Skip to main content

O companie Sony a preluat Httpool. Ce spune şeful operaţiunilor din România

 
O companie Sony a preluat Httpool. Ce spune şeful operaţiunilor din România

TRANZACŢIE. IMS Internet Media Services (IMS), subsidiară a Sony Pictures Television Network, a cumpărat pachetul majoritar de acţiuni al Httpool, reţea internaţională de publicitate online, cu prezenţă în Europa Centrală şi de Est şi Asia.

Publicitate

IMS este o companie de vânzări de publicitate online şi media-buying cu operaţiuni în America Latină.

Httpool este pe piaţa românească din 2008, iar în 2011, a cumpărat şi regia de publicitate Splendid Interactive (deţinută, la vremea respectivă, de Radu Budeş şi Cătălin Săndulache. Între timp, au ieşit din acţionariat). Se ocupă, printre altele, de publicitatea pe canalele digitale a companiei Vodafone şi reprezintă în România Twitter şi Linkedin. Printre clienţii din România mai sunt site-urile wetransfer şi Cartoon Network.

Bianca Vlaston, Country Manager Httpool România:

"Parteneriatul cu IMS va conduce la îmbunătăţirea ofertei, la un schimb de bune practici şi soluţii internaţionale, o susţinere mai solidă şi un grad mai ridicat de inovare, de pe urma cărora vor beneficia toţi partenerii noştri internaţionali şi locali.

În etapa următoare, Httpool urmează să lanseze academii digitale în jurul principalelor platforme pe care le reprezintă: Twitter, LinkedIn, Spotify şi tehnologia proprie AdPlatform."

“Pe lângă aceasta, IMS a dezvoltat o platformă educativă extinsă destinată agenţiilor şi clienţilor de publicitate, pe care Httpool o va lansa şi în ariile sale geografice”, a mai spus Bianca Vlaston.

Cine sunt Httpool şi IMS

În noua formulă, compania (IMS + Httpool) ar deservi peste 6.000 de agenţii şi branduri în întreaga lume, ar reprezenta Twitter, LinkedIn, Spotify şi alţi peste 5.000 de publisheri globali şi locali în mai mult de 30 de ţări din America Latina, Europa Centrală şi de Est şi din Asia.

Internet Media Services:

Cu sediul central în Miami, IMS are birouri şi în Brazilia, Mexic, Argentina, Columbia, Chile, Panama, Peru, Ecuador şi Uruguay.

Httpool:

Cele 19 birouri ale Httpool includ India, Hong Kong, Austria, Bulgaria, Cehia, Croaţia, Grecia, Ungaria, Kosovo, Macedonia, Polonia, România, Serbia, Slovenia, Estonia, Letonia, Lituania, Ucraina şi Rusia.

Bianca Vlaston, declaraţiile integral:

Cât de important este acest parteneriat pe plan internaţional?

Bianca Vlaston: Fuziunea acestor două grupuri are o mare însemnătate, întrucât dă naştere uneia dintre cele mai mari companii de comunicaţii digitale şi marketing din lume. De fapt, IMS şi Httpool derulează împreună mai mult de 25.000 de campanii anuale de publicitate şi reprezintă în exclusivitate Twitter, LinkedIn, Spotify, Snapchat şi alţi peste 5.000 de distribuitori globali şi locali de conţinut din 30 de ţări din America Latină, Europa Centrală şi de Est şi regiunea Asia-Pacific.

Care sunt beneficiile pentru piaţa locală?

Regiunea ECE depăşeşte cu mult cele mai dezvoltate pieţe digitale, iar ţara noastră se află pe locul 54 din 63 tari analizate din punctul de vedere al competitivităţii digitale (Conform raportului IMD World Digital Competitivness Ranking 2017).

Există trei componente principale care influenţează acest clasament: 1) cunoştinţele 2) tehnologia şi 3) gradul de pregătire pentru viitor.

Grupul nostru extins va permite adoptarea aceloraşi soluţii şi bune practici şi acelaşi nivel de acces pentru companiile locale, ajutându-i pe exportatori să pătrundă pe pieţele internaţionale. În etapa următoare, Httpool urmează să lanseze academii digitale în jurul principalelor platforme pe care le reprezintă: Twitter, LinkedIn, Spotify şi tehnologia proprie AdPlatform.

În fine, putem susţine agilitate afacerilor şi integrarea informatică prin educaţie şi îmbunătăţiri constante aduse ecosistemelor digitale. Astfel, Sony şi Httpool se angajează să investească în permanenţă în aceste domenii.

Parteneriatul cu IMS va conduce la îmbunătăţirea ofertei, la un schimb de bune practici şi soluţii internaţionale, o susţinere mai solidă şi un grad mai ridicat de inovare, de pe urma cărora vor beneficia toţi partenerii noştri internaţionali şi locali.

În plus, IMS cooperează strâns deja cu alţi distribuitori de conţinut majori din America Latină şi ne aşteptăm ca aceste parteneriate să se extindă pe pieţele din regiunile ECE, Germania-Austria-Elveţia şi Asia.

Pe lângă aceasta, IMS a dezvoltat o platformă educativă extinsă destinată agenţiilor şi clienţilor de publicitate, pe care Httpool o va lansa şi în ariile sale geografice. De asemenea, ca grup, vom putea oferi şi derula campanii cu adevărat globale, în peste 65 de ţări, dacă includem şi partenerii noştri favoriţi.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus