Skip to main content

Platforma Eu sunt 12, pentru Bergenbier, premiată în competiţia europeană Digiday Awards

 
Platforma Eu sunt 12, pentru Bergenbier, premiată în competiţia europeană Digiday Awards

Premiată la nivel european. Agenţia First Content Studio, care a creat platforma Eu sunt 12, promovată de Bergenbier în contextul Euro 2016, a primit trofeul pentru cel mai bun branded content din Europa la Digiday Awards.

Publicitate

Competiţia europeană Digiday Awards, aflată la prima ediţie anul acesta, a premiat publisher-ii, advertiser-ii şi platformele tehnologice care aduc inovaţii în piaţa de profil din Europa. Gala de decernare a premiilor a avut loc la Londra, pe 1 decembrie.

Pe lista de câştigătorilor evenimentului se mai numără nume importante, precum The Economist, Youtube sau Financial Times, acesta din urmă primind titlul de Publisher of The Year.

Pe lista de nominalizări la categoria Branded Content, la care a câştigat Eu sunt 12, au mai fost: Omni şi Condé Nast.

Despre Eu sunt 12

În 2015, a luat naştere platforma „Eu sunt 12” dedicată iubitorilor de fotbal din România. La puţin timp după lansare, Bergenbier s-a alăturat proiectului. Platforma a fost promovată pe mai multe medii, cu focus pe social media (Facebook, Youtube, Instagram). Endorserii Gabi Balint, Bogdan Stelea, Florin Gardoş, Alex Chipciu şi Claudiu Keseru au trecut din teren în tribună şi au susţinut la rândul lor platforma în mediul digital.

Proiectului i s-au alăturat în scurt timp şi alte nume mari din lumea fotbalului, actuali şi foşti fotbalişti de renume, care au conştientizat existenţa lui „12” şi au acceptat provocarea de a se apropia la rândul lor de suporterii care i-au susţinut pe teren, în cele mai bune, dar şi în cele mai rele momente din cariera lor.

„Eu Sunt 12” a fost cel mai promovat mesaj din industria berii în jurul Campionatului European de Fotbal 2016 şi platforma cu cea mai mare notorietate în 2016.

În câteva luni, platforma a avut 10 milioane de vizite pe www.eusunt12.ro, peste 90.000 de fani pe Facebook si un reach de peste 6 milioane de oameni în fiecare lună. Pe Facebook, EU SUNT 12 a strans peste 13 milioane de video views.

Gabriela Lupaş-Ţicu, Director de Marketing Bergenbier: „EU SUNT 12 este reprezentarea spiritului suporterilor români, mereu alături de echipă, indiferent de rezultat. Este o stare pe care fanii Bergenbier o simt la fiecare meci, fie pe stadion, în faţa televizorului sau în mediul digital. Este ceea ce ne uneşte în jurul unui crez comun, acela că fotbalul aduce bucurii pe care le putem sărbători doar împreună.”

Eu Sunt 12 Studiu de caz

Bergenbier_EuSunt12 from First Content Studio on Vimeo.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus