Skip to main content

Noul serial turcesc prinde avânt. Kanal D, lider la orașe cu Dragoste Infinită

 
Noul serial turcesc prinde avânt. Kanal D, lider la orașe cu Dragoste Infinită

După două săptămâni pe TV, serialul turcesc Dragoste infinită a ajuns lider la orașe. Totodată, Kanal D a fost pe locul al doilea, peste Antena 1, pe publicul comercial și la nivelul întregii țări. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de marți, pe intervalul Iubire imposibilă: 

NAȚIONAL. Pro TV a condus la nivelul întregii țări, pe intervalul celor trei ore de film turcesc. Media postului a fost de 1,4 milioane de privitori, în medie pe minut. Kanal D a avut poziția a doua, la 200.000 de persoane distanță. Antena 1 a fost pe trei, având pe interval parte din Observator și NextStar-ul lui Dan Negru, cu o medie de puțin peste două milioane de persoane. 

URBAN. Orașele au fost ale Kanal D. Postul turcesc a obținut cu serialul Dragoste infinită o medie de 734.000 de persoane, cifre peste media postului, în prime-time. Pro TV, de pe poziția a doua, s-a apropiat de media de 700.000. Antena 1 s-a distanțat de primele două, având o medie de aproape 500.000 de privitori. 

COMERCIAL. Pro TV revine pe prima poziție pe publicul comercial, cu o medie de aproape 400.000 de persoane. Kanal D a avut locul al doilea, cu 250.000, media. Antena 1, de pe trei s-a apropiat de 200.000 de persoane. 

Audiența posturilor TV de joi, 30 martie, pe intervalul Dragoste infinită (20.00 - 23.00), la nivel NAȚIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 1.466.000 8.2 18.4
2 Kanal D 1.248.000 7.0 15.7
3 Antena 1 1.026.000 5.7 12.9
4 Romania TV 465.000 2.6 5.8
5 Antena 3 419.000 2.3 5.3
6 Prima TV 264.000 1.5 3.3
7 National TV 214.000 1.2 2.7
8 Pro Cinema 199.000 1.1 2.5
9 DigiSport 1 184.000 1.0 2.3
10 Sport.ro 163.000 0.9 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de joi, 30 martie, pe intervalul Dragoste infinită (20.00 - 23.00), în mediul URBAN

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 734.000 7.5 16.8
2 Pro TV 695.000 7.1 15.9
3 Antena 1 496.000 5.1 11.3
4 Antena 3 301.000 3.1 6.9
5 Romania TV 240.000 2.5 5.5
6 DigiSport 1 148.000 1.5 3.4
7 Prima TV 118.000 1.2 2.7
8 National TV 100.000 1.0 2.3
9 Pro Cinema 91.000 0.9 2.1
10 Sport.ro 90.000 0.9 2.1
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de joi, 30 martie, pe intervalul Dragoste infinită (20.00 - 23.00), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 389.000 8.6 23.6
2 Kanal D 250.000 5.5 15.1
3 Antena 1 196.000 4.3 11.9
4 DigiSport 1 71.000 1.6 4.3
5 Prima TV 53.000 1.2 3.2
6 Antena 3 51.000 1.1 3.1
7 Pro Cinema 43.000 0.9 2.6
8 Disney Junior 38.000 0.8 2.3
9 Romania TV 35.000 0.8 2.1
10 Sport.ro 34.000 0.7 2.0

Las Fierbinți, peste 2,1 milioane de telespectatori pe interval

Serialul de comedie de la Pro TV a condus audiențele, pe tronsonul său, 20.30 - 21.30. Producția a obținut o medie de 2,1 milioane de privitori, media pe minut.
Kanal D și menține poziția a doua, cu 1,2 milioane de privitrori media. La orașe, Pro TV a avut tot prima poziția și s-a apropiat de milionul de privitori. Kanal D era pe doi: 733.000, media. 
Pe publicul comercial, serialul de comedie a obținut o medie de 520.000 de persoane, în timp ce Kanal D, pe pozița secundă era urmărit de aproape 250.000. 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu