Skip to main content

REVELION. Un sfert din români au văzut Negru în minutul de vârf. Surpriza România TV: locul doi, după Antena 1

 
REVELION. Un sfert din români au văzut Negru în minutul de vârf. Surpriza România TV: locul doi, după Antena 1

AUDIENŢE REVELION 2017. Revelionul prezentat a 17-a oară consecutiv de Dan Negru a fost cel mai urmărit program în noaptea dintre ani, la distanţă de celelalte posturi. România TV a fost surpriza serii: postul de ştir a fost pe locul doi pe ţară şi la oraşe.

Publicitate

Revelionul Starurilor cu Dan Negru a fost cel mai urmărit program difuzat de Antena 1 pe tot parcursul anului 2016. În minutul de aur, peste 4,3 milioane de români, aproape un sfert din populaţie, se uita la programul de pe Antena 1.

La nivel naţional şi la oraşe, Revelionul de pe Antena 1 a avut cifre de trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de România TV.

Pe publicul comercial, avansul Antenei 1 a fost si mai mare: Revelionul cu Dan Negru a avut cifre de cinci ori mai mari decât locul doi, ocupat de Pro TV. România TV a fost pe locul al treilea.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00:

NAŢIONAL. Reţeta cu mască, fără mască, aceeaşi ca şi în anii trecuţi, a ţinut pe Revelionul starurilor aproape 3,1 milioane de români în fiecare minut din intervalul 22.00-2.00 (cifra a fost apropiată cu performanţele din ultimii doi ani). Cotă de piaţă: peste 36%, ceea ce înseamnă că peste o treime din românii care se uitau la televizor erau pe Antena 1.

Locul doi pentru România TV, cu 850.000 de români pe post. Clasamentul a continuat cu TVR 1, Etno şi Kanal D. Anul trecut, locul doi era al Kanal D.

Vârf naţional Revelionul Starurilor: 4.239.000 de români, la 23.07 (rating 23,6 şi 45,6 cotă de piaţă).

URBAN. O medie de 1,6 milioane de telespectatori în mediul urban pentru Revelionul Starurilor. Audienţa Antena 1 a fost de peste trei ori mai mare decât locul al doilea la oraşe, ocupat tot de postul de ştiri România TV. Topul urban în intervalul 22.00-2.00 continuă cu Revelionul postului public TVR 1 şi cu Pro TV, care a avut pe interval filmul Puicuţe bune şi un conert Loredana.

Vârf urban Revelionul Starurilor: 2.164.000 de telespectatori, la 23.01 (rating 22,1 şi 43,4 cotă de piaţă)

COMERCIAL. Pe publicul între 18 şi 49 de ani, cota de piaţă a Antenei 1 a sărit de 40%. În persoane, peste 750.000 de telespectatori la Dan Negru, de peste cinci ori mai mulţi decât la Pro TV, post care nu a avut program special de divertisment în noaptea dintre ani.

România TV are un loc bun şi pe segmentul comercial: locul trei, cu mai mulţi telespectatori pe acest target decât Kanal D, TVR1 şi Antena 3.

Vârf comercial Revelionul Starurilor: 938.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (20,8 rating şi 46,4 cotă de piaţă)

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 3.079.000 17.2 36.3
2 Romania TV 849.000 4.7 10
3 TVR 1 558.000 3.1 6.6
4 ETNO 437.000 2.4 5.2
5 Kanal D 428.000 2.4 5
6 Pro TV 409.000 2.3 4.8
7 National TV 304.000 1.7 3.6
8 Antena Stars 231.000 1.3 2.7
9 Antena 3 211.000 1.2 2.5
10 TVR 2 196.000 1.1 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.588.000 16.3 34.6
2 Romania TV 469.000 4.8 10.2
3 TVR 1 313.000 3.2 6.8
4 Pro TV 266.000 2.7 5.8
5 Kanal D 209.000 2.1 4.6
6 Antena 3 176.000 1.8 3.8
7 ETNO 149.000 1.5 3.3
8 National TV 149.000 1.5 3.2
9 Antena Stars 117.000 1.2 2.6
10 TVR 2 109.000 1.1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 753.000 16.7 40.5
2 Pro TV 140.000 3.1 7.6
3 Romania TV 110.000 2.4 5.9
4 Kanal D 87.000 1.9 4.7
5 TVR 1 81.000 1.8 4.3
6 Antena 3 74.000 1.6 4
7 National TV 51.000 1.1 2.7
8 Antena Stars 47.000 1 2.5
9 ETNO 46.000 1 2.5
10 TVR 2 43.000 1 2.3

Citeşte şi:

GALERIE FOTO. Capturi din Revelionul Starurilor 2017 cu Dan Negru

GALERIE FOTO. Posturile TV în primele minute din 2017

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • muzica e peste tot , dar la antena e program diferit de alte tv, felicitari , nu am urmarit dar ma voi uita acum la ora 13.30 in reluare , kanal d a scazut fata de anul trecut , deci la comercial a fost dublu fata de finala vocea romaniei, iata ca si cei intre 18 si 49 de ani petrec acasa revelion, cati si de 1 dec la pro tv
  • RomaniaTv a facut o carciuma si nici macar nu a intrat in BREAKING NEWS .Jalnic

Trimite un comentariu

sus