Skip to main content

SECŢIUNE SPONSORIZATĂ. Apartamentele de două camere, cele mai căutate la Târgul Imobiliar Online. TIOR în cifre

 
SECŢIUNE SPONSORIZATĂ. Apartamentele de două camere, cele mai căutate la Târgul Imobiliar Online. TIOR în cifre

Ce tip de case şi apartamente au fost căutate cel mai mult la primul Târg Imobiliar Online - TIOR? Câţi vizitatori s-au “plimbat” prin standurile virtuale?

Publicitate

TIOR a avut loc între 1 şi 8 martie, iar organizatorii pregătesc deja ce-a de-a doua ediţie, pentru luna iunie.

Detalii, în continuare:

Cele mai căutate locuinţe din timpul târgului au fost apartamentele cu 2 camere, din zona de nord a Capitalei, cu o suprafaţă utilă de peste 60 mp.

CONTEXT. Aşa cum v-am anunţat şi în articolele anterioare, în perioada 1-8 martie s-a desfăşurat cel mai mare târg imobiliar online din România. Peste 24.000 de vizitatori unici s-au plimbat online printre standurile Târgului Imobiliar Online Român şi au adunat aproximativ 150.000 de afişări ale ofertelor prezentate.

Prima ediţie a târgului a adus pentru vizitatori şi viitori proprietari 40 de standuri cu peste 240 de oferte de locuinţe noi, case şi apartamente, din mai multe zone ale ţării: Bucureşti, Ilfov, Cluj, Braşov, Ploieşti şi Iaşi.

Organizatorii pregătesc deja cea de-a doua ediţie a târgului, care se va desfăşura în perioada 5-7 iunie 2017, unde organizatorii pregătesc deja cu 50% mai multe standuri decât în ediţia trecută.

Dezvoltatorul The Park, participant la TIOR: Vârsta medie a clienţilor este 35 de ani. Ofertele au fost văzute de mii de persoane

Cererea este una foarte eterogenă. Există clienţi pentru toate categoriile majore de produse imobiliare, spun oficialii dezvoltatorului imobiliar The Park, unul dintre expozanţi.

“Piaţa nu este fomată acum doar din cupluri tinere aflate la prima achiziţie. Acum avem şi un număr important de clienţi implicaţi în tranzacţii tip upgrade, respectiv aleg un imobil mai nou, mai bine poziţionat, poate chiar mai mare.”

Vârsta medie a clienţilor: 35 de ani.

Peste 3.000 de persoane au văzut ofertele dezvoltatorului la Târgul Imobiliar Online. Şi la The Park, apartamentele de două şi trei camere au fost de interes.

Despre avantajele unui târg online:

“Un târg imobiliar online implică economii importante de timp – poţi ţine legătura cu persoanele interesate de oferta expusă şi în acelaşi timp să fii angrenat în alte activităţi, nu mai este nevoie ca echipa de vânzări şi marketing să se deplaseze de la birou zile întregi ca în cazul târgurilor offline.

Faci economii considerabile de resurse care se traduc, în cele din urmă, în costuri de promovare mult mai mici, iar efectul obţinut este unul similar – nu mai este necesară amenajarea unui stand, printarea unor broşuri sau a unor mape de prezentare.”

Răspunsurile dezvoltatorului imobiliar The Park, integral:

Cum vi s-a părut participarea la TIOR faţă de un târg imobiliar offline?

Participarea la Târgul Imobiliar Online TIOR a reprezentat pentru noi o experienţă bună. Am fost contactaţi de un număr important de posibili clienţi, leaduri calificate, care au petrecut minute bune pe site pentru a analiza oferta noastră.

Un târg imobiliar online implică economii importante de timp – poţi ţine legătura cu persoanele interesate de oferta expusă şi în acelaşi timp să fii angrenat în alte activităţi, nu mai este nevoie ca echipa de vânzări şi marketing să se deplaseze de la birou zile întregi ca în cazul târgurilor offline.

Faci economii considerabile de resurse care se traduc, în cele din urmă, în costuri de promovare mult mai mici, iar efectul obţinut este unul similar – nu mai este necesară amenajarea unui stand, printarea unor broşuri sau a unor mape de prezentare.

Cum a decurs dialogul online cu clienţii? Care a fost cea mai frecventă cerinţă a acestora?

Numărul de telefon şi ofertele noastre au fost vizualizate de circa 3.287 de persoane iar reprezentantul THE PARK @ TIOR a răspuns în timp real cererilor înregistrate, făcând astfel ca procesul de prospectare să se desfăşoare rapid.

Care au fost cele mai de succes oferte pe care le-aţi avut la TIOR 2017?

Apartamentele cu două şi cu trei camere au înregistrat cel mai mare interes din partea vizitatorilor standului THE PARK Apartments.

Ce caută românii în 2017 în piaţa imobiliară?

Cererea este una foarte eterogenă. Există clienţi pentru toate categoriile majore de produse imobiliare.

În ultimii ani am asistat la o maturizare a pieţei de rezidenţial. Lucrurile erau cu totul diferite în urmă cu trei-patru ani când pe piaţa locală a locuinţelor noi era vizat doar un tip de public, respectiv clienţii cu venituri medii şi mici aflaţi la prima achiziţie.

Aceştia erau interesaţi doar de produse care puteau fi finanţate integral prin programul Prima Casă, iar discuţiile avute vizau doar preţul de tranzacţionare.

Acum există în continuare un număr mare de clienţi care cumpără apartamente prin programul Prima Casă. Piaţa nu este fomată acum doar din cupluri tinere aflate la prima achiziţie. Acum avem şi un număr important de clienţi implicaţi în tranzacţii tip upgrade, respectiv aleg un imobil mai nou, mai bine poziţionat, poate chiar mai mare.

Există în piaţă acum chiar categoria clienţilor care au cumpărat acum câţiva ani un prim imobil prin Prima Casă, dar între timp au evoluat în carieră sau şi-au schimbat structura familiei. Aceste persoane sunt interesate acum de un alt tip de ofertă.

Vârsta medie a clienţilor în THE PARK Apartments este de circa 35 de ani. Vorbim, în multe cazuri, de persoane care au evoluat destul de mult profesional, se simt împlinite şi vor să-şi ofere lor sau familiei un produs care să reflecte valori personale.

Indiferent de motivaţia din spatele unei achiziţii, alegerile clienţilor sunt totuşi limitate de sumele de care dispun sau pe care le pot accesa prin intermediul unui credit. Noi am analizat cum putem oferi cel mai bun nivel de calitate clienţilor din clasa medie care sunt foarte atenţi la detalii, pragmatici, dar, în acelaşi timp, sunt dornici de adoptarea unui stil de viaţă modern, occidental.

Soluţia identificată de noi în proiectul THE PARK Apartments a constat în regândirea spaţiilor. Piaţa rezidenţială a mers în această direcţie în majoritatea capitalelor europene. Apartamentele construite în Europa sunt mai compacte, adaptate unor nevoi concrete.

GALERIE FOTO.

Citeşte şi:

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus