Skip to main content

Vârfurile în Ziua Moţiunii: Antena 3 şi RTV, cifre mari la votul de la prânz. Realitatea TV, Digi şi B1, audienţe mai bune seara

 
Vârfurile în Ziua Moţiunii: Antena 3 şi RTV, cifre mari la votul de la prânz. Realitatea TV, Digi şi B1, audienţe mai bune seara

Care au fost momentele de vârf în audienţa posturile de ştiri în Ziua Moţiunii de cenzură?

Publicitate

Datele de audienţă arată un comportament de consum diferit pe staţiile TV de ştiri.

Antena 3 şi România TV au stat mai bine pe tipul de consum de „Breaking News”. Ambele posturi au avut cele mai bune sferturi de oră la prânz, când se vota moţiunea.

La România TV, vârfurile au fost toate la prânz. Antena 3 a avut şi seara cifre apropiate de vârfurile de la prânz.

Situaţie diferită la celelalte trei posturi TV: Realitatea TV a avut cel mai bun sfert de oră seara, dar a mai avut vârfuri şi la prânz.

Digi 24 şi B1 TV au avut însă vârfurile zilei seara, în timpul dezbaterilor.

Vârfurile comerciale sunt interesante: Digi 24 a avut cele mai mari cifre de vârf pe acest target (peste Antena 3 şi România TV)

Detalii, în continuare:

Antena 3: Cel mai bun sfert de oră al postului Intact, la nivel naţional, a fost la prânz. La oraşe, vârful a fost la emisiunea lui Mihai Gâdea. Aproape 700.000 de români se uitau la Antena 3 între 13.30 şi 13.45. În topul celor mai bune sferturi de oră ale postului Intact, cu medii de 500.000-600.000, intră, împărţite, atât intervale de seară, dar şi de la prânz.

România TV: Consum de Breaking News. Primele 11 cele mai bune sferturi de oră ale canalului au fost la prânz. Vârful: aproape 400.000 media naţională între 12.15-12.30. De la ora 11.15 şi până la 14.30, media staţiei, la nivelul întregii ţări, a fost între 350.000 şi aproape 400.000 de telespectatori.

B1 TV: Cel mai bun interval al staţiei a fost 20.00-20.30, cu peste 180.000 de români pe post. În jurul prânzului, la B1 se uitau cam 150.000 de români.

Realitatea TV: Dezbaterea de seară a adus vârful Realitatea TV. O medie de 280.000 de români la 22.30. O cifră apropiată şi la prânz, aproape de ora 13.00.

Digi 24. Vârful de audienţă al postului, la nivelul întregii ţări, a fost seara: aproximativ 250.000 de români s-au uitat în fiecare minut la postul RCS în fiecare sfert de oră din intervalul orar 22.30-23.15, cu audienţe de aproape 200.000 de români şi până la 23.30.

Cele mai bune sferturi de oră în Ziua Moţiunii, pe posturile de ştiri, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Sfert de ora Numar persoane
Antena 3 13.30-13.45 688.000
Romania TV 12.15-12.30 390.000
Realitatea TV 22.30-22.45 278.000
Digi 24 22.30-22.45 250.000
B1 TV 20.15-20.30 180.000

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Cele mai bune sferturi de oră în Ziua Moţiunii, pe posturile de ştiri, la nivel URBAN:

URBAN Sfert de ora Numar persoane
Antena 3 21.30-21.45 434.000
Romania TV 16.30-16.45 222.000
Digi 24 23.00-23.15 195.000
Realitatea TV 12.45-13.00 189.000
B1 20.15-20.30 132.000

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Cele mai bune sferturi de oră în Ziua Moţiunii, pe posturile de ştiri, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Sfert de ora Numar persoane
Digi 24 22.3--22.45 76.000
Antena 3 21.30-21.45 72.000
Realitatea TV 22.00-22.15 56.000
Romania TV 00.30-00.45 38.000
B1 20.30-20.45 30.000

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus