Skip to main content

AUDIENŢE. România - Danemarca, un meci de milioane doar în audienţe. Cât români s-au uitat la TVR

 
România - Danemarca - Sursa foto: Hepta
România - Danemarca - Sursa foto: Hepta

AUDIENŢE. Meci de milioane ...de telespectatori făcut de România. Egalul cu Danemarca a ţinut pe TVR 1, postul care a difuzat partida, aproape trei milioane de români în fiecare minut.

Publicitate

Partida de fotbal a avut audiente de peste două ori mai mari decât posturile următoare, pe toate cele trei targeturi: naţional, urban şi comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele de audienţă ale meciului România - Danemarca, din preliminariile Campionatului European 2018:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul de fotbal de pe TVR 1 a avut o medie de 2,6 milioane de români în fiecare minut. Locul următor, Kanal D, avea 1,3 milioane, cu Roata norocului şi Ochii din umbră.

Poziţia a treia pentru Pro TV, cu Vocea României junior şi patru pentru Antena 1, cu iUmor.

URBAN. La oraşe, meciul a sărit de 1,5 milioane de telespectatori pe minut. După TVR 1, în top pe interval au urmat Pro TV (630.000), Antena 1 şi Kanal D.

COMERCIAL. Publicul comercial a fost cu ochii pe meci. O medie de 740.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru TVR 1. Locul doi pentru Antena 1, cu cifre de două ori mai mici şi poziţia a treia pentru Pro TV.

Audienta posturilor TV duminică, 26 martie, pe intervalul meciului România - Danemarca (21.50-23.35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 2.624.000 14.6 29.5
2 Kanal D 1.332.000 7.4 15
3 Pro TV 1.172.000 6.5 13.2
4 Antena 1 896.000 5 10.1
5 Prima TV 461.000 2.6 5.2
6 Antena 3 390.000 2.2 4.4
7 Romania TV 224.000 1.2 2.5
8 National TV 141.000 0.8 1.6
9 B1TV 91.000 0.5 1
10 Realitatea TV 61.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 26 martie, pe intervalul meciului România - Danemarca (21.50-23.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 1.569.000 16.1 31.6
2 Pro TV 631.000 6.5 12.7
3 Antena 1 560.000 5.8 11.3
4 Kanal D 527.000 5.4 10.6
5 Antena 3 278.000 2.9 5.6
6 Prima TV 194.000 2 3.9
7 Romania TV 121.000 1.2 2.4
8 National TV 56.000 0.6 1.1
9 Realitatea TV 52.000 0.5 1
10 B1TV 44.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 26 martie, pe intervalul meciului România - Danemarca (21.50-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 TVR 1 742.000 16.3 34.6
2 Antena 1 360.000 7.9 16.8
3 Pro TV 316.000 7 14.7
4 Kanal D 175.000 3.8 8.2
5 Prima TV 88.000 1.9 4.1
6 Antena 3 36.000 0.8 1.7
7 National TV 19.000 0.4 0.9
8 Romania TV 18.000 0.4 0.9
9 Realitatea TV 16.000 0.4 0.8
10 B1TV 5.000 0.1 0.3

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iuli Iuli
    Meciul a urcat TVR in top 3 pe media de zi cu 8.7% share, target Comercial. Duminica trecuta, TVR era pe locul 12 cu 1.2% share
  • Iuli Iuli
    Cred ca audienta de pe Comerial, e cea mai mare avuta de TVR in ultimii 2-3 ani

    Audiente pe intervalele iUmor si Vocea?
  • geo geo
    Noroc cu meciurile de fotbal ale naționalei de mai intră TVRul în top 10 audiențe.

Trimite un comentariu

sus