Skip to main content

Numărul de reclame pe Antena 3 şi România TV a scăzut dramatic. Câte spoturi au avut ieri

 
Numărul de reclame pe Antena 3 şi România TV a scăzut dramatic. Câte spoturi au avut ieri

Numărul de reclame difuzate de posturile Antena 3 şi România TV a scăzut dramatic, în comparaţie cu perioada de dinaintea protestelor de stradă.

Publicitate

Ieri, de exemplu, Antena 3 a difuzat 160 de reclame toată ziua, din informaţiile Paginademedia.ro. În urmă cu două săptămâni, înainte de protestele de stradă, postul de ştiri din grupul Intact avea pe post aproape 500 de reclame pe parcursul unei zile.

Scăderea este puternică şi la România TV. Canalul lui Sebastian Ghiţă a numărat, ieri, până în 300 de reclame (incluzând aici spoturi ale unor companii deţinute sau controlate de Sebastian Ghiţă, precum Winmasters). Acum două săptămâni, pe România TV erau, într-o singură zi, peste 500 de spoturi publicitare.

În cazul celorlalte trei staţii de ştiri, variaţia numărului de reclame difuzate este mică: Digi 24 a avut pe post, ieri, tot atâtea reclame ca şi înainte de proteste. Aproape la fel a fost şi în cazul B1 TV şi Realitatea TV, care au avut un uşor plus la numărul de reclame difuzate.

CONTEXT. Situaţia vine ca urmare a modului în care posturile România TV şi Antena 3 au abordat protestele de stradă, cu interpretări distorsionate ale eveniementelor (protestele sunt o "tentativă de lovitură de stat", spaţii largi acordate liderilor PSD şi celor cu păreri împotriva manifestaţiilor, atitudini părtinitoare ale moderatorilor, burtiere şi mesaje care vorbeau de "dezbinare", "război" sau vina preşedintelui Klaus Iohannis, cu încercări de a demonstra că în piaţa Victoriei au fost mai puţini oameni decât cifrele celorlalte posturi).

România TV s-a remarcat prin atitudinea vehementă împotriva manifestaţiilor anti-ordonanţă, prin ipoteze aruncate fără susţinere (manifestanţi plătiţi, multinaţionalele vinovate), prin burtierele tendenţioase (foarte multe legate de preşedintele care dezbină).

După primele proteste (cele din 22 ianuarie), o serie de clienţi nu s-au mai regăsit în calupurile de la Antena 3 şi România TV. Printre aceştia: Procter&Gamble, Coca cola şi Pepsi, după cum Paginademedia.ro a scris aici. Pe 3 februarie, lista brandurilor care nu s-au mai regăsit cu campanii a crescut.

Numărul TOTAL de reclame difuzate de posturile de ştiri pe 20 ianuarie (înainte de protestele de stradă) şi pe 7 februarie:

20 ianuarie 7 februarie
Antena 3 470 160
Romania TV 510 290
B1 TV 415 450
Digi TV 440 435
Realitatea TV 500 530

VEZI lista clienţilor care NU au mai avut reclame pe 3 februarie la România TV şi Antena 3, AICI.

VEZI lista clienţilor care NU s-au mai regăsit în calupurile România TV după primele proteste, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @qwerty Fascism?! Tu si trolii rusi folosesti acest cuvant, ne aducem aminte de Ucraina, toti ziceau de cei din piata ca sunt fascisti. Intelegem de unde va luati sloganurile. Cat despre companii... atat timp cat sponsorizeaza la fel trustul INTACT, dar doar pe A3 au taiat din reclame... Banii se impart in familie.
  • Eu cred că tarifele vor crește, adică vor plăti dublu nu la jumătate.
  • Draga qwerty, nazismul, ca si comunismul (si ca orice ideologie extremista), au inceput cu un aparat coerent de minciuni grosolane pe care le-au repetat obsesiv pana cand au devenit, pentru o mare parte din oameni, axiomatice. Plecand de la aceste axiome au construit o intreaga lume stramba care stim unde a dus - la sute de milioane de vieti pierdute si la sute de milioane de existente strivite. Mi se pare ca daca sta in puterea mea sa opresc otrava sa patrunda in corpul societatii am datoria sa o fac. Pur si simplu nu le mai dau banii mei. Nu vorbeste nimeni despre eliminarea adversarului - genul asta de discurs il gasesti la cele doua televiziuni care, da, pot fi usor categorisite ca avand tendinte fasciste
  • nea querty, cand esti facut in toate felurile de niste mitocani doar pt ca lucrezi intr-o multinationala insa in acelasi timp intinzi mana dupa banii grei platiti de acele multinationale pe reclame ,nu se numeste nazism, se numeste drept la replica si libertate de expresie.hai ***!
  • @qwerty,faptul ca tu te zvarcolesti imi aduce placere.Apropo,companiile sunt libere sa aleaga pe ce posturi isi fac publicitate.Companiile au vazut cum aceste 2 posturi "minunate" isi bat joc de oamenii care protesteaza in piata Victoriei si au luat masuri.Oare de ce?Ah,cei care protesteaza in piata Victoriei sunt cei care le cumpara produsele.Sigur si cei care protesteza la Cotroceni pot sa faca la fel,sa zica ca numai cumpara produse de la companii daca nu-si pun reclamele inapoi la RTV si A3.E o lume libera.dar ma indoiesc ca companiile o sa puna prea mare pret pe spusele lor.Oricum,relax man,ca reclamele o sa apara din nou pe posturile astea "minunate",dupa ce preturile se vor renegocia.Probabil o sa fie preturile pe la jumate de cum erau pana acum.
  • Draga "qwerty", deocamdata in Romania, fiecare firma e libera sa-si cheltuie banii de publicitate unde doreste. Daca iti iubesti atat de mult idolii, esti liber sa cotizezi cu cat doresti pentru a-i finanta in continuare. Este doar democratie si libertate, concepte care vad ca iti sunt straine.
  • o invitatie la fascism, precum cele din piata. daca nu ne convine ce spun unii, hai sa-i calcam in picioare, sa-i omoram, sa le taiem gatul. FASCISM !!!
  • Vreau sa le multumesc aici celor care au initiat demersul si celor care au ascultat apelul. E important ce au facut.
    As mai vrea sa remarc prezenta Stem Sure intre spoturile noi aparute la RTV in aceasta perioada si sa le atrag atentia ca publicul lor tinta este in mare pare in strada acum. Cred ca vor tine mint acest nume.

Trimite un comentariu

sus