Skip to main content

Lego a decis să renunţe la promovarea în Daily Mail, după ce s-au făcut presiuni publice să nu mai finanţeze discursul urii

 
Lego a decis să renunţe la promovarea în Daily Mail, după ce s-au făcut presiuni publice să nu mai finanţeze discursul urii

Producătorul de jucării Lego va înceta să-şi facă reclamă în tabloidul britanic The Daily Mail, ca parte a campaniei „Stop funding hate” ce susţine încetarea discursului urii, a discriminării şi a demonizării, din presă, anunţă The Independent.

Publicitate

Anunţul a fost făcut cu puţin timp în urmă de companie pe contul de Twiteer „Stop Funding Hate”, cont pe care mai multe companii (mari adveriseri) sunt invitate să nu mai cumpere publicitate în tabloide precum The Sun, The Daily Mail sau Daily Express, pentru discursul lor.

Compania daneză care a oferit până acum diferite inserturi prin intermediul publicaţiei, a răspuns campaniei Stop Funding Hate, chiar astăzi, printr-un mesaj: „Am încheiat contractul cu The Daily Mail şi nu mai plănuim alte activităţi promoţionale.”

Lego este prima mare companie care ia această decizie.

Campania Stop Funding Hate a fost lansată în luna august de un reprezentan al societăţii civile.

Clipul, în continuare:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ceea ce se intampla la Dolce Sport face victime, jurnalistul Radu Oprisan a facut accident vascular cerebral si e in coma.

Trimite un comentariu

sus