Skip to main content

AUDIENŢE. România, Jos pălăria! Jos şi ratingul. Emisiunea de pe Pro TV, depăşită de Antena 1

 
AUDIENŢE. România, Jos pălăria! Jos şi ratingul. Emisiunea de pe Pro TV, depăşită de Antena 1

AUDIENŢE. Cum a debutat pe Pro TV show-ul România, Jos pălăria, prezentat de Florin Busuioc?

Publicitate

Cu noua emisiune, Pro TV a fost pe locul al doilea şi la oraşe, dar şi pe publicul comercial. Doar la nivel naţional a fost pe primul loc, însă la mică diferenţă în faţa Antenei 1.

Interesantă este evoluţia audienţei de pe Pro TV aseară: în jos. Cu România, Jos pălăria! Pro TV a pierdut jumătate din audienţa pe care o avea înainte de show, cu Las Fierbinţi. De exemplu, dacă pe intervalul Las Fierbinţi erau peste două milioane de români la Pro TV, la România, Jos Pălăria au rămas cu un milion mai puţini. Cifre la jumătate faţă de serialul de comedie au fost şi la oraşe.

Primii invitaţi de la România, Jos pălăria! au fost chiar actorii din Las Fierbinţi.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa primei ediţii România, Jos pălăria (21.35-23.40):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, emisiunea cu Busu prezentator a avut 1,08 milioane de telespectatori pe minut, cu puţin peste 20.000 în faţa Antenei 1 (post unde s-a intersectat, în mare parte, cu Chefi la cuţite). Pe intervalul anterior, cu Las Fierbinţi în grilă, Pro TV avea audienţe duble: peste două milioane.

URBAN. La oraşe, Pro TV a fost pe locul al doilea: o medie de 550.000 de telespectatori, cu 100.000 mai puţini decât a avut Antena 1 pe interval. Şi aici, Pro TV a pierdut jumătate din audienţa pe care o avea cu Las Fierbinţi.

COMERCIAL. Locul doi şi pe publicul comercial pentru Pro TV, cu România, Jos pălăria! O medie de 315.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Pro TV, faţă de aproape 380.000, câţi se uitau la Antena 1.

Audienţa posturilor TV marţi, 19 septembrie, pe intervalul România, Jos Pălăria (21.35 - 23.40), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.076.000 6 17
2 Antena 1 1.052.000 5.8 16.6
3 Kanal D 763.000 4.2 12
4 Romania TV 312.000 1.7 4.9
5 Antena 3 294.000 1.6 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 19 septembrie, pe intervalul România, Jos Pălăria (21.35 - 23.40), în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 646.000 6.6 17.7
2 Pro TV 546.000 5.6 15
3 Kanal D 413.000 4.2 11.3
4 Antena 3 212.000 2.2 5.8
5 Romania TV 194.000 2 5.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 19 septembrie, pe intervalul România, Jos Pălăria (21.35 - 23.40), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 377.000 8.3 25.7
2 Pro TV 315.000 7 21.4
3 Kanal D 113.000 2.5 7.7
4 Prima TV 39.000 0.9 2.7
5 DigiSport 1 37.000 0.8 2.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

GALERIE FOTO. Prima ediţie România, Jos pălăria! în imagini

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Liliana Liliana
    Îmi permit o remarca; daca emisiunea se numește România, jos pălăria, atunci de ce nu nu spunem BUTON, nu buzzer??
  • Ciprian Ciprian
    Mulțumesc frumos pentru audiențe.
  • Mihail Mihail
    Atletico Textila a fost o idee buna de serial, dar a avut un scenariu slab, mai ales in sezonul 3.
  • Dan Dan
    "Jos pălăria" a scos audiențe neașteptat de bune pentru un format nou. Daca vor reuși să mențină emisiunea la același nivel, au șanse să bată chefii peste câteva săptămâni.

    "Las fierbinți" a avut audiente neimpresionante in primele sezoane, chiar dacă umorul era de calitate superioară față de ceea ce e acum. Secretul a fost constanța și personajele bine construite.
  • anonim anonim
    nu e cine stie ce romania jos palaria dar banuiesc ca florin busuioc s-a plictisit sa prezinte vremea an de an si a decis sa o faca o schimbare sa prezinte el in continuare vremea dar sa si prezinte emisiunea asta bine el putea sa renunte la vremea sa ii lase pe manjii dracii astia tineri pai da nu florin busuioc e *** de acum spune numai tampenii varsta e de vina nu stie sa se mai exprime cum trebuie se balbaie nu isi calculeaza masoara cuvintele asa ca sa ii lase pe astia tineri oricum mie imi pare rau de faptul ca atletico textila nu va mai fi anul acesta dar asta este bine ca au ramas las fierbinti sau ai nostri mai degraba in locul la ai nostri schimbam si bagam in continuare atletico textila daca eram in locul celor de la pro tv dar na le e frica de audiente sa nu le piarda cu noul format cu care nu vor sa riste nimic oricum de florin busuioc nu imi place deloc si il urasc de ceva ani nu de acum de cand era el tanar
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    @Geo, Tu crezi ca n-au incercat? ProTV a incercat cu Atletico Textila si Ai nostri, dar e foarte greu pentru un nou serial sa se apropie de succesul Las Fierbinti. Cred ca ar functiona un serial facut de producatorii Las Fierbinti, dar cu actiunea plasata undeva pe langa Vaslui. Era imposibil ca Romania jos palaria" sa performeze, avand in vedere ca a fost programat la bataie cu cel mai urmarit show de la concurenta.
  • Doru Doru
    Era si normal. Dupa "Las Fierbinti", am mutat pe "Antena 1".
  • geo geo
    Chiar nu îi înțeleg pe cei din conducerea Pro TV...chiar nu au găsit, în ultimii ani, un format nou de serial popular de succes pe care să îl producă pe puțini bani și cu care să reușească audiențe apropiate ca a celor de la Las Fierbinți ?

Trimite un comentariu

sus