Skip to main content

Posturile de ştiri în septembrie. Antena 3 creşte şi recâştigă oraşele. România TV scade, dar rămâne cu ţara

 
Mihai Gadea Sinteza zilei
Mihai Gadea Sinteza zilei

AUDIENŢE. Dacă luna august, pe zona de ştiri, a fost a postului România TV, în septembrie, când au reînceput emisiunile de seară cu Mihai Gâdea şi Mircea Badea, Antena 3 a venit din urmă şi şi-a recâştigat poziţiile la oraşe.

Publicitate

România TV are în septembrie scăderi pe toate targeturile, în timp ce Antena 3 are plusuri de audienţă (mai ales seara, în intervalul de maximă audienţă). Rezultatul: postul din grupul Intact trece înaintea România TV la oraşe (atât după media pe zi, cât şi în Prime-Time, poziţie pe care o pierduse în vară).

Chiar dacă are o scădere de audienţă, România TV rămâne înaintea Antena 3 după mediile la nivel naţional, însă la o diferenţă mult mai mică decât în august.

Scăderea România TV vine după două luni de vară în care a avut plusuri consistente de audienţă (de zeci de mii de telespectatori).

În septembrie, celelalte staţii au plusuri în Prime-Time: ceva mai mari la Realitatea TV, mai mici la B1 TV şi la Realitatea.

Cum a evoluat audienţa posturilor de ştiri în luna septembrie, în continuare.

Audienţele posturilor de ştiri în luna septembrie:

PRIME-TIME. Cum a arătat în septembrie lupta România TV - Antena 3?

Postul Intact recâştigă oraşele. În timp de România TV scade cu 20.000 de telespectatori, Antena 3 câştigă 25.000 şi trece peste postul tabloid.

La nivelul întregii ţări, România TV pierde aproape 45.000 de telespectatori, Antena 3 câştigă aproape 30.000. Postul controlat de Sebastian Ghiţă rămâne pe acest target peste canalul Intact, dar la o diferenţă mult mai mică decât în august (45.000 de telespectatori diferenţă în septembrie, faţă de 120.000 în august.

Creşteri în Prime-Time şi pentru celelalte staţii, ceva mai mari pentru Realitatea TV (care, la nivel naţional, se apropie de 100.000 de telespectatori).

MEDIA PE ZI. Şi după media pe zi, Antena 3 recâştigă oraşele. Plusul postului Intact este mai mic decât în Prime-Time (7.000), însă România TV scade cu peste 20.000 de telespectatori la oraşe.

Şi la nivel naţional, România TV are cifre mai mici decât în august: 40.000 de telespectatori este scăderea. Se menţine în faţa Antena 3, dar cu un avans mai mic (avea peste postul Intact aproape 80.000 de telespectatori în august, în septembrie are 30.000).

După media pe zi, variaţiile Realitatea TV, B1 şi Digi 24 sunt mult mai mici, cifrele fiind apropiate de august.

Audienţa posturilor de ştiri în lunile iulie, august şi septembrie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00):

PRIME-TIME URBAN:

IULIE Persoane (Rtg%) AUGUST Persoane (Rtg%) SEPTEMBRIE Persoane (Rtg%)
Antena 3 224.000 (2,3) Romania TV 230.000 (2,4) Antena 3 229.000 (2,4)
Romania TV 193.000 (2) Antena 3 204.000 (2,1) Romania TV 208.000 (2,1)
B1 TV 55.000 (0,6) B1 TV 52.000 (0,5) Realitatea 67.000 (0,7)
Realitatea 51.000 (0,5) Realitatea 50.000 (0,5) B1 TV 53.000 (0,6)
Digi 24 42.000 (0,4) Digi 24 39.000 (0,4) Digi 24 43.000 (0,4)

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

PRIME-TIME NAŢIONAL:

IULIE Persoane (Rtg%) AUGUST Persoane (Rtg%) SEPTEMBRIE Persoane (Rtg%)
Romania TV 352.000 (2) Romania TV 413.000 (2,3) Romania TV 370.000 (2,1)
Antena 3 316.000 (1,8) Antena 3 293.000 (1,6) Antena 3 325.000 (1,8)
B1 TV 92.000 (0,5) B1 TV 80.000 (0,4) Realitatea 96.000 (0,5)
Realitatea 71.000 (0,4) Realitatea 69.000 (0,4) B1 TV 85.000 (0,5)
Digi 24 53.000 (0,3) Digi 24 50.000 (0,3) Digi 24 53.000 (0,3)

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor de ştiri în lunile iulie, august şi septembrie, după MEDIA PE ZI:

ZI URBAN

IULIE Persoane (Rtg%) AUGUST Persoane (Rtg%) SEPTEMBRIE Persoane (Rtg%)
Romania TV 130.000 (1,3) Romania TV 141.000 (1,5) Antena 3 123.000 (1,3)
Antena 3 121.000 (1,2) Antena 3 114.000 (1,2) Romania TV 119.000 (1,2)
B1 TV 35.000 (0,3) B1 TV 35.000 (0,4) Realitatea 34.0000 (0,3)
Digi 24 29.000 (0,3) Realitatea 28.000 (0,3) B1 TV 33.000 (0,3)
Realitatea 29.000 (0,2) Digi 24 28.000 (0,3) Digi 24 28.000 (0,3)

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

ZI NAŢIONAL

IULIE Persoane (Rtg%) AUGUST Persoane (Rtg%) SEPTEMBRIE Persoane (Rtg%)
Romania TV 239.000 (1,3) Romania TV 252.000 (1,4) Romania TV 212.000 (1,2)
Antena 3 186.000 (1) Antena 3 176.000 (1) Antena 3 180.000 (1)
B1 TV 58.000 (0,3) B1 TV 56.000 (0,3) B1 TV 52.000 (0,3)
Realitatea 42.000 (0,2) Realitatea 42.000 (0,2) Realitatea 49.000 (0,3)
Digi 24 37.000 (0,2) Digi 24 36.000 (0,2) Digi 24 35.000 (0,2)

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Să postați și audiențele emisiunilor tv pe luna septembrie 2017.
  • Web T Server Web T Server
    Frate, e ciudat!
  • Vali Vali
    Va rog sa puneti audientele serialelor pe luna septembrie
  • danu. danu.
    Nedumerire: "RomâniaTV rămâne cu țara." Ce ar trebui să înțelegem din acest titlu?
  • mihai mihai
    Nu e fara sens,practic companiile isi fac pbublicitate fara sa plateasca. Deci daca ai 50 de ani nu mai folosesti sampon,sapun,cafea...
  • Gogu Gogu
    @vladut: asta, in mod clar, pentru ca ele ajung la toti cei din industrie, care si platesc pentru asta. dar e pacat sa faci o treaba de mantuiala, doar pentru ca te zgarcesti sa platesti taxa pentru primirea audientelor! Ei fac topurile astea din ce mai apuca, de pe ici, pe colo. Se mai milostivesc cate unii sa le dea si lor cifrele fara relevanta. Ma rog, e treaba lor. Informatiile adevarate sunt in alta parte.
  • Vladut Vladut
    @gogu, sunt sigur de faptul ca lumea din media care se raporteaza la anumite target-uri are alte mijloace de informare.
  • Gogu Gogu
    @cornel: corect! dar eu militez pentru profesionalism. ori, pe site-ul asta e atata amatorism, cat pot cititorii sa duca.
  • Cornel Cornel
    Gogule, pe posturiile de stiri nu le intereseaza "18-49, urban" ci "pe cei cu drept de vot"
    https://www.paginademedia.ro/2016/11/preturi-cat-cer-posturile-pentru-campanie-un-spot-electoral-la-antena-3-si-romania-tv-cam-cat-o-reclama-la-pro-tv-la-vocea-romaniei
  • Gogu Gogu
    Din nou niste topuri fara sens. Cel mai tare site de media nu pricepe ca singurul target la care se raporteaza lumea din media e 18-49, urban!!! Adica, targetul comercial! Nu-i asa ca e prea tare ca exact acesta nu e prezentat? Mi-ar fi rusine in locul vostru. Patraru nu mai zice nimic, nu mai emite nici o judecata de valoare inestimabila, teoretica si practica? Ca macar pe subiectul ala nu va bate nimeni.

Trimite un comentariu

sus