Skip to main content

AUDIENŢE. Sporting - FCSB, peste 2,3 milioane de telespectatori. Antena 1, depăşită de România TV, la nivel naţional

 
Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

Partida Sporting Lisabona - FCSB (fosta Steaua) din play-off-ul Champions League a pus Pro TV în poziţia de lider detaşat, marţi seara. Meciul încheiat 0-0 a avut un vârf de audienţă de 2,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de marţi, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB:

NAŢIONAL. 2,2 milioane de români au urmărit în medie, în fiecare minut, partida din play-off-ul Champions League. Pro TV a avut cifre mai mult decât duble faţă de postul clasat pe locul al doilea, Kanal D. Antena 1 a fost pe patru, depăşită de România TV.

Vârful de audienţă la nivel naţional pentru partida Sporting Lisabona - FCSB a fost la 22.20, când pe Pro TV erau 2,5 milioane de privitori.

URBAN. Pro TV a dominat detaşat şi pe publicul de la oraşe, cu o medie de 1,3 milioane de privitori pe intervalul meciului, 21.45 - 23.40. Locul doi pentru Kanal D, cu 488.000, media, în timp ce Antena 1 a fost pe trei cu cifre de patru ori mai mici decât Pro TV. Antena 1 a avut pe interval ediţia a doua a emisiunii Aventură de 4 stele, emisiune filmată în Grecia şi produsă de Mona Segall. De la 23.00, Antena 1 a avut un film de comedie, Tipi simpatici. Kanal D a avut marţi seara, pe intervalul meciului, serialul Bahar: viaţă furată, urmat de reluarea emisiunii Vrei să fii milionar.

COMERCIAL. Sporting - FCSB a avut, pe publicul urban cu vârste între 18 şi 49 de ani, o medie de 650.000 de persoane, de trei ori mai mulţi faţă de locul secund, ocupat de Antena 1.

Audienţa posturilor TV marţi, 15 august, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB (21.45 - 23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.233.000 12.4 31.7
2 Kanal D 919.000 5.1 13.1
3 Romania TV 586.000 3.3 8.3
4 Antena 1 552.000 3.1 7.8
5 Antena 3 235.000 1.3 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 15 august, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB (21.45 - 23.40), în mediul URBAN:
URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.364.000 14.0 34.9
2 Kanal D 488.000 5.0 12.5
3 Antena 1 306.000 3.1 7.8
4 Romania TV 277.000 2.8 7.1
5 Antena 3 166.000 1.7 4.2
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 15 august, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB (21.45 - 23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 649.000 14.3 40.7
2 Antena 1 183.000 4.0 11.5
3 Kanal D 162.000 3.6 10.1
4 Romania TV 48.000 1.1 3.0
5 National TV 34.000 0.8 2.2

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iuli Iuli
    @Mihai Florin (Expertul), ai uitat sa mentionezi ca aceasta producatoare a facut ca MasterChef sa dispara din Romania.

    @Mile, audienta pe Comercial e mica pentru Antena, aproape e batuta de Kanal.
  • mile mile
    f, cei care se uita la emisiune cred ca sunt mai importanti pt publicitari decat alte mizerii, vad ca e plina de publicitate , depasind cele 12 minute legale , nu mai abera aiurea, supravietuitorul a fost scod din grila la fel pt ca marea masa a populatiei prefera mizerii , important e sa se investeasca , ca altfel e jale
  • F F
    @ mile : daca tu vrei circ nu înseamnă ca romanii vor. Nu a avut concurenta circ, deci dacă era cel puțin ok se vedea. Îmi amintește de o emisiune cu vedete de acum vreo doi ani de la Protv care a fost scoasă din prime time. Doar pentru ca e vara, nu înseamnă ca emisiunile slabe sunt bune sau de prime time.
  • mile mile
    are familia voiculescu multi bani, ce sa coste , a costat normal
  • Doru Doru
    Da, "mile". Dar oare care a costat mai mult ? Emisiunea sau serialul ?
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    Dar ce se intampla? Aventura cu 4 stele, un show produs de asa zisa mare producatoare , rupe audientele :) Dupa Iadul bucatarilor, Dansez printre stele, Ham Talent, Bravo Romania, Za za Sing si acum, Aventura cu 4 stele e inca un esec pentru Mona dupa despartirea de ProTV. Se pare ca e greu fara banii si brandul ProTV!
  • mile mile
    iuli, e peste kanal d la comercial , deci peste bahar , babe nu prea conteaza
  • AGG AGG
    Meciul a fost transmis si de Dolce Sport
  • Lucian Lucian
    Ai lu' Voiculescu n-au invatat in atatia ani de zile ca vara n-ai cum sa faci rating bun...n-ai de ce sa bagi banii in niste productii mediocre.
  • mile mile
    pagina de media , la comercial conteaza, si a mers bine avand in vedere ca grecia s-a terminat la 23, emisiunea e foarte buna , decenta , dar romanii vor circ
  • Iuli Iuli
    Aventura spre locul 3-4 pentru Antena

Trimite un comentariu

sus