Skip to main content

FOTO. UPC are, din septembrie, o nouă identitate vizuală. Schimbarea va fi la nivel european

 
FOTO. UPC are, din septembrie, o nouă identitate vizuală. Schimbarea va fi la nivel european

Schimbare la UPC. Compania de comunicaţii are un nou logo dar şi un nou slogan „Bucură-te de fiecare moment”.

Publicitate

Cu o grafică mai simplă, colorată şi modernă, campania de identitate vizuală va fi vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă, anunţă reprezentanţii UPC.

„Startul este dat de noua campanie TV HAPPY HOME®, care va rula începând din 4 septembrie şi va continua cu o prezenţă puternică în online, cinematografe, outdoor şi magazinele UPC”, mai spun aceştia.

Campania de repoziţionare a brandului vizează toate ţările din Europa Centrală şi de Est (CEE) în care compania Liberty este prezentă: România, Polonia, Ungaria, Cehia şi Slovacia, construind astfel un brand unitar în întreaga regiune.

„La UPC, inovăm şi investim în permanenţă pentru a-i conecta pe clienţii noştri cu cei dragi şi a le oferi conţinutul preferat. Noua strategie de comunicare şi promisiunea pentru clienţi consolidează poziţia noastră la nivelul pieţei, într-o lume în continuă schimbare în care timpul liber este tot mai limitat – prin produsele şi serviciile noastre de ultimă generaţie le asigurăm clienţilor cea mai bună conexiune de internet, oriunde în casă şi cea mai bună experienţă de divertisment pentru momente memorabile alături de familie şi prieteni. Astfel, prin intermediul promisiunii Happy Home® venim cu o nouă experienţă pentru clienţii noştri. Schimbarea va fi vizibilă în toate punctele de interacţiune cu UPC, în campaniile de comunicare, digital, retail, customer care şi suntem încrezători că ne va aduce mai aproape de clienţii noştri.” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România şi UPC Ungaria.

Noul logo UPC

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cuciureanu Maria Cuciureanu Maria
    Bună. Din păcate serviciile sunt de mai slabă calitate. Pole prindem. Sunt peste o sută de canale, pagubă că nu ești abonat.
  • Diaconescu Dana Angele Diaconescu Dana Angele
    Internetul in Dumbravita Timiș îl plătim degeaba.Nu avem semnal cerut si platit f.slab se prezintă acest upc mai nou vodafone.
  • Gabriela Gabriela
    Eu am crezut ca fuziunea cu vodafon va aduce un plus de calitate. Dar de unde?? Aveti o transmisie tv intermitenta, de mi vine sa reziliez acum contractul, dar nu raspundenti naibii la nr de reclamatii, iar net ul lipseste cu desavarsire. O mizerie de serviciu la care nu vad de ce si au dat mana doua companii. Pe termen lung veti avea doar de pierdut. Piata pute de oferte mai bune si mult mai ieftine. Rusine!!!
  • Mihai Mihai
    Logo mai urat ca precedentul
  • binggle binggle
    urata schimbare...
  • Alexandru Valentin Chisalita Alexandru Valentin Chisalita
    Buna seara
    Apreciez foarte mult compania UPC,si va intreb de ce nu luati exemplu de la akta,sa creați o rețea virtuală de telefonie mobila,in felul asta as renunta la serviciile celor de la orange.
  • gigi gigi
    @SS, buna observatia. S-au dus naibii creativii de pe vremuri. Acum orice ingineras deschide un program de grafica si se apuca de facut logo-uri. Altii isi cumpara o camera foto si se cred fotografi. Unii instaleaza un WordPress si se viseaza ziaristi si formatori de opinie. Iar lista poate continua.
  • SS SS
    Cum dracu se face ca noile logo sunt mai urate ca cele vechi, vezi si pro

Trimite un comentariu

sus