Skip to main content

Nou logo şi nouă identitate vizuală pentru Thematic Channels

 
Nou logo şi nouă identitate vizuală pentru Thematic Channels

Regia de publicitate Thematic Channels, care se ocupă, printre altele, de publicitatea posturilor Cartoon Network, Disney, TNT şi Comedy Central, are un nou logo şi o nouă identitate vizuală.

Publicitate

Noua identitate a fost realizată de agenţia Propaganda Creative Services.

Madalina Oanta – Branding Director, Propaganda Brand New:

“Noua identitate si-a propus sa reflecte mai bine in elementele vizuale evolutia echipei THEMATIC Channels si diversitatea canalelor din portofoliu, printr-o forma mai compacta si organica a logotipului. Astfel, provocarea in design a fost de a pastra esenta, aducand note de modernitate prin font si vocabularul vizual.

Am pastrat registrul minimalist si simplu la nivelul logotipului, fara simboluri suplimentare, pentru a permite integrarea componentei jucause data de culori.”

Echipa de proiect:

Andra Rusu – Graphic Designer
Madalina Oanta – Branding Director
Adina Iovan – Junior Account Executive

Thematic Channels este specializată pe vânzări de publicitate TV de nişă. Reprezintă grupurile AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks.

Thematic Channels administreaza vanzarile de publicitate pentru canalele: Boomerang, Cartoon Network, Comedy Central, Disney Channel, Disney Junior, Diva, Filmcafe, Minimax, Nickelodeon, Paramount, TV Paprika, TNT.


Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iuli Iuli
    Ati uitat sa mentionati ca ei prezinta si audientele televiziunilor zi de zi, in intervalul 06:00-26:00, target Comercial

Trimite un comentariu

sus