Skip to main content

RAPORT. Clienţii de publicitate şi ce se întâmplă în jurul lor. „2017 este anul în care brandurile vor înţelege că lipsa atitudinii nu mai este o opţiune”

 
foto: BBC
foto: BBC

Media şi tehnologia, încotro în 2017? De la inovaţii tehnologice precum inteligenţa artificială, până la impactul Facebook Live Video şi al discursului public bazat pe ştiri false, precum şi ascensiunea jurnalsimului cetăţenesc, într-un raport al agenţiei Rogalski Damaschin, ce vizează trendurile din acest an.

Publicitate
Despre relaţia dintre branduri şi ce se întâmplă în jurul lor: „2017 este anul în care brandurile vor înţelege că lipsa atitudinii nu mai este o opţiune”, mai arată raportul Rogalski. „În scurta perioadă care a trecut din acest an, am experimentat #MuslimBans, Marşul Femeilor şi Revoluţia Luminilor, brandurile sunt urmărite cu atenţie de consumatori, angajaţi sau fani.”

Raportul a fost creat de opt specialişti din cadrul Rogalski Damaschin Public Relations şi vizează cinci domenii: Jurnalism, Media, Tehnologie, Conţinut şi Discurs Public. Este un raport în care agenţia aminteşte de protestele care au lovit România, dar şi despre cele de peste Ocean, care au rezultat din deciziile luate de preşedintele Trump.

Cum va arăta presa în 2017? O nouă “specie” de jurnalist prinde contur: Smartphone reporterul

„Mass-media este supusă unor schimbări de amploare determinate de tehnologie, pe măsură ce conţinutul generat de utilizatori este din ce în ce mai prezent pe platformele de ştiri. Într-o lume în care propaganda este atât de răspândită, trebuie să vedem lucrurile şi prin ochii oamenilor, să lăsăm ca vocea lor să fie auzită.

În acest context, platformele de distribuiţie a conţinutului generat de utilizatori câştigă teren, transformând oamenii obişnuiţi în smartphone reporteri”, se arată în raportul publicat de agenţia de PR.

Cătălin Bindea, Digital Project Manager la agenţia Rogalski Damaschin:

„Comunicarea în anul 2017 este, aşa cum spune şi preambulul acestui raport, puternic conectată la tehnologiile care au câştigat popularitate în 2016 sau care vor fi anunţate anul acesta, fie că vorbim de inteligenţă artificială, platforme de jurnalism cetăţenesc, aplicaţii care segmentează publicitatea în funcţie de reacţiile emoţionale ale publicului şi multe altele.”

Rogalski Damaschin a ales să lanseze acest proiect prin intermediul unui program special creat cu ajutorul inteligenţei artificiale, denumit RDbot.

De ce un (Ro)bot?

„Am vrut să oferim celor care deschid acest raport o demonstraţie scurtă şi simpatică a modului în care tehnologia ne ajută să comunicăm mai eficient şi mai creativ, aşa că am ”delegat” această sarcină lui RDbot, un exemplu simpatic despre cum inteligenţa artificială poate prelua foarte facil din responsabilităţile unui specialist în comunicare, fie că el se află într-o companie, o agenţie sau în biroul de presă al unui minister”, a spus Cătălin Bindea, Digital Project Manager la agenţia Rogalski Damaschin.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus