Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României, lider pe comercial, depăşit de Kanal D la oraşe şi la nivel naţional

 
AUDIENŢE. Vocea României, lider pe comercial, depăşit de Kanal D la oraşe şi la nivel naţional

AUDIENŢE. Kanal D a dominat la oraşe şi la nivel naţional, iar Pro TV a avut comercialul, vineri seara, pe intervalul show-ului Vocea României.

Publicitate

Antena 1 a avut vineri seara cifre aproape la egalitate cu Pro TV, când show-ul Vocea României a avut a doua rundă de knockout-uri. De săptămâna viitoare urmează live-urile.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii, pe intervalul show-ului Vocea României:

NAŢIONAL. Kanal D a fost lider detaşat pe publicul naţional, cu o medie de 1,8 milioane de persoane, media pe minut. Show-ul de talente al Pro TV a avut, la nivelul întregii ţări, o medie de aproape 1,2 milioane de persoane şi s-a poziţionat pe locul al doilea, după Kanal D. Antena 1 a avut cifre aproape la egalitate cu Pro TV, pe intervalul Vocii.

URBAN. Pe publicul urban, distanţa dintre Pro TV şi Antena 1, ocupantele locurilor doi şi trei, a fost de doar 30.000 de orăşeni, în intervalul 20.30 - 23.20.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a avut prima poziţie, cu o medie de 383.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a fost aproape, cu o medie de 355.000 de persoane.

Audienta posturilor TV de vineri, 25 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 1.826.000 10.2 22.0
2 Pro TV 1.197.000 6.7 14.4
3 Antena 1 1.161.000 6.5 14.0
4 National TV 397.000 2.2 4.8
5 Romania TV 345.000 1.9 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV de vineri, 25 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 818.000 8.4 17.9
2 Pro TV 730.000 7.5 16.0
3 Antena 1 700.000 7.2 15.3
4 Romania TV 225.000 2.3 4.9
5 National TV 200.000 2.0 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV de vineri, 25 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 383.000 8.5 21.9
2 Antena 1 355.000 7.9 20.3
3 Kanal D 271.000 6.0 15.5
4 National TV 67.000 1.5 3.9
5 DigiSport 1 43.000 1.0 2.5

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile HD mile HD
    E atat de interesata lumea de Antena ca 5,6 seri din 7 e doar pe locul 3 , LOL .
  • Florin Florin
    mile se face ca uita acum 2 zile cand chix factor era pe 3 la comercial ca si vinerea trecuta
  • marian marian
    Vocea a fost perfecta din toate punctele de vedere , , decat mizeriile turcesti iar despre mile toata stima esti spalat pe creier , baga ti hd ul undeva
  • mile mile
    lumea e mai interesata de antena acum odata cu hd , x factor a crescut chiar cu concurenti mai slabi decat vocea , care a pierdut din public mutandu-se la kanal d , in romania trebuie sa tina mult preselectile , asteptam sa vedem noul observator , daca va fi mai scurt
  • Dan Dan
    cred ca ar fi interesant un articol despre fenomenul serialelor turcești. chiar sunt curios cum de au atata succes :))

Trimite un comentariu

sus