Skip to main content

PROGRAMATIC. Mediafax, sistem de vânzare dezvoltat de ThinkDigital. Patru targeturi. Preţuri premium

 
PROGRAMATIC. Mediafax, sistem de vânzare dezvoltat de ThinkDigital. Patru targeturi. Preţuri premium

Începând de azi, agenţiile de media si clienţii importanţi interesaţi pot cumpăra spaţii publicitare în sistem programatic automatizat (programmatic advertising) la nivelul reţelei Mediafax, prin intermediul ThinkDigital, care a creat un nou produs: Mediafax Aundieces.

Publicitate

Preţurile sunt premium, fără formate intruzive, iar pentru început sunt disponibile patru audienţe, anunţă compania reprezentată de Dragoş Stanca.

Detalii, în continuare:

Cele 4 audienţe disponibile în prima fază a proiectului sunt:

C-Level Executives - manageri de top, atât bărbaţi cât si femei

HiTech Enthuziasts - public preponderent masculin, pasionat de gadgeturi, IT si ultimele tehnologii

Sophisticated Women - femei interesate în produse de lux si dispuse la investiţii semnificative în fashion, beauty, travel

Sports & Betting Fans - care adună un public preponderent masculin, pasionat de sport si pariuri sportive

Audienţele au fost create folosind tehnologia AppNexus, unul dintre liderii globali în domeniu, luând în considerare date culese în ultimele 6 luni din cele aproape 10,4 milioane de browsere unice care vizitează lunar, conform SATI, reţeaua premium a grupului Mediafax (care cuprinde titluri precum ZF.ro, ZFCorporate.ro, BusinessMagazin.ro, Mediafax.ro, ProSport.ro, Gandul.info, CSID.ro, go4it.ro, One.ro, ProMotor.ro, Descopera.ro si alte produse B2B si B2C).

Cristina Cucuiu, director general al ThinkDigital România:

„Mediafax Audiences se va poziţiona în zona premium, campaniile pe care le oferim aici având un preţ mai ridicat decât display-ul clasic. Achiziţia se va putea face atât automatizat, prin DSP-urile agenţiilor, cât si pe bază de comandă, dacă un anumit client sau agenţie nu dispune încă de tehnologia necesară”.

Dragos Stanca, reprezentant local al grupului ThinkDigital Group:

„După ce am deschis acum 4 ani piaţa locală de programmatic advertising prin Project Agora, ca o alternativă regională la oferta companiilor globale Google si Facebook, e timpul să oferim experienţa noastră si altor publisheri locali semnificativ, dornici să îsi diversifice sursele de venit folosind cele mai noi trenduri si tehnologii din domeniu”.

Produsul a fost dezvoltat de ThinkDigital România în parteneriat cu TailWind. ThinkDigital este, de altfel, reprezentantul exclusiv de vânzări online al Mediafax Group.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus