Skip to main content

AUDIENŢE. The Wall versus Las Fierbinţi. Românii au ales comedia. The Wall creşte uşor faţă de prima ediţie

 
AUDIENŢE. The Wall versus Las Fierbinţi. Românii au ales comedia. The Wall creşte uşor faţă de prima ediţie

AUDIENŢE. Seara de joi a fost a Pro TV. Românii au ales comedia. Cele două seriale ale Pro TV au pus postul pe primul loc în audienţe. The Wall - Marele zid a avut cifre peste prima ediţie, dar se menţine la distanţă de lider.

Publicitate

De notat că, spre deosebire de prima ediţie, The Wall nu a avut niciun calup de publicitate în interiorul emisiunii. De regulă, audienţa TV scade în timpul pauzei publicitare, iar difuzarea continuă a programului are o medie mai bună în cazul în care nu este „spartă” de reclame.

Paginademedia.ro prezintă audienţele de joi, pe intervalul Las Fierbinţi - The Wall şi Ai noştri:

The Wall vs Las Fierbinţi.

NAŢIONAL. Serialul de comedie de pe Pro TV a fost programat de la 20.00 pentru a face loc meciului de Europa League, dintre FCSB şi Viktoria Plzen. Las Fierbinţi a avut o medie de 1,6 milioane de privitor, la nivel naţional, sub primul episod, de marţi, când a avut peste 2,1 milioane de privitori din toată ţara (cifrele, AICI).

Locul al doilea, pe intervalul Las Fierbinţi, a fost al Antenei 1, cu game show-ul The Wall - Marele Zid. Emisiunea produsă de Mona Segall s-a apopiat de milionul de telespectatori, media la nivel naţional. Faţă de prima ediţie The Wall, Antena 1 a câştigat 200.000 de privitori (cifrele primei ediţii, AICI).

Kanal D a fost pe trei, la distanţă de primele două posturi, cu 700.000, media de telespectatori. Naţional TV a urcat pe patru, având un serial indian pe interval.

URBAN. Pro TV a avut şi oraşele, cu peste 870.000 media de telespectatori. pro TV a fost la 300.000 de persoane distanţă de locul al doilea, ocupat de Antena 1, cu The Wall - Marele Zid. Kanal D a fost pe trei, cu cifre încă sub media postului, în prime-time. Şi la oraşe găsim Naţional TV în top cinci, cu o medie de 180.000 de privitori.

COMERCIAL. Las Fierbinţi a adus Pro TV, pe publicul comercial, o medie de peste 400.000 de persoane. The Wall a avut puţin peste 220.000, peste ediţia de debut.

Ai noştri

Schimbare de top pe intervalul celui de-al doilea serial de pe Pro TV, Ai noştri, difuzat de la 21.00, la 22.00. Pro TV a rămas lider pe interval, cu cifre mai mici decât a avut cu Las Fierbinţi. Kanal D a trecut pe doi, la oraşe şi la nivel naţional, în timp ce Antena 1 şi-a menţinut locul secund doar pe publicul comercial.


Audienţa posturilor TV de joi, 14 septembrie, pe intervalul The Wall - Las Fierbinţi, la nivel NAŢIONAL, pe publicul URBAN şi COMERCIAL (20.00 - 21.00):

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.616.000 9.0 22.5
2 Antena 1 974.000 5.4 13.6
3 Kanal D 700.000 3.9 9.7
4 National TV 435.000 2.4 6.0
5 Prima TV 321.000 1.8 4.5

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 877.000 9.0 22.9
2 Antena 1 518.000 5.3 13.5
3 Kanal D 427.000 4.4 11.2
4 National TV 181.000 1.9 4.7
5 Antena 3 171.000 1.8 4.5

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 435.000 9.7 33.2
2 Antena 1 224.000 5.0 17.1
3 Kanal D 122.000 2.7 9.3
4 Prima TV 58.000 1.3 4.4
5 Antena Stars 43.000 0.9 3.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV de joi, 14 septembrie, pe intervalul primului episod Ai noştri de pe Pro TV, la nivel NAŢIONAL, pe publicul URBAN şi COMERCIAL (21.00 - 22.00):

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.362.000 7.6 17.0
2 Kanal D 1.007.000 5.6 12.5
3 Antena 1 660.000 3.7 8.2
4 Antena 3 492.000 2.7 6.1
5 Romania TV 473.000 2.6 5.9
URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 687.000 7.1 15.9
2 Kanal D 574.000 5.9 13.3
3 Antena 1 365.000 3.7 8.4
4 Antena 3 358.000 3.7 8.3
5 Romania TV 211.000 2.2 4.9
COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 391.000 8.7 24.5
2 Antena 1 202.000 4.5 12.6
3 Kanal D 164.000 3.6 10.3
4 Antena Stars 76.000 1.7 4.8
5 Antena 3 68.000 1.5 4.2
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    Au și antenistii o emisiune decenta și dau pe din afară de câtă cultura învață din ea. :)) Îmi este totuși neclar dacă urmăresc emisiunea sau o lauda așa, ca pe toate, ca este la Antena.

    Totuși, după atata timp, sunt uimit ca mai pot sa se bucure de audiente la jumătate. Dar bănuiesc ca acum ca luni și marți nu mai sunt zile sigure, trebuie sa se reobisnuiasca.

    Cat despre las fierbinti, nu știu cum mai este. Pe vremea când îl avea scenarist pe Mimi Branescu era un serial foarte bun. Din păcate unii limitați nu înțeleg genul. Dacă ar exista în România o televiziune care ar reuși sa scoată un Game of thrones, de nu ar fi la Antena, limitatii ăștia ar vorbi doar despre scenele de sex. Partea trista e ca se mai și cred inteligenți.
  • Geo Geo
    @mile:Nu am zis ca tot ce este pe PRO TV este de calitate.Am zis ca ofera programe de calitate,nu ca toate sunt de calitate.Si nu m-am laudat ca sunt destept,antenist care nu stii ce vrea sa zica altcineva decat tine.
  • Stefan Stefan
    nu am nimic impotriva/pro The Wall dar nu mai amestecati lucrurile intre ele. The Wall este cultura generala cat este si Pe Bune. adica deloc!!!
    de ce amestecati cultura generala cu ***-show-ul? cultura generala este reprezentata de cunostintele dobandite, necesare unei persoane in viata de zi cu zi. The Wall sau Pe Bune pot fi emisiuni tip cultura de masa, adica niste cunostinte cu care se ia contact prin asimilare.
    faptul ca este ales Las Fierbinti, un serial turcesc sau un documentar despre marmote nu este semn de ***. de unde imfatuarea ca e incult cine nu se uita la nus' ce emisiune sau ca nu face nus' ce lucru? daca participi la un eveniment de masa inseamna ca esti prost? nu, insa esti un snob cand te lauzi ca te uiti la emisiuni "de calitate".
    sa se uite fiecare la ce vrea si sa nu ii injure pe alti ca nu au aceleasi gusturi.
  • Gabi B Gabi B
    Cum era reclama aia: mile....miele? Ma intreb cand va primi acceptul de la domn "profesor" sa recunoasca suprematia Pro Tv!!!
  • mile mile
    mihai florin, tu ai castigat ceva din incasarile pro tv sau doar te lauzi
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    Aseara, ProTV cu meciul Steaua Viktoria Plzen, a fost urmarit de 1.8 milioane de telespectatori, iar pe targetul comercial a obtinut 12.6 rating si 38.5% market share. Sper sa nu moara mile cand vede asemenea cifre :)
  • mile mile
    geo, care sunt alea de calitate , alea despre sex , o emisiune este buna indiferent la ce post este , crezi ca daca te uiti la pro tv esti destept , nu am vazut cultura la pro tv, eu zic doar ca romanii incep sa vada si lucruri bune si educative , ca la cabral nu putem spune ca are intrebari interesante
  • ss ss
    Audiențe meci?
  • Geo Geo
    @mile:Doar tampenii iti ies pe gura.*** ***.Romanii prefera PRO TV pentru ca este un brand si ofera lucruri de calitate nu ca Antenele pe care le lauzi ca un ***.
  • mile mile
    mihai florin , te oftici sau te obliga cineva sa aperi pro tv
  • Neworld Neworld
    Asta spune multe despre cei ce urmăresc acest serial și nivelul lor de inteligenta ! Probabil le fuge mintea din loc daca pe aceeași telespectatori ii pui sa se uite la o emisiunie de cultura generala! Felicitări pro tv-ului pt publicul limitat care te urmărește!
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    @mile, Scrii doar aberatii! Cifrele Las Fierbinti" sunt asemanatoare cu cele de la debutul de anul trecut, cand serialul a debutat pe 15 septembrie, de la ora 20.00, chiar are o cota de piata usor mai mare pe targetul comercial in 2017.
    Comedia și fotbalul au fost pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor!





    București, 16 septembrie – Aseară, telespectatorii au urmărit startul noilor sezoane Las Fierbinți și Atletico Textila și primul meci al Stelei în Grupele Europa League. Primele episoade ale celor două seriale de comedie, dar și meciul dintre Osmanlispor și Steaua au clasat Pro TV pe prima poziție în clasamentul audiențelor!

    Aventurile din liniștitul Fierbinți au fost lider de audiență pe toate categoriile de public și au fost urmărite, la nivel național, de aproape 1.5 milioane de telespectatori, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:00 - 20:59. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, aventurile fierbințenilor au fost lider de audiență, cu 9.7 puncte de rating și 31.7% share, în timp ce postul de pe locul doi a înregistrat 3.9 puncte de rating și 12.7% share.

    Imediat după, telespectatorii Pro TV au fost martorii unei schimbări în cel de-al doilea sezon Atletico Textila. Venirea lui Bogdan Stelea pe banca antrenorilor a făcut deliciul a aproape 1.3 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:59 - 21:57. Peripețiile echipei de fotbal din Liga a 4-a au cucerit românii, episodul fiind lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Atletico Textila a condus clasamentul audiențelor cu 8.8 puncte de rating și 22.7% share, în timp ce postul de pe locul doi a înregistrat 6.5 puncte de rating și 16.8% share.

    Primul meci al Stelei în Grupele Europa League, disputat împotriva turcilor de la Osmanlispor, s-a încheiat cu o înfrângere. Meciul pierdut cu scorul de 2-0 a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a fost urmărit de aproape 1.6 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 22:07 - 00:00. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, meciul a obținut o audiență medie de 11 puncte de rating și 32.9% share, în timp ce postul de pe locul doi a înregistrat rezultate de două ori mai mici: 5 puncte de rating și 15% share.

    Comedia și fotbalul vin în fiecare joi, numai la Pro TV!
  • Nucu Nucu
    Ce păcat ca scenariul nu mai este semnat de scenaristul Mini B ! Actualul scenariu va duce la scăderea popularității serialului.
  • dan dan
    se muta la ora 14 de saptamana viitoare...si au batut joc de prime time a1 cu ora 20 au pierdut locul 1 cu chefii iar de miercuri pana vineri nu aveau asigurat nici locul2 ...
  • Bile Bile
    Bravo Mile!
    Nu iti mai ajungea stalcirea limbii romane, asa ca ai inventat ziua de 25 de ore! Esti un adevarat "Celentano" al Paginii de Media!:))

Trimite un comentariu

sus