Skip to main content

Carla’s Dreams şi Inna sunt vocile în noua campanie de imagine Lidl

 
Sursa foto: Unica.md
Sursa foto: Unica.md

Carla’s Dreams şi Inna sunt „vocile” noii campanii Lidl, într-un spot-manifest despre familie, „oamenii pentru care facem totul şi care ne sunt mereu, necondiţionat, alături”.

Publicitate
Coloana sonoră este compusă de Carla’s Dreams, iar povestea noului spot de imagine Lidl este spusă de solistul Carla’s Dreams şi Inna, în regia lui Rune Milton.
Noua campanie de imagine a Lidl, care va fi pe TV, radio, online, cinema şi social media, este semnată de agenţia Snapshot Communication.

Cristina Hanganu, Director de Comunicare şi CSR Lidl România: „Pentru că acasă e mereu pe primul loc, meriţi să fii surprins este povestea fiecăruia dintre noi. Familia este punctul de sprijin în momentele dificile, locul de refugiu în care ne găsim întotdeauna liniştea, aici învăţăm ce înseamnă dragostea. În 2016, ne-am asumat misiunea de a le oferi întotdeauna clienţilor Lidl momente suprinzătoare, de a fi şi mai aproape de ei, şi nu ne abatem de la această promisiune nici anul acesta.”
Potrivit reprezentanţilor Lidl, în mediul online, mesajul va fi susţinut printr-un spot interactiv (în modulul desktop), unde se va vedea „parcursul celor doi îndrăgostiţi şi să afle povestea lor, de la fiecare la amândoi”.
Noul clip Lidl, în continuare:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • alex2 alex2
    Deci Lidl a inceput sa vanda chestii contrafacute? Inna traieste din Autotune, iar Carla din marketing. Niciunul dintre cei doi muzicanti nu stie sa cante.

Trimite un comentariu

sus