Skip to main content

AUDIENŢE. A fost seara iUmor. Show-ul, peste Fort Boyard

 
AUDIENŢE. A fost seara iUmor. Show-ul, peste Fort Boyard

AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV au fost umăr la umăr pe intervalul în care s-au intersectat show-urile iUmor şi Fort Boyard. Pe publicul comercial, Antena 1 a avut un uşor avans faţă de Pro TV.

Publicitate

Per total, seara de duminică a fost dominată de iUmor, care s-a distanţat de Pro TV după ce s-a terminat Fort Boyard.

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de duminică pe intersecţia dintre cele două emisiuni:

NAŢIONAL. Pro TV şi Antena 1 au fost aproape la egalitate, cu un uşor avans pentru primul: în jur de 1,4 milioane de persoane, media pe minut. De menţionat că Fort Boyard a început cu 30 de minute mai devreme decât emisiunea de pe Antena 1. Locul trei pentru Kanal D, cu o medie de puţin peste un milion de persoane, având pe interval, parte din emisiunea Asta-i România, care a început la 20.00.

URBAN. La oraşe, distanţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost şi mai mică, de până în 10.000 de persoane. Kanal D a fost în urma celor două, cu cifre la jumătate.

COMERCIAL. Comercialul a fost al Antenei 1, cu o medie de peste 480.000 de privitori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV a avut 410.000, media.

Audienţa posturilor TV de duminică, 8 octombrie, pe intersecţia iUmor - Fort Boyard (21.00 - 22.00), la nivel NAŢIONAL, în mediul URBAN şi pe publicul COMERCIAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.489.000 8.3 16.1
2 Antena 1 1.435.000 8 15.5
3 Kanal D 1.041.000 5.8 11.2
4 Prima TV 742.000 4.1 8
5 Romania TV 564.000 3.1 6.1

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 853.000 8.8 16.5
2 Antena 1 847.000 8.7 16.4
3 Kanal D 392.000 4 7.6
4 Antena 3 374.000 3.8 7.2
5 Prima TV 298.000 3.1 5.8

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 484.000 10.8 23.2
2 Pro TV 413.000 9.2 19.8
3 Prima TV 158.000 3.5 7.6
4 Kanal D 142.000 3.2 6.8
5 TVR 1 85.000 1.9 4.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV de duminică, 8 octombrie, pe intervalul iUmor (21.00 - 23.10), la nivel NAŢIONAL, în mediul URBAN şi pe publicul COMERCIAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.450.000 8.1 17.3
2 Pro TV 1.224.000 6.8 14.6
3 Kanal D 1.122.000 6.2 13.4
4 Prima TV 610.000 3.4 7.3
5 Romania TV 540.000 3 6.4

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 841.000 8.6 18.1
2 Pro TV 700.000 7.2 15.1
3 Kanal D 415.000 4.3 8.9
4 Antena 3 398.000 4.1 8.6
5 Romania TV 292.000 3 6.3

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 496.000 11 25.8
2 Pro TV 365.000 8.1 18.9
3 Kanal D 159.000 3.5 8.2
4 Prima TV 134.000 3 7
5 Romania TV 71.000 1.6 3.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    de obicei dupa prima editie scad emisiunile astea de tip concurs , iumor ramane un brand al antenei, cu audiente peste vocea romaniei , chiar daca concurenta vineri e mai slaba , chiar nu ma asteptam ca marele show si stathan sa nu faca fata , a fost gresit pusa fort duminica
  • Doru Doru
    Vreau audienta pe intervalul "Fort Boyard" (a inceput la ora 20:30). Nu pe alt interval.
  • Vali Vali
    Va rog sa puneti audientele serialelor pe luna septembrie

Trimite un comentariu

sus