Skip to main content

#LogoBucureşti. Nu vă place logoul Capitalei? Exemple că se putea şi mai rău. Logouri cu probleme

 
Compania poloneză Mont-Sat încă are acest logo pe site
Compania poloneză Mont-Sat încă are acest logo pe site

GALERIE FOTO. După ce a apărut noul logo al Capitalei, publicul a „decriptat” cum a înţeles clădirile reprezentate simbolic în imagine, mai ales o anumită zonă. Unii au văzut-o ca pe o „moschee”. Alţii au dat alte conotaţii mai puţin ortodoxe graficii.

Publicitate

Paginademedia.ro a cules câteva exemple de logo-uri neinspirate. Unele mai există încă, precum vesela antenă parabolică de la firma poloneză Mont-Blanc.

GALERIA FOTO este grăitoare:

  • Compania poloneză Mont-Sat încă are acest logo pe site
  •  Ce vedeţi? Bustul unei femei sau un cuplu dansând?
  •  Logo-ul British Office of Government promo, pe orizontală şi pe verticală. A fost modificat ulterior
  • Logo folosit de o mică brutărie din Grecia
  • Un ONG din Virginia pentru familiile sărace – Arlington Pediatric Center – a lansat logo-ul, după care l-a retras, în urma reacţiilor publice
  •  Logo-ul a fost folosit de compania farmaceutică japoneză Kudawara
  •  O literă A stilizată a fost folosită în 1991 de compania italiană de haine
  • În 1974, AIGA – Asociaţie pentru design, a premiat logoul unei confesiuni catolice. După scandalurile din interiorul bisericii, logoul putea se putea interpreta
  • Institutul pentru Studii Orientale de la Universitatea braziliană Santa Catarina a desenat un templu japonez în răsărit de soare. Asta a fost intenţia. În 2005, după semnalele primite, a fost schimbat
  • Megaflicks ar trebui să citiţi

Surse:

  • The Independent
  • The Telegraph
  • Businessinsider.com
  • Digitalsynopsis.com
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus