Skip to main content

AUDIENŢE. Insula iubirii, lider pe publicul comercial. Locul trei la oraşe şi în toată ţara

 
AUDIENŢE. Insula iubirii, lider pe publicul comercial. Locul trei la oraşe şi în toată ţara

S-au iubit până au devenit lideri pe comercial. Antena 1 a avut primul loc în audienţe, pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, cu reality show-ul Insula iubirii. La oraşe şi la nivel naţional, postul a fost pe trei, după Kanal D şi Pro TV.

Publicitate

Interesantă este proporţia de telespectatori tineri, în cazul emisiunii de pe Antena 1. Din 675.000, media de telespectatori la nivel naţional, aproape jumătate erau tineri cu vârste între 18 şi 49 de ani, de la oraşe. Pe de altă parte, în cazul Kanal D, la o medie de 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară, 233.000 erau din publicul comercial, cel de care sunt interesate, în general, companiile care cumpără publicitate.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni seara, pe intervalul reality show-ului de pe Antena 1:

NAŢIONAL. Kanal D a dominat la nivel naţional, pe intervalul Insula iubirii, cu serialul turcesc Dragoste infinită şi prima oră din WowBiz. Postul turcesc a avut o medie de 1,3 milioane de privitori la nivelul întregii ţări. Pro TV a avut poziţia a doua, la distanţă, cu 820.000, media. Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de 675.000 de telespectatori în fiecare minut de difuzare.

URBAN. Kanal D a avut şi oraşele în cele peste trei ore de Insula iubirii, cu o medie de 668.000 de telespectatori. Pro TV a fost al doilea, iar Antena 1 pe trei, la mică distanţă, cu o medie de 430.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Antena 1 a condus pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Postul a avut o medie de 300.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV a fost pe doi cu o medie de aproape 270.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.304.000 7.2 20.2
2 Pro TV 821.000 4.6 12.7
3 Antena 1 675.000 3.8 10.5
4 Antena 3 352.000 2 5.5
5 Prima TV 347.000 1.9 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 668.000 6.9 18.6
2 Pro TV 485.000 5 13.5
3 Antena 1 431.000 4.4 12
4 Antena 3 251.000 2.6 7
5 Romania TV 174.000 1.8 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 12 iunie, pe intervalul Insula iubirii (20.30 - 23.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 302.000 6.7 21.2
2 Pro TV 268.000 5.9 18.8
3 Kanal D 233.000 5.1 16.3
4 Prima TV 72.000 1.6 5.1
5 Digi 24 42.000 0.9 2.9
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    @ mile : încetează obsedatule. Caută audientele. Nici nu am pomenit de Protv, dar tu probabil vezi lucruri.
  • mile mile
    f , inceteaza cu lauda pro tv , rar era lider in sezoanele trecute
  • F F
    @ mile : iată cum și sezonul trecut insula era peste protv

    https://www.paginademedia.ro/2017/05/audiente-insula-iubirii-15-mai

    Deci renunța la obsesiile astea legate de Antena. Știu ca doar o zi pe săptămână mai poți sa scoți capul din vizuina dar sa te iei așa degeaba de oameni doar ca sa te poți certa cu cineva in acea zi e prea mult. Încearcă ți norocul cu altcineva. Eu știu despre ce vorbesc.
  • mile mile
    f, aberezi fara numar , pana acum pro tv era peste insula in sezoanele trecute , asta iti spun , consumul de tv e mic vara , dar chiar si asa e un succes in comparatie cu supravietuitorul, a fost buna mutarea emisiunii din ziua de duminica , atunci era sub film , acum nu se mai intampla invidiosule
  • F F
    @ mile : nu au fost lideri cu fiecare ediție. Din cate imi amintesc, sezonul trecut faceau mai mult pe comercialm Vorbeam oricum de emisiune. Concurenții nu le oferă ce vor, iar montajul pare inferior sezoanelor trecute.
  • mile mile
    f, de ce te ingrijorezi , este cel mai bun sezon , lideri cu fiecare editie
  • F F
    Sezonul ăsta este mai slab. De aici și diferențele astea modeste. Cred ca prinde primul loc prin lungirea asta exagerata. Nu le mai ajung nici 3 ore.
  • andrei-constantin andrei-constantin
    topul lunii mai al divertismentului nu il postati ?
  • marian marian
    Nu stiu de ce urmaresc asa ceva cred ca le lipseste o doaga sa urmaresti serialele astea proaste , fffffffoarte mediocre , dor fiecare cu doctorului lui in afara de aceste mizeri canalul nu are nimic important .
  • geo geo
    Pro TV a fost prins pe picior greșit și nu a avut nimic pregătit - nici măcar filme bune pe care să le redifuzeze - ca să bată Insula Iubirii. Trebuie să recunoaștem, Insula e pe primul loc, doar pe comercial, dar cifrele sunt destul de modeste.

Trimite un comentariu

sus