Skip to main content

AUDIENŢE. Chefi la cuţite, chefi la audienţă. Cifrele serii

 
AUDIENŢE. Chefi la cuţite, chefi la audienţă. Cifrele serii

Chefii de pe Antena 1 au ţinut audienţa. Antena 1 a condus seara de luni, pe toate targeturile de audienţă. Pro TV, cu Uite cine dansează a avut locul al treilea la oraşe şi în toată ţara. Pe comercial, Pro TV a fost pe doi, dar cu cifre la jumătate faţă de Antena 1.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de luni, pe intervalul Chefi la cuţite:

NAŢIONAL. Antena 1 şi Kanal D au avut cifre apropiate la nivelul întregii ţări: câte 1,2 milioane de privitori, media fiecărui post. Antena 1 a fost cu Chefii, Kanal D, cu serialul turcesc Dragoste Infinită. Pro TV a obţinut puţin peste un milion de persoane, media.

URBAN. Şi oraşele au fost dominate tot de Antena 1, cu 705.000 media emisiunii. Locul al doilea pentru Kanal D şi al treilea pentru Pro TV, care a avut pe interval Uite cine dansează şi MasterChef.

COMERCIAL. Chefii de pe Antena 1 au câştigat detaşat şi pe publicul comercial, unde postul a obşinut o medie de 452.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV a avut cifre la jumătate: 240.000, media.

Audienta posturilor TV luni, 10 aprilie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.257.000 7 16.5
2 Kanal D 1.221.000 6.8 16
3 Pro TV 1.079.000 6 14.1
4 Romania TV 412.000 2.3 5.4
5 Antena 3 322.000 1.8 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 10 aprilie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 705.000 7.2 16.6
2 Kanal D 659.000 6.8 15.5
3 Pro TV 617.000 6.3 14.5
4 Romania TV 244.000 2.5 5.8
5 Antena 3 218.000 2.2 5.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 10 aprilie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 452.000 10 27.6
2 Pro TV 238.000 5.3 14.5
3 Kanal D 193.000 4.3 11.8
4 DigiSport 1 81.000 1.8 4.9
5 Prima TV 63.000 1.4 3.8

Cine a părăsit luni seara competiţia Uite cine dansează, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    In ciuda celor doua mari esecuri inregistrate de ProTV cu MasterChef si Dancing With The Stars, audientele sunt foarte bune in luna martie! Pro TV, record în istoria audiențelor în luna martie pe segmentul

    publicului comercial!







    În luna martie 2017, Pro TV a obţinut cel mai bun market share înregistrat de un post de televiziune românesc din istoria măsurată a audienţelor, atât în prime time, cât şi pe parcursul întregii zile!



    Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV și-a depășit propriul record de audiență pe parcursul întregii zile, înregistrat din luna decembrie 2002, când a obținut o medie 4.4 puncte de rating și 23.6% share! Astfel, în luna martie 2017, Pro TV a înregistrat o medie de 4.5 puncte de rating și 25.5% share pe parcursul întregii zile, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a înregistrat numai 2.8 puncte de rating și 15.6% share.



    În prime time, Pro TV continuă să seteze recorduri pe care le și întrece! În martie 2017, Pro TV a obținut în prime time, pe targetul comercial, 11.0 puncte de rating și 29.7% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat 6.4 puncte de rating și 17.2% share. Recordul de market share în prime time pe targetul comercial era deținut tot de Pro TV, cu o medie de 28.8%, rezultat obținut în martie 2014.



    Top programe Pro TV în luna martie 2017



    În fiecare zi, de luni până duminică, Pro TV le oferă tuturor românilor programe care le aduc informații prezentate în mod obiectiv, divertisment de calitate, dar și filme și seriale de producție internațională sau locală, care sunt întotdeauna preferate de români.



    Printre programele care au contribuit la recordul de market share înregistrat de Pro TV în luna martie 2017 pe targetul comercial se numără Românii au talent, cel mai iubit show de divertisment, care a obținut luna trecută, cu cele 5 ediții difuzate, o medie de 20.6 puncte de rating și 54.1% share și Las Fierbinți, cu 10 episoade difuzate în luna martie și o medie de 13.0 puncte de rating și 33.7% share pe targetul comercial.



    De 21 de ani, Știrile Pro TV au convins românii că, în fiecare zi, vor afla în fiecare jurnal cele mai noi informații din țară sau la nivel internațional, bine documentate și prezentate obiectiv. Cu cele 31 de difuzări din luna martie, Vremea – Știrile Pro TV 19 a obținut o medie de 11.4 puncte de rating și 30.9% share, Știrile Pro TV din Sport 19 au înregistrat o medie de 11.3 puncte de rating și 32.7% share, iar Știrile Pro TV 19, prezentate de Andreea Esca în timpul săptămânii, au adus o medie de 10.3 puncte de rating și 33.8% share pe segmentul publicului comercial.



    Pro TV va continua să pregătească pentru telespectatori programe de calitate, divertisment de top și știri care pun cele mai noi subiecte din țară pe agenda publică.



    Pro TV – Ai ce trebuie!
  • mile mile
    mv, in prime time vin bani multi, in day time nu prea se plateste
  • F F
    Foarte slabe audientele pe comercial pentru protv. Emisiunea nu mai trebuie ținută pe post.
  • Zavera Zavera
    Prapaaaad! Marea ambasadoare a tuturor marcilor de masini si avioane, zana expirata, turcita si rascracita a pus si emisiunea asta pe butuci. La mai multe!!!
  • mile mile
    titlu trebuia sa fie - scaderi masive ale audientei la pro tv , aseara a fost si masterchef la 23 , probabil sub capatos , trebuie lungita emisiunea antenei , ca oamenii vor sa se uite cat mai mult seara si tarziu, audienta maxima a fost la 23 , 13 puncte de rating , deci oamenii nu dorm in romania la ora aia

Trimite un comentariu

sus