Skip to main content

(P) PREMIERĂ la Maratonul Olteniei. Melodie după bătăile inimii lui Carmen Brumă şi a câtorva sportivi. Cum sună?

 
(P) PREMIERĂ la Maratonul Olteniei. Melodie după bătăile inimii lui Carmen Brumă şi a câtorva sportivi. Cum sună?

(P) Premieră pentru o competiţie sportivă. Melodia oficiala a Maratonului Olteniei a fost inspirata de ritmul cardiac al câtorva dintre sportivii participanţi. Printre ei, Carmen Brumă.

Publicitate

Cum s-a realizat şi cine sunt, în continuare.

Carmen Brumă a purtat o brăţară de monitorizare a pulsului în turul de recunoştere. La fel alţi câţiva ciclişti: bloggerii Roxana Lupu (adrenallina.ro) şi Emilian Nedelcu (biciclistul.ro) şi CEO-ul grupului CEZ în România, Martin Zmelik.

Cei patru au parcurs un traseu de 33 de kilometri cu diferente mari de nivel si cu zone dificile din punct de vedere tehnic, traversand padurea de langa Ramnicu Valcea.

Datele colectate de pe aceste dispozitive au fost descarcate si analizate de artistii Raul Kusak si Electric Brother, care au creat, pe baza lor soundtrack-ul oficial al Maratonului Olteniei.

Cum sună?

Tema muzicală compusă pe baza pulsului realizatoarei TV Carmen Brumă şi a sportivilor de la Maratonul Olteniei:

Compozitorii explică procesul.

Raul Kusak, creatorul compozitiei muzicale:

„La finalul turei de recunoastere, am extras din bratari toate informatiile referitoare la ritmul si pulsul inimii, in raport cu cele patru zone diferite de efort de pe traseu. Sunetele inregistrate au fost analizate in detaliu si, ulterior, «traduse» in beat-ul liniei melodice.

Mai exact, am facut o medie a informatiilor colectate de pe cele patru bratari pentru fiecare zona, iar rezultatul a fost o valoare medie de 130 batai pe minut (BPM).

Pornind de la aceasta valoare am construit logica ritmica a intregii lucrari muzicale.

Pe toata durata soundtrack-ului se poate auzi un beep, care puncteaza media generala de efort depus pe traseu si care devine mai accelerat sau, dimpotriva, mai lent in functie de dificultatea suprafetei de deplasare. Inclusiv sunetele au fost alese pentru a reflecta, intr-un mod cat mai relevant, efortul fizic pe care l-au depus «inimile vedete» ale melodiei Maratonului Olteniei”.

La realizarea acesteia a contribuit si Electric Brother, care a asigurat producţia muzicala.

FOTO. Carmen Brumă, la Maratonul Olteniei:

Alina Damaschin, Head of Brand PR & Creative Leader Rogalski Damaschin PR:

„Maratonul Olteniei este in primul rand un eveniment despre sport, comunitate si natura, un proiect pe care l-am imbratisat in fiecare an cu multa grija pentru fiecare detaliu si respect pentru efortul depus de toti participantii. Exista multe lucruri unice legate de Maratonul Oltenei – sportivi veniti din toata tara si chiar si din cateva alte tari europene, traseul absolut deosebit, legatura speciala cu comunitatea gazda din Valcea, dar exista si o vibratie comuna a tuturor celor implicati care se simte in cele doua zile de competitie anuala.

Anul acesta am vrut sa cream un context prin care sa transmitem si publicului larg aceasta stare de spirit a inimilor care bat impreuna in ritm de maraton. Asa s-a nascut aceasta melodie, care urmareste fidel evolutia ritmului inimii unor sportivi pe traseul Maratonului Olteniei”.

Participantii la Maratonul Olteniei devin sustinatori ai Centrului de Transfuzii Sanguine din Ramnicu Valcea

In cadrul Maratonului Olteniei 2017, sportivii au ocazia sa transforme cursele la care participa in sanse la viata prin sustinerea Centrului de Transfuzii Sanguine Valcea. Persoanele care doresc sa sprijine cauza sociala a evenimentului pot face o donatie accesand website-ul www.maratonulolteniei.ro.

La finalul maratonului, contravaloarea taxelor si cea a donatiilor individuale, alaturi de cea a companiei CEZ Romania, sunt direcţionate integral catre dotarea cu echipamente medicale performante a CTS Valcea.

„An de an, Maratonul Olteniei a sustinut, prin fondurile colectate si dublate de CEZ Romania, nevoi locale stringente legate de sanatate si educatie. De-a lungul celor 5 editii de Maraton, am achizitionat echipamente medicale necesare nou nascutilor si copiilor, am asigurat echipament sportiv pentru scolari si am sustinut financiar elevi provenind din familii defavorizate.

Comunitatea din Valcea ramane o prioritate pentru noi. De aceea, in editia 2017 a Maratonului facem inca un pas inainte in parteneriatul nostru local si incurajam donarea de sange si sustinerea Centrului Local de Transfuzii Sanguine Valcea. Soundtrack-ul oficial este una dintre formele prin care speram ca ritmul inimilor noastre sa intre in rezonanta cu inimile participantilor si sustinatorilor ai Maratonului Olteniei si sa ii convinga sa fim impreuna un sprijin real pentru CTS Valcea”, a declarat Martin Zmelik.

Alergatorii si biciclistii doritori se pot inscrie la cursele de Trail Running si MTB Cross-country ale Maratonului Oltenei, desfasurate pe 26-27 august, la Ramnicu Valcea, pe www.maratonulolteniei.ro.

Editia a V-a a Maratonului Olteniei powered by CEZ Romania s-a desfăşurat pe 7 iunie 2017.

Despre Grupul CEZ in Romania

Grupul CEZ este prezent pe piata romaneasca inca din anul 2005, odata cu preluarea companiei de distributie Electrica Oltenia SA care, dupa procesul de transformare, asigura alimentarea cu energie electrica a sapte judete: Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea si Teleorman.

Afacerile Grupului CEZ in Romania sunt reprezentate de cele 8 companii – Distributie Oltenia, CEZ Romania, CEZ Vanzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development si TMK Hydroenergy Power.

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • canarus canarus
    in media exista 2 persoane la care nu am vazut niciodata un zambet natural - Corina Danila si Carmen Bruma.
  • Ana Manole Ana Manole
    Orice decolteu este mai mult exibitionism decat alaptatul. Nu este normal sa fie revoltator alaptatul, indiferent de motivatii. Ce-ar fi sa nu reactionezi in nici un fel?
  • andipanda andipanda
    Uite ca nu sunt femeie frustrata si consider alaptatul in public un exhibitionism ieftin.A reusit ce si-a propus,sa faca ceva valuri in jurul ei.S-o ia pe alta creatoare de valuri,Bruma si sa se duca.
  • Ana Manole Ana Manole
    Sper sa scrieti si despre campania Cristinei Siscanu Ionescu despre alaptarea in public. Este incredibil cate reactii negative poate avea (mai ales din partea femeilor), in conditiile nicio alta forma de nuditate nu este criticata la fel. Multe femei frustrate ca nu pot avea copii sau ca nu pot alapta.

Trimite un comentariu

sus