Skip to main content

Lego a decis să renunțe la promovarea în Daily Mail, după ce s-au făcut presiuni publice să nu mai finanțeze discursul urii

 
Lego a decis să renunțe la promovarea în Daily Mail, după ce s-au făcut presiuni publice să nu mai finanțeze discursul urii

Producătorul de jucării Lego va înceta să-și facă reclamă în tabloidul britanic The Daily Mail, ca parte a campaniei „Stop funding hate” ce susține încetarea discursului urii, a discriminării și a demonizării, din presă, anunță The Independent

Publicitate

Anunțul a fost făcut cu puțin timp în urmă de companie pe contul de Twiteer „Stop Funding Hate”, cont pe care mai multe companii (mari adveriseri) sunt invitate să nu mai cumpere publicitate în tabloide precum The Sun, The Daily Mail sau Daily Express, pentru discursul lor. 

Compania daneză care a oferit până acum diferite inserturi prin intermediul publicației, a răspuns campaniei Stop Funding Hate, chiar astăzi, printr-un mesaj: „Am încheiat contractul cu The Daily Mail și nu mai plănuim alte activități promoționale.” 

Lego este prima mare companie care ia această decizie. 

 

 

Campania Stop Funding Hate a fost lansată în luna august de un reprezentan al societății civile.

Clipul, în continuare:

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu