Skip to main content

VIDEO. SpotON. Toamna se numără campaniile de imagine. Kaufland, Metro şi Provident au investit în astfel de spoturi

 
VIDEO. SpotON. Toamna se numără campaniile de imagine. Kaufland, Metro şi Provident au investit în astfel de spoturi

Începutul de toamnă a adus pe TV mai multe campanii publicitare de imagine, faţă de perioada verii când au predominat promoţiile la diverse branduri, de la produse de larg consum la electrocasnice.

Publicitate

Kaufland şi Metro sunt doi dintre retalierii care au investit în campanii care vorbesc despre misiunea şi valorile brandului lor. Ambele reclame apărute pe micile ecrane în ultimele două săptămâni vorbesc despre începuturile celor două afaceri şi despre promisiunile pe care cele două companii le-au făcut clienţilor lor.

"Am ştiut încă de la început că o să fie mai mult decât o afacere pentru că de la început ne-am gândit la oameni şi la cum ne inspiră ei", spune spotul Kaufland, care face parte dintre puţinele campanii de imagine realizate în România.

Până acum, acest brand s-a concentrat pe o poziţionare care se baza pe preţuri mici şi produse la ofertă.

Reclamele Metro sunt construite din perspectiva clienţilor care după jumătatea anilor '90 şi-au deschis afaceri de familie în România.

"Metro a fost partenerul care ne-a ajutat să creştem", spune unul dintre clienţii retailerului care era copil pe vremea când tatăl său a deschis un magazin.

Şi cel de-al doilea spot este contruit tot ca un testimonial. Patronul unui restaurant povesteşte greutăţile prin care a trecut la început de drum şi încheie prin a spune că a găsit în Metro "partenerul" care l-a ajutat.

Provident este un alt brand care a mizat pe poveştile clienţilor, în campania care are drept slogan: "Alege împrumutul care te lasă să alegi".

"Ce e mai bun din oameni ne obligă la ce e mai bun din noi" - este mesajul pe care îl transmite noul spot Regina Maria care îi pune în prim plan pe cei care trec pragul clinicii medicale private. Şi aceasta este o campanie de imagine cu o promisiune implicită.

Bergenbier, Lidl (pentru Cien), Tymbak şi Telekom se numără printre advertiserii care au investit în spoturi TV, în ultimele două săptămâni.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare spoturile din ultimele săptămâni, într-o rubrică realizată cu sprijinul companiei de monitorizare MediaTRUST:

Spot Bergenbier

Kaufland, campanie de imagine

Metro, campanie de imagine

Metro, campanie de imagine pentru micile afaceri

Oana Cuzino, vedetă într-un spot pentru brandul de îngrijire personală Cien, Lidl

Provident

Regina Maria

Tymbark, reclamă la buletinul meteo de la Antena 1

Telekom, campanie în parteneriat cu Nickelodeon

Campanie ecologică, Plămânul Europei

Concordia, campanie socială

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus