000 5.3 12.1
3 Kanal D 949.000 5.3 12.0
4 Antena 3 549.000 3.1 7.0
5 Romania TV 429.000 2.4 5.4
6 DigiSport 1 359.000 2.0 4.6
7 National TV 334.000 1.9 4.2
8 Happy Channel 184.000 1.0 2.3
9 Prima TV 165.000 0.9 2.1
10 Pro Cinema 164.000 0.9 2.1

Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supravieţuitorul, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 762.000 7.8 17.3
2 Antena 1 580.000 6.0 13.2
3 Kanal D 484.000 5.0 11.0
4 Antena 3 359.000 3.7 8.2
5 DigiSport 1 283.000 2.9 6.4
6 Romania TV 236.000 2.4 5.4
7 National TV 119.000 1.2 2.7
8 Happy Channel 110.000 1.1 2.5
9 Acasa 104.000 1.1 2.4
10 Pro Cinema 81.000 0.8 1.8

Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supravieţuitorul, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 387.000 8.7 23.0
2 Antena 1 375.000 8.4 22.3
3 Kanal D 147.000 3.3 8.8
4 DigiSport 1 110.000 2.5 6.5
5 Antena 3 49.000 1.1 2.9
6 Acasa 43.000 1.0 2.6
7 Pro Cinema 37.000 0.8 2.2
8 Happy Channel 36.000 0.8 2.2
9 Romania TV 36.000 0.8 2.2
10 National TV 35.000 0.8 2.1

GALERIE FOTO. Prima ediţie Supravieţuitorul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Schultz Schultz
    Dupa parerea mea s-a gresit la casting.Nu stiu cine i-a ales pe concurenti care in afara de vreo doi,trei nu prezinta niciun fel de interes, ca sa nu mai zic de multe dintre fete care au fost alese ca la antena 1 (care de care mai sexosa),dar si producatorii au gresit dupa parerea mea, de consumator tv...dupa primele 15 min de emisiune sa bagi repede strategii de genul cine cu cine, cand noi habar nu aveam de ei,cine sunt si ce-i cu ei...
  • claudiuu claudiuu
    Sa vedem diseara ce audiente va face Pro tv cu Supravituitorul plus ca Pro mai are un avantaj fata de antene transmit si un meci de Champions League
  • Allex Allex
    F, ca productie mi se pare si sub ferma. Sunt celebru a fost mai bine produs, a fost facut cu o alta echipa, condusa de nemtoaica de la Endemol( Melanie Trieble).. Iar la Voce.. Trebuie urgent umblat la sunet, iar platourile se la Kentauros sunt prea mici pt asemenea formate..
  • Iuli Iuli
    Si totusi.. ProTV a renuntat la MasterChef - show care face minim 25% share pentru acest format care nu ajunge nici la 24.. Poate Supravietuitorul trebuia difuzat in ianuarie, atunci romanii stau in casa, acum cu ultimele zile de caldura este normal ca sa iesi afara, nu sa stai la TV.
  • Expertul, Expertul,
    Clar! Supravietuitorul este un mare esec! Sa investesti cateva milioane de euro si sa fii aproape de concurenta asta inseamna ca ai investit in formatul nepotrivit pentru piata din ro. S-a incercat cu Rataciti in panama, serifi de Romania si Supravietuitorul, fara ca publicul din ro sa guste acest gen de format. Survivor a esuat in toamna lui 2016, in Romania, Australia si Slovacia.
  • Iuli Iuli
    @expertul, unde ai vazut tu ca Ce spun romanii a batut Acces direct?
  • F F
    Btw nu cred ca ar fi rele niște audiente pe noua grila protv.
  • Expertul, Expertul,
    @marius ONC, Da, happy difuzeaza seriale turcesti.
  • F F
    Vezi mile. Ți am zis sa aștepți audientele Supraviețuitorul. :))

    Emisiunea e ok dar lipsește wow-ul. Ca producție e sub Sunt celebru, iar Bucurenci e neconvingător pana acum. Pana acum de fapt nu mi se pare ca e cu mult peste Ferma, care sigur a costat mai putin. Showul poate sa mai urce dar nu mă aștept la ceva spectaculos.
  • Expertul, Expertul,
    Supravietuitorul arata bine, dar a fost un pariu riscant pierdut de ProTV/CME. Inca de saptamana trecuta, Survivor a esuat in slovacia, pe TV Markiza, Statie CME, cand a obtinut cu premiera 6.6 rating si 19.1 % share, mult sub media in Prime Time, care a fost in 2015, 8.6 rating si 24.8% share, pe targetul comercial 12 54. Sa vedem cine din sefii CME va plati milioanele de euro aruncate pe apa sambetei cu acest format. @Milog, stai calm! Tot ProTV este si va fii NR1 in Romania! Ma bucur ca Maruta a fost macelarit pe noul interval, iar Cabral, Cu Ce spun romanii a spulberat acces din rect. Sper sa dispara Maruta urgent de pe post cu acest gen de format tabloid social
  • MariusONC MariusONC
    Curiozitatea mea este următoarea. De ce are Happy Chanel audiența asta aşa mare? Văd că stă bine pe toate targheturile. Transmit şi ei seriale turceşti?
  • mileu mileu
    Oricum dupa seara de ieri probabil au explodat cautarile pe internet pentru "vacanta in Filipine" si "tigăi la oferta"
    Dupa nivelul publicului $$$ .
  • Iuli Iuli
    Eu m-am uitat la emisiune, mi se pare super faina si abia astept episodul de azi, sper ca Pro sa nu o scoata si sa faca cum a zis @Swap - sa puna accent pe probe, pentru ca am vazut cum dadeau imagini cu fundurile concurentelor (care nu ma deranjeaza)
  • Jonathan Jonathan
    @geo - Dacă investești câteva milioane de euro în plus față de concurența ta și obții aproximativ aceleași rezultate cu ea pe segmentul comercial, atunci ai o mare problemă.
  • Allex Allex
    M-a dezamagit Supravietuitorul.. Probleme si la sunet, montaj nu foarte grozav. Probleme au fost si la Vocea Romaniei, deci trebuie trans un semnal de alarma, la ceea ce privesete echipa de productie ProTv. Echipa de anul trecut a fost mult mai profi!!! In frunte cu Trieble si Alexandrescu.

Trimite un comentariu

sus