Skip to main content

Câţi bani a câştigat Pro din publicitate: Aproape două treimi din toată piaţa TV s-au dus către Pro TV şi posturile din grup

 
Câţi bani a câştigat Pro din publicitate: Aproape două treimi din toată piaţa TV s-au dus către Pro TV şi posturile din grup

Început de an bun pentru Pro TV. Grupul de media prezent în România prin mai multe posturi TV a generat în ţara noastră, în primul trimestru, venituri totale de aproape 39 de milioane de dolari.

Publicitate

Practic, aproape două treimi din toată piaţa de televiziune din România s-a dus către televiziunile din grupul Pro. Cifra este de trei ori mai mare decât a grupului Intact, potrivit estimărilor din raportul CME, care operează Pro TV.

Este o creştere cu 25% pentru grupul Pro faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar grosul acestei evoluţii a venit în special din publicitate. Despre ce sumă este vorba?

Paginademedia.ro prezintă date din raportul Central European Media Enterprises:

  • Grupul Pro a atras, numai din reclamă, 28,1 milioane de dolari, potrivit datelor finanaciare pentru perioada ianuarie - martie, prezentate de compania listată la bursă. Alţi 10,1 milioane de dolari au fost veniturile de la cablişti.
  • Conform prezentării pentru acţionarii CME, compania-mamă a Pro TV, grupul de media a atras 61% din publicitatea TV, pe primele trei luni.
  • 20% din publicitatea TV pe primele trei luni a mers la Intact, potrivit estimărilor din raportul CME. Pe baza acestor procente, un simplu calcul ar arăta că grupul Intact a atras în jur de 9,2 milioane de dolari, din publicitate.
  • Pe baza cifrelor din raportul CME, un calcul Paginademedia.ro arată că publicitatea TV în primul trimestru al acestui an a fost în jur de 46 de milioane de dolari, o creştere consistentă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut când publicitatea a fost de 36,1 milioane de dolari (potrivit estimărilor).

Reamintim că grupul Pro a operează în România televiziunile Pro TV, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România şi Pro TV Internaţional.

Intact, grupul concurent, operează Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel şi ZU TV.

Citeşte şi:

RECORD pentru Pro TV în luna martie: cea mai mare audienţă pe comercial de când se măsoară audienţele

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • gogu gogu
    Stimati domni si tovarasi, singura mea problema estem urmatoarea: cum se face ca desi Intact are cam 3 posturi in primele 10 ( Antena 1 si Antena 3 sunt totdeauna in primele 5, Happy channel vine in primele 10) , iar CME are un singur post, Pro tv, in primele 10, iar timpul de publicitate e cam acelasi ( ca doar e reglementat), cu toate astea CME are de 3 ori veniturile Intact. Ca pana la urma, nu toti comerciantii sunt #rezist, ci unii chiar au capul si mintea la locul lor si sunt neam de negustori.
  • Iuli Iuli
    @Fanica, ProTV o duce bine de la inceputul sau, din prima zi a fost mereu pe 1, este cel mai apreciat brand din Romania in Mass-Media
  • Cristi Cristi
    Oare raportul ăsta dintre Intact și Pro TV are legătură și cu boicotul din luna februarie-martie? Sau se respctă în linii mari paritatea și din alți ani?
  • Fanica Fanica
    ProTV e de multa vreme pe piata, si nu stiu cum se face, dar se pare ca o duc bine. Ma bucur pentru ei!
  • Expertul'' Expertul''
    Da, Mihai Florin, ai dreptate. Desi cred ca tot rusii au inventat ascunderea infrangerii, ca element de propaganda, nu? Gen, daca nu vorbesti despre ea, nu exista (vezi prime-time, marti, articol lipsa). Pupici
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    Felicitari Alexandras Cesnavicius si echipei pentru aceste rezultate! Antenistii latra, in timp ce ProTV e din ce in ce mai puternic. Dupa despartirea de Sarbu, antenistii au sperat ca ProTV se prabuseste, dar s-au inselat. Strategic, Romania are nevoie de ProTV Nr. 1, televiziune pro occidentala, pentru a combate propaganda ruseasca, din ce in ce mai prezenta in tara.
  • Cornel Cornel
    Socotelile le-au facut tot aia care au numarat 250.000 de cetateni in Piata Victoriei ?
  • heinz heinz
    Interesant ar fi sa avem datele de la fiecare post in parte. ProTv clar are profit, cred ca si Acasa Tv are profit, restul nu stiu ce sa zic...

    De Prima Tv si Kanal D nu se stie nimic?
    Dar despre trustul Digi? Ar fi interesant sa vedem la Digi.
  • mad79 mad79
    Doliu la Mile si Intact :)))
  • Mihai Mihai
    ***, de aia nu vrea ca antenele sa își facă publice castigurile. De aceea omul se și încadrează în nivelul de inteligență și cultură mai scazut al celor care lucrează și se uită la posturile alea :)
  • lutza lutza
    Pro tv ul are profitul mai mare cu50 la suta fata de încasările din publicitate ale antenelor!iteresant!Bravo!!!
  • Ypson Ypson
    Mile, tu judeci macar un pic? Tare *** mai esti :)))
  • codrin codrin
    mile in mintea ta e mai bezna decat intr-o noapte fara luna
  • Iuli Iuli
    @mile, Antena1, Happy, Zu, Stars sunt operate de S.C. Antena TV Group S.A., iar Antena3/A. International de S.C. Antena 3 S.A., doar ProTv este S.C. Pro TV S.R.L.
    http://static.a1.ro/Antena-Group-Date-Companie.pdf
    http://www.protv.ro/despre-noi/
  • mile mile
    antena este srl si nu trebuie sa faca publice datele , si din cauza fiscului

Trimite un comentariu

sus