Skip to main content

AUDIENȚE. TVR 1, mai tare în țară ca România TV cu înmormântarea Stelei Popescu. RTV, primul loc la orașe

 
AUDIENȚE. TVR 1, mai tare în țară ca România TV cu înmormântarea Stelei Popescu. RTV, primul loc la orașe

AUDIENȚE. Postul public TVR 1 a fost cea mai urmărită stație TV ieri, la nivelul întregii țări, cu funeraliile actriței Stela Popescu. Peste România TV care, în mod normal, avea primul loc la înmormântări.

Publicitate

În total, în fiecare minut, aproape 2,2 milioane de români s-au uitat la funeraliile pe posturile care au difuzat în direct.

TVR 1 a dat toate momentele înmormântării și a fost singurul post TV care a avut acces în biserica de la Cernica. Toate stațiile de știri au preluat de la TVR 1 slujba, în care se vedea sicriul descoperit cu trupul neînsuflețit al Stelei Popescu.

România TV a fost cea mai vizionată la orașe, target unde postul public a fost pe locul trei, după RTV și Antena 3.

Pe publicul comercial, pe intervalul funeraliilor (10.00-14.00) cea mai vizionată stație a fost Antena 1, care a dat, până la 13.00, o reluare Chefi la Cuțite. Antena a fost urmată, la foarte mică distanță, de România TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele de duminică, 26 noiembrie, pe intervalul funeraliilor actriței Stela Popescu (10.00-14.00): 

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 650.000 de români au urmărit înmormântarea Stelei Popescu la TVR 1. În același timp, la România TV se uitau 570.000 de români. Aproape jumătate de milion s-au uitat la Antena 3.

B1 TV avea 100.000 de telespectatori la nivelul întregii țări. Digi 24, la prima transmisiune în direct a unor funeralii, a avut o audiență de peste 80.000 de români. Dintre stațiile de știri, ultima pe interval a fost Realitatea TV: 50.000 de români. 

URBAN. România TV, postul care era de obicei pe primul loc cu înmormântări TV, a avut prima poziție la orașe, cu o medie de 360.000 de telespectatori. Au urmat Antena 3 și TVR 1, tot cu înmormânarea Stelei Popescu. 

COMERCIAL. Publicul comercial s-a împărțit între Chefi la Cuțite și înmormântarea Stelei Popescu. Antena 1, cu emisiunea culinară până la 13.00 și apoi cu X Factor (despărțite de câteva minute de știri, despre funeralii), a avut cea mai mare audiență pe acest public.

Cu funeraliile Stelei Popescu, România TV a fost aproape de Antena 1, la doar 11.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani distanță.

Audienţa posturilor TV duminică, 26 noiembrie, pe intervalul funeraliilor actriței Stela Popescu (10.00-14.00), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 643.000 3.6 11.9
2 Romania TV 570.000 3.2 10.5
3 Antena 3 485.000 2.7 8.9
4 Pro TV 484.000 2.7 8.9
5 Antena 1 438.000 2.4 8.1
6 Antena Stars 248.000 1.4 4.6
7 Kanal D 185.000 1 3.4
8 Disney 158.000 0.9 2.9
9 TVR 2 123.000 0.7 2.3
10 Pro Cinema 111.000 0.6 2
11 B1TV 101.000 0.6 1.9
12 Digi 24 83.000 0.5 1.5
13 Boomerang 72.000 0.4 1.3
14 Minimax 69.000 0.4 1.3
15 Disney Junior 68.000 0.4 1.2
16 National TV 68.000 0.4 1.3
17 Prima TV 68.000 0.4 1.3
18 Cartoon Network 64.000 0.4 1.2
19 AXN 63.000 0.4 1.2
20 Nickelodeon 56.000 0.3 1
21 ETNO 56.000 0.3 1
22 DigiSport 1 54.000 0.3 1
23 Realitatea TV 53.000 0.3 1
24 Nick JR 50.000 0.3 0.9
25 Kiss TV 48.000 0.3 0.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 26 noiembrie, pe intervalul funeraliilor actriței Stela Popescu (10.00-14.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Romania TV 364.000 3.7 13.4
2 Antena 3 314.000 3.2 11.6
3 TVR 1 280.000 2.9 10.4
4 Pro TV 206.000 2.1 7.6
5 Antena 1 200.000 2.1 7.4
6 Antena Stars 82.000 0.8 3
7 Disney 77.000 0.8 2.8
8 Kanal D 70.000 0.7 2.6
9 TVR 2 61.000 0.6 2.3
10 Digi 24 58.000 0.6 2.1
11 B1TV 43.000 0.4 1.6
12 Realitatea TV 42.000 0.4 1.6
13 DigiSport 1 39.000 0.4 1.4
14 AXN 37.000 0.4 1.4
15 Disney Junior 33.000 0.3 1.2
16 Nick JR 32.000 0.3 1.2
17 Cartoon Network 31.000 0.3 1.1
18 History 30.000 0.3 1.1
19 Minimax 30.000 0.3 1.1
20 Pro Cinema 28.000 0.3 1.1
21 Boomerang 27.000 0.3 1
22 National TV 25.000 0.3 0.9
23 Prima TV 23.000 0.2 0.8
24 TNT 21.000 0.2 0.8
25 Nickelodeon 20.000 0.2 0.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 26 noiembrie, pe intervalul funeraliilor actriței Stela Popescu (10.00-14.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 105.000 2.3 11.2
2 Romania TV 94.000 2.1 10
3 Pro TV 86.000 1.9 9.2
4 TVR 1 66.000 1.5 7.1
5 Antena 3 63.000 1.4 6.8
6 Antena Stars 31.000 0.7 3.3
7 Disney 30.000 0.7 3.2
8 Kanal D 27.000 0.6 2.9
9 History 26.000 0.6 2.8
10 TVR 2 24.000 0.5 2.6
11 Digi 24 20.000 0.4 2.2
12 DigiSport 1 18.000 0.4 1.9
13 Pro Cinema 16.000 0.4 1.7
14 Nick JR 15.000 0.3 1.6
15 Minimax 15.000 0.3 1.6
16 Disney Junior 13.000 0.3 1.4
17 Kiss TV 12.000 0.3 1.3
18 AXN 10.000 0.2 1.1
19 Comedy Central 10.000 0.2 1.1
20 Prima TV 9.000 0.2 1
21 Nat Geo Wild 9.000 0.2 0.9
22 Realitatea TV 8.000 0.2 0.9
23 U TV 8.000 0.2 0.9
24 B1TV 7.000 0.1 0.7
25 Diva 7.000 0.1 0.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

VEZI cum au relatat înmormântarea Stelei Popescu posturile de știri, AICI

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @ gigi21: ce e așa șocant, mai ales la o diferenta de 0,4? Tu crezi ca protv e mereu pe 1?
  • Interesante audiențe ... aici ma refer la audientele de la nivel COMERCIAL , unde A1 este lider , cu o diferența de celelalte posturi . Pro TV pe 3 după RTV ? ȘOC !
  • @ iuli : audientele sunt pentru duminica, când se difuzează ce spun eu. Tu zici de ce se difuzează de luni pana vineri.
  • @F, Antena nu are in acel interval (10.00-14.00) emisiuni redifuzate. Difuzeaza ultima ora din Neata, Prietenii de la 11 si Observator 13, iar Pro TV difuzeaza jumatate de ora din Stirile diminetii, Vorbeste lumea si Stirile Pro TV 13.

    Interesant este ca televiziunile cu pretentii sunt depasite de desene animate (avand in vedere ca, copii sunt la scoala/gradinita)

    Kanal D nu reuseste sa prinda top 5 dimineata, dar vor sa fie pe locul 2 peste Antena 1, sa fim seriosi. O televiziune care se vrea pe 2, o sa se lupte si pe alte intervale orare, nu doar seara cu filme cumparate de la tarabele turcesti.
  • Cam mica diferenta dintre antena și pro. Antena are reluări de la emisiuni din prime time, în timp ce protv are emisiuni nișate sponsorizate și cine știe ce film. Eu unul mă bucur ca mai sunt emisiuni de nișă pe o televiziune comerciala ca Protv, care par ca se descurca binisor.

    @paginademedia : dați mai des topuri din astea lungi, pe diverse intervale. E viata și în afara prime time ului și dincolo de top 5. Mulțumim.
  • antena a fost la comercial peste toti cu un program in reluare , chiar si peste pro tv , asta conteaza, cei mai multi au preferat asta , dar si imormantarile fac rating peste tot in lume , inseamna ca emisiunile puternice nu au concurenta la sfarsit de saptamana , de aceea sunt doar reluari toata ziua pana la 19
  • Spectacol macabru facut de televiziuni. Poate vine pe piata o noua televiziune de nisa si sa se numeasca Gropar TV sau Cimitir Stars TV cu transmisii live si in reluare cu inmormantari, parastase, priveghi etc. CNA-ul ce zice, le place spectacolul?

Trimite un comentariu